oldez
Well-known member
Ok. Haista paska.Kaipa siellä on enemmän koettavaa kuin nähtävää.
Ok. Haista paska.Kaipa siellä on enemmän koettavaa kuin nähtävää.
Alexanderplatz oli ihan mielenkiintoinen paikka torneineen.Mitäs nähtävää olisi Berliinissä?
Paikka jossa Fagerholm on mennyt kihloihin.Alexanderplatz oli ihan mielenkiintoinen paikka torneineen.
\o/ mä olen käynyt Fägiksen kihlapaikalla.Paikka jossa Fagerholm on mennyt kihloihin.
Maksoiko DDR kihlisreissun?Paikka jossa Fagerholm on mennyt kihloihin.
Ja kummalla oli tuuheampi parta, morsiamella vai sulhasella?Maksoiko DDR kihlisreissun?
DDR museo kiinnostaisi, mutta kuvista päätellen oli hieman ahdas lastenvaunuille.DDR-museo oli vänkä.
Ihan kuin olisi 70-luvun kotiinsa tullut.
Göringin ilmailuministeriö
.
Gestapon päämaja
KaDeWessä menet hissillä yläkertaan shampanjabaarin. Lastenvaunut mahtuu sinne.DDR museo kiinnostaisi, mutta kuvista päätellen oli hieman ahdas lastenvaunuille.
Pitääpäs käydä.KaDeWessä menet hissillä yläkertaan shampanjabaarin. Lastenvaunut mahtuu sinne.
http://www.kadewe.de/de/gourmet/bars_restaurants/
Charlottenburgin linnan puisto on semmosta sopivaa lastenvaunujen ulkoilutusaluetta. On nurmikkoa ja puita ja kaikkee.DDR museo kiinnostaisi, mutta kuvista päätellen oli hieman ahdas lastenvaunuille.
Fuge lienee riepotus sanasta...Fuengirola?Viikko fugessa toi matkakuumeen jälkikäteen... ja ei tuo paskakaan kovin kiinteätä ole...
Exä kyllä kerran lainas mun parranajokonetta.Ja kummalla oli tuuheampi parta, morsiamella vai sulhasella?
Siksi liekin exä?Exä kyllä kerran lainas mun parranajokonetta.
Ei palauttanut razoria?Siksi liekin exä?