Matkakuume!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ruotsi on tärkeä kansainvälinen kieli ja sillä pärjää ihan missä vaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Trevlig resa.
Itse odotan innolla sitä kun pojan kanssa päästään reissaamaan.
Voi olla että elän haavemaailmassa ja todellisuudessa tulee yhtä autoissa matkustamista kuin Hobitin kanssa, että ilman yhden, yleensä kolmen ihmisen hermoromahdusta ei onnistuta matkustamaan etuovelta autolle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Varasin pojan kanssa reissun Italiaan. Lomarantakohteeseen, mutta pääseehän sieltä isompiin kaupunkeihin vuokra-autolla tai junalla. Hyvä tavoite olisi pärjätä ilman englannin sanaa. Kuukausi on aikaa muistella kieli mieleen.
Sanoo vaan että Ferrari Kimi Räikkönen, niin johan kantavat pöydän täyteen pizzaa ja viintä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Trevlig resa.
Itse odotan innolla sitä kun pojan kanssa päästään reissaamaan.
Voi olla että elän haavemaailmassa ja todellisuudessa tulee yhtä autoissa matkustamista kuin Hobitin kanssa, että ilman yhden, yleensä kolmen ihmisen hermoromahdusta ei onnistuta matkustamaan etuovelta autolle.
Sanotaas vaikka näin, että kun poika oli pienempi ja lapsen äiti oli vielä kuvioissa, isovanhemmat lähtivät mukaan notta olisi muka helpompaa. Vittu niistä vanhuksista ja heidän hössöttämisestä oli vain stressiä, ei kannata. Lasten kanssa tulee aina toimeen, tosin mulla ei ole useampaa.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Minä ihan vakavissaan harkitsen jalkani murtamista ennen kun lähden appivanhempien kanssa ulkomaille.
On tulossa jo sen luokan viadolorosa juhannuksena heidän mökillä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Muistaakseni Ressu Redfordilla, Dingon ensitellä laulajalla, on biisi nimeltä Via Dolorosa (suom. Viimeinen Ehtoollinen).
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olen kerran kohdannut Tommi Läntisen ja tuo fraasi alkoi hymyilyttää siinä määrin, että jouduin poistumaan tilanteesta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kyllä niin on. Ja se mies on sentään tehnyt paljon hyvää.
Kerron öisestä kohtaamisestamme ko. hahmon kanssa Hakaniemessä lisää tässä Toikissa 30.4.2052
 
Ylös