Kysyn aivan uteliaisuudesta, että miksi Northamton?Liekö tuolla Englannin Northamptonin suunnilla mitään mielenkiintoista kateltavaa matkailullisessa mielessä? Täysin vierasta seutua mulle ja mietin monenko päivän matkan varaisi.
Silverstonen radalle menossa ja tuo on oikeastaan ainoa kaupunki, josta radan lähelle on suora bussiyhteys. Lisäksi tuolta on hyvä junayhteys Lontooseen. Eli välttämätön paha.Kysyn aivan uteliaisuudesta, että miksi Northamton?
Ookoo. Ole useasti käynnyt Englanissa mutta ei mitään kokemuksia tuosta citystä. Toisen maailmansodan aikaisia lentokenttiä saattaa olla lähellä (kuten itse Silverstonekin on). Muuta ei tule mieleen.Silverstonen radalle menossa ja tuo on oikeastaan ainoa kaupunki, josta radan lähelle on suora bussiyhteys. Lisäksi tuolta on hyvä junayhteys Lontooseen. Eli välttämätön paha.
Niin, sitä voiskin oikeastaan selvittää olisko lähellä jotain ilmailumuseota. Koskaan sellaisessa käynyt, vaikka suunnitelmissa ollut.Toisen maailmansodan aikaisia lentokenttiä saattaa olla lähellä
No niin siinähän on sopivasti pohjois-Lontoossa RAF-museo, jossa Lancaster. Ilmainen sisäänpääsykin.Niin, sitä voiskin oikeastaan selvittää olisko lähellä jotain ilmailumuseota. Koskaan sellaisessa käynyt, vaikka suunnitelmissa ollut.
Viikon kuluttua pitäis lähteä.Tekis mieli Irlantiin.
Ei tee enää, jostain syystä niitä heikoimpia reissuja joita oon tehnyt. Voi olla vika meikäläisessäkin, eikä Irlannissa. No, Guinness ja Jameson oli onnistuneita matkakohteita...:alppu:Tekis mieli Irlantiin.
Varsovaan ?Kohta Puolaan.
Jep.Varsovaan ?
Kaunis kaupunki! Yllätyin positiivisesti, varsinkin "vanha"kaupunki.
Asiallinen paikka oli mitä siellä yhden yön viipyneenä tsekkailin. Vanhassa kaupungissa en käynyt lain, mitä nyt Veikselin yli siltaa pitkin tultiin vanhan kaupungin kupeesta länsipuolelle. Iltavalaistuksessa hienon näköistä oli sielläkin.Ei kyllä Varsovasta minulle tule ensimmäisenä mieleen sana kaunis, olkoonkin, että se vanha puoli ihan hieno olikin. Positiivinen yllätys se kyllä minullekin oli, kun en oikeastaan mitään odottanut (positiivisin kommentti mitä kuulin oli tyyliin "perseenreikä").