OoPee
Nuori ikäisekseen
Vajaa 8 viikkoa ja ollaan Koh Samuilla. Elokuussa sitten Suomeen.
Tai jospa sitä värittyneisyyttä onkin enemmän länsimaisen median tarinoissa...Pohjois-Koreaan alkoi tehdä mieli... Onkohan tuossa matkakertomuksessa jotain värittyneisyyttä mukana? Ei kai vaan
Kaikki siellä vierailleet ja heidän raponsa olleetkin varmaan kapitalistien hapatusta tätä ennen.Tai jospa sitä värittyneisyyttä onkin enemmän länsimaisen median tarinoissa...
Ehkäpä...Kaikki siellä vierailleet ja heidän raponsa olleetkin varmaan kapitalistien hapatusta tätä ennen.
Ehkei mun matkakertomuskaan pystynyt pysymään puolueettomana, mutta kyl tuohonkin olis pari kommenttia...Pohjois-Koreaan alkoi tehdä mieli... Onkohan tuossa matkakertomuksessa jotain värittyneisyyttä mukana? Ei kai vaan
En kyllä toistamiseen menisi kattomaan.Monzan kisa on ihan onneton.
Sori.Kiitos vaan. Eipä iskenyt kuume lähteä. :wall:
Monzan kisa on ihan onneton.
Kateelliset vaan retsottelee.En kyllä toistamiseen menisi kattomaan.
Onhan se ihan viihtyisä pikkukaupunki. Sieltä löytyy mm. USA:n eteläisin piste (valokuvista varmaan tuttu):1. Onko Key Westin itse Key West -city mistään kotoisin? Niinku viihtyvyyden ja semmosen kannalta? kannattaako viipyä pidempäänkin vai onko tärkein nähtävä koettavissa vaan ajamalla läpi?
Jep, South Beach on juurikin se elokuvista tuttu Miami Beach, sieltä löytyy myös viihdykkeet ja muut vastaavat. Miami Beachillä kannattaa sitten muuten öiseen aikaan pikkusen varoa, etenkin jos vielä sattuu olemaan humalassa ja vielä pahempaa, jos olet liikkeellä yksin. Rantarolexit ja muut vastaavat (myös vähänkin tyyriimmät kamerat) kannattaa jättää suosiolla hotelliin. Minkään pimeän puiston tai kujan kautta ei kannata oikaista, mieluummin pidempi lenkki valaistujen reittien kautta, tai sitten suosiolla taksilla, joista mulla tosin ei ole vähäisintäkään kokemusta. Tuolla voi henki lähteä helpolla, jos törmää väärään porukkaan väärään aikaan ja väärässä paikassa.2. Mikä tossa Miami Beachissa on se "keskusta" tai suosituin alue? South Beachista laulaa Will Smith, joten liekö Lummus Park ns. varma valinta jos haluaa sille alueelle pyhittää muutaman päivän Floridareissusta?
Uskaltaudun vastaamaan, vaikken OoPee olekaan. Me oltiin tuolla v2005, eli jotain on voinut muuttuakin, mutta noiden jo mainittujen lisäksi tykättiin tällaisista (osin jo matkan varrella olleesta) mestoista:. Onko Key Westin itse Key West -city mistään kotoisin? Niinku viihtyvyyden ja semmosen kannalta? kannattaako viipyä pidempäänkin vai onko tärkein nähtävä koettavissa vaan ajamalla läpi?
Ittehän olin Key Westissä vuonna 1999, joten sun kokemuksesi ovat paljon tuoreempia kuin omaniUskaltaudun vastaamaan, vaikken OoPee olekaan. Me oltiin tuolla v2005, eli jotain on voinut muuttuakin, mutta noiden jo mainittujen lisäksi tykättiin tällaisista (osin jo matkan varrella olleesta) mestoista:
Wild Bird Renabilitation Centre, Tavenierissä.
Bahia Honda State Park
Key West Botanical Garden
Tietysti vain jos tuollaiset aiheet ylipäänsä herättää mitään mielenkiintoa. Mutta pubielämä on vilkasta, noin USA:n mittakaavassa!
Älä sitten tule tänne kertomaan miten isoja kauppakeskuksia siellä on. Tai miten kokista tai maitoa myydään gallonan pakkauksissa. Me tiedetään se jo.Kaveri bongasi hyvät lennot Fijille ens helmikuun loppupuolelle, sinne sitten Floridan & Bahaman reissun jälkimainingeissa. Elokuulle kolme ulkomaan reissua buukattuna. Pitää ihan oikeasti köyhänä duunarina alkaa tarkemmin funtsia miten nuo kaikki sitten tekee.. Mutta se lienee sitten myöhemmän ajan ns. onglema.. :wink:
Eka kertaa ulkomailla (tukhokman jälkeen) joten tottakai tulen tänne elvistelemään!Älä sitten tule tänne kertomaan miten isoja kauppakeskuksia siellä on. Tai miten kokista tai maitoa myydään gallonan pakkauksissa. Me tiedetään se jo.
Jos jotkut jutut siellä on sulle uusia niin yritä poimia ne helmet tänne mistä me ei vielä tiedetä mitään. Kiiitos jo etukäteen:alppu: