Örfil
Guest
Kyseessä ei ole missään nimessä Mosse, koska SÄ olet jo seniili-iässä.Pitäisiköhän vaihtaa juoksutreenit lenkkeilyyn?
Kyseessä ei ole missään nimessä Mosse, koska SÄ olet jo seniili-iässä.Pitäisiköhän vaihtaa juoksutreenit lenkkeilyyn?
Juu ei ole Mosse, vaan yks toinen urvelo. :wink:Kyseessä ei ole missään nimessä Mosse, koska SÄ olet jo seniili-iässä.
Nomi on hyvin hereillä Seniilihuumori siis toimii ja pantu asia merkille muillakin tahoillaJuu ei ole Mosse, vaan yks toinen urvelo. :wink:
Paitsi eräs forumisti, jonka mielestä kaikki sitä vanhemmat on muumioita ja seniilejä, mutta hän itse vaan viisastuu ikääntyessään kumulatiivisesti, jopa eksponentiaalisesti.
Löydän pienen ristiriidan tässä ajatuskulussa...
Kiitos kunnianosoituksesta! Optimaalinen ikä kulkee tosiaan käsikädessä oman ikäni kanssa. :ahem:No sillä voorumistilla on järki mennyt, kun on "lenkkeilllyt" liikaa.
Oli Challenge Roth myyty loppuun 3 minuutissa. 2/4 seurakavereista pääsi läpi.Kiitos kunnianosoituksesta! Optimaalinen ikä kulkee tosiaan käsikädessä oman ikäni kanssa. :ahem:
Lisäksi olen tehnyt työkseni tutkimusmatkailua kera punaisen pipon ja voittanut formula ykkösten maailmanmestaruuden. Muutama (5) tour de Francen voittokin on plakkarissa. Olen myös toiminut Ranskan presidenttinä ja kuuluisana elokuvaohjaajana. Nykyisin hoitelen sivutoimena olympiakomitean puheenjohtajan hommia.Älä yliarvioi itseäsi, sinusta tässä nyt ei ollut puhetta laisinkaan. Olethan 18 v älykkö, käynyt kuussa kuus kertaa uiden, kerran fillarilla sekä suorittanut erinäisiä yliopistotutkintoja kerran vuodessa, jo vuodesta 1922.
Joo, huomasinkin twitter-kommenttisi. Aikamoista. ME-reitti vaan kiinnostaa ihmisiä.Oli Challenge Roth myyty loppuun 3 minuutissa. 2/4 seurakavereista pääsi läpi.
No et sä nyt kovin KUULUISA voi olla kun ei nyt muistu mieleen yhtään sun ohjaamaa leffaa. Jotain underground-paskaa tai film noiria kuiteskin.Olen myös toiminut kuuluisana elokuvaohjaajana.
Uuno Turhapuro Kuussa oli jakkuesin ohjaama. Ensi-iltana Hyvinkäällä 15 000 millikatsojaa!No et sä nyt kovin KUULUISA voi olla kun ei nyt muistu mieleen yhtään sun ohjaamaa leffaa. Jotain underground-paskaa tai film noiria kuiteskin.
Olepa hyvä, napero!Kiitos kunnianosoituksesta!
Se ei ollut tarkoitettu ulkopuolisille silmille.Löysin muuten sun kalliokirjoituksen Bengtskäristä!
Muista sitten varoa Jyväskylässä ollessasi Valtroja, koska Jyväskylässä Valtroilla on tapana ajaa keula pystyssä ja silloin on vaikea nähdä eteenpäin.Jyväskylään!!
Ootko ennen noin kaukana kotoa käynykkää?Jyväskylään!!
http://www.kuopio.fi/image/image_gallery?uuid=de9ffcf4-a39a-48ee-ba45-e278fd1ce0eb&groupId=31210&t=1372331917800Kun ajeltiin tänään Kasnäsistä takas Hlinna/Tre akselille, niin matkalla Salossa oli jotkut isot toripäivät ja siellä rattori (ei havaintoa merkistä) veti sellaista kaupunkijunaletkaa. Mahti idis kiertoajelulle