jjv
Arschloch
Mahtaiskohan mennä sellaiset matkapaketit kaupaksi, joissa lähetettäis emäntä pariks viikoks Thaimaahan ja sieltä sijaisemäntä siksi aikaa Suomeen?Thaikkulasta hakemaan?
Mahtaiskohan mennä sellaiset matkapaketit kaupaksi, joissa lähetettäis emäntä pariks viikoks Thaimaahan ja sieltä sijaisemäntä siksi aikaa Suomeen?Thaikkulasta hakemaan?
Mielummin siihen kylpylän viereiseen keilahalliin, jossa ihan hyvä biljardi "sali" alakerrassaAngry birds-puistoon kuitenkin vaan menet hakemaan postauskuntoa.
Kannustetaanko tässä nyt pedofiliaan?Thaikkulasta hakemaan?
Voisin vaikka lähettääkin, niin saisi rauhassa olla. Kotona.Lähetät emännän Thaimaahanseen jotta saat itte rauhassa kattella lumimyrskyä meren rannalla tuulen raiskaamassa torpassa?
Kävin tänään Turengissa. Tosin vain viiden minuutin ajan. Tärkein havainto oli Heikki Westerlundin historic-Manta trailerin päällä.Menkää sen sijaan viikoksi Turenkiin. Suosittelen.
Täähän on helvetin hyvä jos on ihan pieniä lapsia. Valitsee lapsille etuosasta ja itelle koneen takaa. Saa vanhemmat matkustaa rauhassaHeräsin päikkäreiltä ja unihiekkaa silmissä vilkaisin ensimmäisenä sähköpostin. Ryanairilta pläjähtänyt viesti otsikolla "Voit nyt valita istumapaikkasi". Piti ihan tosissaan pysähtyä miettimään mihis hittoon mä nyt oon lähdössä, enkös mä just tullu reissulta. No en tietääkseni mihinkään, on vain mainosviesti joka liittyy siihen, että jatkossa Ryanairin lennoillakin on paikkanumerot boarding passissa. Vitosen lisämaksulla saa valita paikkansa itse, muuten kone arpoo istumapaikan. "Jos haluat varmistaa, että pääset istumaan matkakumppanisi viereen" eli siinä saattaa lapsiperhekin saada paikat eri puolilta konetta, jos nuukailee? Oli siinä kyynärpäätaktiikassakin oma huvinsa.
No onneks meidän miesten viereen ei lapsia ilman vanhempiaan laiteta, olemmehan lentoyhtiöiden mukaan lähtökohtaisesti lasten hyväksikäyttäjiä. Ainakin sen yhden australialaisyhtiön mielestä tuossa taannoin.Täähän on helvetin hyvä jos on ihan pieniä lapsia. Valitsee lapsille etuosasta ja itelle koneen takaa. Saa vanhemmat matkustaa rauhassa
En ole ennen varsinaisissa rantalomamassaturistikohteissa käynyt mut tänään näin bussin ikkunasta Torremolinoksen, Benalmadenan, Fuengirolan ja niitten välissä olevat hotellirykelmät. Muistan joskus poikasena harmitelleeni kun koulukaverit noihin kyliin pääsi. En usko että kovin paljoa olen menettänyt vaikken niissä tornihotelleissa ole koskaan viikkoa viettänyt.
Isällä olis haluja ens talvena viettämään muutama viikko, ehkä kuukausi Fuengirolassa. En aio suositella.
Mitä sä siellä teit ja missä asuit?Olin Fuengirolassa pari viikkoa viime keväänä. Voin suositella. Ihan kiva paikka. Siis olettaen ettei mene asumaan noihin resort hotellleihin joista puhuit.
Jepjep...kun 2010 palasin saksalaisomisteisella tilauslennolla Farosta Vantaalle, mut pistettiin kahden 14-15-vuotiaan leirikoululaistytön väliin. Toinen katseli mua kauhuissaan, silmät tapillaan koko lennon ja rohkeampi hymyili kaksi sekuntia...No onneks meidän miesten viereen ei lapsia ilman vanhempiaan laiteta, olemmehan lentoyhtiöiden mukaan lähtökohtaisesti lasten hyväksikäyttäjiä. Ainakin sen yhden australialaisyhtiön mielestä tuossa taannoin.
Jorma Pulkkinen.Mitä jossain Fuengirolassa sitten on?
Antti "Pizza" Pekkarinen.Jorma Pulkkinen.
Söin, join, otin aurinkoa, kävin kaupoissa, Gibraltatilla ja Malagassa visiitillä, vesipuistossa, rannalla, vähän nähtävyyksiä jne. Niin ja Mijas Pueblossa kanssa. Mukavan pieni ja rauhallinen paikka kun turisteja ei ollut vielä juurikaan.Mitä sä siellä teit ja missä asuit?