FW08
Registered User of Talent
Ota paperi. Kirjoita siihen " On lottovoitto syntyä Suomeen, vitut mä tännekään jään." Pitäis kelvata.
Näillä neuvoilla huonenna Batamille. Kiitos.Ota paperi. Kirjoita siihen " On lottovoitto syntyä Suomeen, vitut mä tännekään jään." Pitäis kelvata.
San Franciscossa tekis mieli käydä, mutta vuoden päästä vasta aikomus biopassi hankkia, ehkä ens talvena. Mut kyllä se melkein vaatisi yhden yön itärannikolla mennen tullen, turhan pitkä kertamatka.Toimii keskustassa, mutta jo Golden Gaten takaiset alueet ovat hankalia. Ja onhan LA:ssakin nykyään metro. Mutta edelleen, monet paikat ovat tavoittamattomissa.
Mä olin siellä kerran ja ristin paikan uudelleen Anaaliaksi.Tiedossa matka syyskuun 13 päivä, Turkin Alanyaan.
Wow, melko suoraa puhetta harrastuksista, ei kai siinä.Mä olin siellä kerran ja ristin paikan uudelleen Anaaliaksi.
Täällä saatetaan yrjötä syliin.Sen verran rasistia musta löytyy, etten menisi Savoon. En edes Kuopioon.
Ei se oo musta, vaan afroamerikkalainen.Sen verran rasistia musta löytyy, etten menisi islamilaiseen maahan. En edes Turkkiin.
Itse olet kaukaasialainen.Ei se oo musta, vaan afroamerikkalainen.
Mitäs vikaa meissä kieronviärissä savolaisissa muka on?Sen verran rasistia musta löytyy, etten menisi Savoon. En edes Kuopioon.
Ainakin silloin kun V-Bird lensi Weezeen, sieltä oli bussiyhteydet Düsseldorfiin tai sitten rajan yli länteen Nijmegeniin.Mihin päin Weezen kentältä kannattaisi suunnata? lappeen Rannasta pääsis näköjään halvalla.
Puolessatoista viikossa saattaa jo ruveta jurppimaan, jos ei matkakohde miellytä. Ei ollu sit mahdollisuutta suunnitelmia muuttaa Manilan osalta?Tulipahan tuossa käytyä vähän matkailemassa. 1,5 viikkoa Manilassa, 1 viikko Panglaon saarella ja 0,5 viikkoa Hong Kongissa. Manilaa en suosittele, Panglaota ja Boholia kyllä, Hong Kongia kanssa!
Reilu 2500 kuvaa tuli otettua, muutama löytyy täältä.
En sanonut ettei mielyttänyt - en vain suosittele , pieni mutta tärkeä ero. Meille toimi hyvin, ja oli matkan pääkohde, tuttuja muuttanut sinne - niin mentiin morjestamaan. En vain suosittele turistikohteena - siellä kun ei oikein ole semmoista katseltavaa, ellei halua ostoskeskuksissa pyöriä (tytär viihtyi, pikkutytöille suunnattua krääsää löyty järkyttäviä määriä .. onneksi Peson kurssi oli juuri romahtanut.)Puolessatoista viikossa saattaa jo ruveta jurppimaan, jos ei matkakohde miellytä. Ei ollu sit mahdollisuutta suunnitelmia muuttaa Manilan osalta?
Eikös ne sano, että kaikkeen tottuu - kyllä tuon näki tuossa 1,5 viikossa jo melko hyvin. Puolensa on - suuntaan jos toiseenkin.Ahaa, no sit ymmärränkin matkakohteen. Onko tuttunne suomalaisia? Varmaan vähän totuttelua vaatii tuollainen uusi asuinmaa.