Zervuska Haidis
Well-known member
Jos mies vastaan sattuu kävelemään ja jollain ilveellä identiteettinsä paljastaa, niin mikä ettei.Krebaamaan tolen kanssa?
Jos mies vastaan sattuu kävelemään ja jollain ilveellä identiteettinsä paljastaa, niin mikä ettei.Krebaamaan tolen kanssa?
Se on se joka ei tervehdi, eikä katso kohti.Jos mies vastaan sattuu kävelemään ja jollain ilveellä identiteettinsä paljastaa, niin mikä ettei.
Hienoa! Mä asun ihan tässä kadun päässä olevassa talossa. Siinä, minkä parkkiksella olevaan Ooppellin vissiin viime yönä murtauduttiin.Itseasiassa juurikin Peltosaaressa ajattelin liikuskella, ja luulisin jopa tietäväni mitä taloa tarkoitat. Voin soitella vuvuzelaa siinä tienoilla käppäillessäni.
Asuntoautopaikathan on niin hyviä, kuin vain tavalliset parkkipaikat voivat olla. Eroaahan toi vähän oikeasta asuntovaunupaikasta, mutta jos sähköttömyys ja saniteettitilojen puute ei häiritse, niin siihen vaan. Lisäks on ympäristöön kuuluvia lieveilmiöitä, mutta ne on lähes huomaamattomia.En oo koskaan käyny Peltosaaressa, en edes Piiassa. Onko siellä hyviä asuntoautopaikkoja?
On käynyt, useamminkin. On venäläisiä. Ja suomalaisia. Eivät ole kumpaisetkaan tulleet kertaakaan säästä haastamaan. Hieno paikka. Ota mukaan massia, uikkarit, oma keilapallo ja terävät luistimet. Ravintola-arvosteluihin pitikin kirjoittaa mestan Le Biff - ravintolasta maireat arvostelut mutten jaksanut.Onkohan joku käynyt Holiday Club Saimaalla? Ensimmäisenä paikasta tuli mieleen, että onkohan siellä vain venäläisiä... Eipä tuo haittaisi, vähemmän turhaa säästä tm jauhavia vastaantulijoita.
Enemmän tuo meni veneilyksi mutta Harjulla tuli sentään käytyä ja bongattua Tommi Mäkinen viereisessä pystypöydässä ryypiskelemässä gepardia tölkistä.Tuo kuulostaa makialta hommalta seurata rallia vesiltä käsin. Ei kiinnostais tippaakaan seisoa autojonoissa.
Tuo nuoruuden puute ei ollut tässä hommassa nyt puutos lain. Kaikki hengissä. Ja voimissaan.Kuumeessa tuollainen toiminta voi olla vaarallista. Olisi parempi ottaa ihan rauhallisesti, kun sääkin on aika lämmin, etkä ole enää mikään nuorukainen.
Kiitosta:thumbup:On käynyt, useamminkin. On venäläisiä. Ja suomalaisia. Eivät ole kumpaisetkaan tulleet kertaakaan säästä haastamaan. Hieno paikka. Ota mukaan massia, uikkarit, oma keilapallo ja terävät luistimet. Ravintola-arvosteluihin pitikin kirjoittaa mestan Le Biff - ravintolasta maireat arvostelut mutten jaksanut.
Rohkenen suositella.
e: mukaan myös golfmailat
Noku mä olin parvekkeella, mut istuin varmuudeks lattialla ettei kukaan nää. Ääniä kuullessain nostin päätä sen verran että silmät näky kaiteen raosta.Riihimäki koettu ja aijai kun olikin kivvaa! Ei näkynyt tolea, vaikka yritinkin huomiotaan kiinnittää mm. ajamalla asematunnelissa miljoonaa jollain mopolla poliisit perässäni.
Imatralla kävin. Oli mukavaa. Kaveri sai matkakuumeen, +38,5C. Bongasin Agostinin, Alénin ja tiibetinhanhen.Noku mä olin parvekkeella, mut istuin varmuudeks lattialla ettei kukaan nää. Ääniä kuullessain nostin päätä sen verran että silmät näky kaiteen raosta.
Pe-Ke?Ei nyt Jayr ollu sun numeroa tässä hollilla koska PLÖTS.
Muutin matkapäiviä. Tieto kulkeutunee tätäkin kautta mahd. pian.