Zervuska Haidis
Well-known member
Kannattaa ottaa kisat nauhalle ja katsella ne sitten viikkoa myöhemmin sieltä tallenteelta. Siellä Monzan katsomon penkillä.Seuraavalla viikolla lienee hankalampi nähdä formuloita Monzassa?
Kannattaa ottaa kisat nauhalle ja katsella ne sitten viikkoa myöhemmin sieltä tallenteelta. Siellä Monzan katsomon penkillä.Seuraavalla viikolla lienee hankalampi nähdä formuloita Monzassa?
No näinhän se tietenkin pitäisi hoitaa. :wall:Kannattaa ottaa kisat nauhalle ja katsella ne sitten viikkoa myöhemmin sieltä tallenteelta. Siellä Monzan katsomon penkillä.
Yks Korhone. Ja Alppu huutelee taustalla: Minä se olin.Kuka nyt semmosta ympäriajelua.
Jätä vaimo kotiin ja ota Joni messiin.Heittääkääpäs jotain vinkkejä! Reittejä, paikkoja, tapahtumia. Vaimo mukana.
Joni on niin nuori ja viriili mies, etten varmaan jaksais rymytä hänen kanssaan. Ainkaan jaksais juoda niitä tiettyjä lonkeroita, josko niitä edes Saksassa onkaan.Jätä vaimo kotiin ja ota Joni messiin.
Eihän se sinun vika vika ole:ahem: Losseilukin on ihan mukavaa vaihtelua.
Oliskohan sillä lossilla, joka menee Iniöstä mantereella? Elikäs lautalla.Korppoo - Houtskär- välin jollain lossillahan on ihan tarjoiluakin. Muistaakseni ainakin pilsneriä sai ja kahvia toki.
Se ei ole lossi lain vaan yhteysalus. Niillä lie aina jonkinlainen messi tahi kanttiini mutta losseilla aika harvoin.Oliskohan sillä lossilla, joka menee Iniöstä mantereella? Elikäs lautalla.
Niin yleensä juu. Paitsi tuolla yhdellä.Ja losseilla on tarjoilua korkeintaan kuskin termarista :ahem:
Muttei sekään oo lossi vaan lautta. Eihän Korppoosta Houtskariin millään voi vaijeria vetää, ruottinlaivat kompastuis.Niin yleensä juu. Paitsi tuolla yhdellä.
- Ko. matka kestää 35, ei 5 minuuttiaAijaijai, Alppu. Todisteita kehiin!
Olen tuon kolmasti ajanut, muistaisin jos lossilla olisi ollut tarjoilu.
Niissähän on vain se yläsilta tahi sivukoppi jossa kuski hengaa. Ei baaria lain.
Viiden minuutin matkalla paha alkaa sumppeja myymään.