Örfil
Guest
Haluatko vilkaista ennen lähtöä vaimoni käsilaukkuvalikoimaa?Minkähän värisen käsilaukun sitä otan, kun kerta saa olla matkalaukun lisäksi... Valinnanvaikeus:frown:
Haluatko vilkaista ennen lähtöä vaimoni käsilaukkuvalikoimaa?Minkähän värisen käsilaukun sitä otan, kun kerta saa olla matkalaukun lisäksi... Valinnanvaikeus:frown:
EI JUMALAUTAPiti tutkia saako hernekeittopurkkia ottaa lentokoneeseen mukaan
Hyvä se on säästää asiassa kuin asiassa. Vaimo saa syödä soppaa ulkomaillakinEn minä itselle sitä suunnitellut
Ehkä minä pärjään ilmankin. Piti tutkia saako hernekeittopurkkia ottaa lentokoneeseen mukaan, ei saa.
Yks Giovanni vuokraa halvalla. Älkää välittäkö sen pälyilevästä ja välttelevästä katseesta, mällinkatkuisesta hengityksestä tahi ratittomasta ajopelistä. Kelpo kulkuneuvoja ovatten. Sano Alpulta terveisiä.a onko jotain vinkkejä vuokraamon suhteen?
Enpä ole koskaan kuullut että joku viettäisi muita syntymäpäiviä kuin tasavuosina. Tuntuisi hoopolta täyttää 36 vuotta ja 8 kuukautta.Vaimo täyttää tasavuosia (n. 30) ja sen kunniaksi lähdemme 5 pv:n reissulle Gardalle ensi kuussa.
Tasavuosilla tarkoitin juurikin 30/40/50 jne jne. mutta sinäpä se varmaan hassuttelekin taas kustannuksellaniEnpä ole koskaan kuullut että joku viettäisi muita syntymäpäiviä kuin tasavuosina. Tuntuisi hoopolta täyttää 36 vuotta ja 8 kuukautta.
Tai ainakin meilläpäin on juhlistettu juuri niitä tasavuosia.
Tänään täyttää muuten talon tytär 20 vuotta ja anoppi 60+ vuotta. Ja itse aloitin ensimmäisen seurustelusuhteen 31 vuotta sitten.
Nyt on tutunoloinen kuvaus, en saa naamaa mieleeni mutta on sillä ainakin leukaparta :doubtful:Älkää välittäkö sen pälyilevästä ja välttelevästä katseesta, mällinkatkuisesta hengityksestä tahi ratittomasta ajopelistä.
Enpä ole koskaan kuullut että joku viettäisi muita syntymäpäiviä kuin tasavuosina. Tuntuisi hoopolta täyttää 36 vuotta ja 8 kuukautta.
Tai ainakin meilläpäin on juhlistettu juuri niitä tasavuosia.
Tänään täyttää muuten talon tytär 20 vuotta ja anoppi 60+ vuotta. Ja itse aloitin ensimmäisen seurustelusuhteen 31 vuotta sitten.
Yleensä teidän keskenäinen nahistelu on lähinnä kiusallista sivustaseurattavaa, mutta toisinaan osuu ja uppoaa.Juhlistatko mitenkään ensimmäisen seurustelusuhteen alkamispäivää, voiko laittaa onnittelukortin tulemaan?
Mikäli vuoraamon poitsu tai neitsu ei käy autosi mahdollisia kolhuja ja skräbäyksiä läpi luovutushetkellä, räpsi ainakin auton ulkokuoresta sata tai pari sataa kuvaa kännykälläsi ennen liikekannallepanoa. Ylt'ympäriinsä.Auton vuokrahinta on liki mitätön (satasen luokkaa) mutta olisin tivannut onko kukaan vuokrannut autoa Bergamon kentältä ja onko jotain vinkkejä vuokraamon suhteen?
Okei, tänks! Sattumoisin tuon olin äksönipointti -listalle jo laittanut. Ei ollut siis turhaa hysteriaa ja hyvä kuulla varmistusta.Mikäli vuoraamon poitsu tai neitsu ei käy autosi mahdollisia kolhuja ja skräbäyksiä läpi luovutushetkellä, räpsi ainakin auton ulkokuoresta sata tai pari sataa kuvaa kännykälläsi ennen liikekannallepanoa. Ylt'ympäriinsä.
//Yksi takavalo maksettu, edellinen tai häntä edellinen vuokraaja ei ole koskaan vaivautunut seuruettamme kiittämään. Tapahtumapaikka Bergamo.
Viikonloppuna Lieksaan. Kuume nousee!
Lieksan Vaskitsaviikko meni, mutta Liskojen yö jatkuu.