Matkakuume!

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Okei, tänks! Sattumoisin tuon olin äksönipointti -listalle jo laittanut. Ei ollut siis turhaa hysteriaa ja hyvä kuulla varmistusta.

Se kiinnostais myös että mistä löytyisi kätevimmin (= lähin) vuokraamo/vuokraamot kentällä? Kai ne netissä on, mutta käytännön tieto on aina parempi.
Sattuneesta syystä pakaasien raahaus vaatii extraponnisteluja. Mukana ei ole kuin käsimatkatavarat x 2 sekä yksi iso matkalaukku, mutten viitsisi laittaa tuota vaimoa raahaamaan niitä epäherrasmiesmäisesti pitkin kenttää.
Kaikki ne vuokraamot yleensä kentällä on mutta sitä, että missä päin kenttäaluetta kunkin autot sijaitsevat ei kait pysty tarkistamaan muuta kuin meilaamalla joka fakin vuokraamoon. Ainoa vuokraamo, joka ei ole kentälle osunut oli Detroitissa, jossa meitin maasturit sijaitsivat pienen bussimatkan päässä kentältä.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Kävi sellainen hullu juttu, että golfmatkoja järjestävän yrityksen omistaja lähestyi torstaina ja pyysi mua matkaoppaaksi ensi pääsiäisenä. Kaupunkiin / alueelle missä en ole koskaan käynyt. Enkä ole koskaan matkaoppaana ollut (kokemusta on kyllä aikuisten äijien kiekkoporukan liikuttamisesta ympäri eurooppaa ja pohjois-ameriikkaa mutta se on eri juttu, kun itse kuuluu jengiin). Ei siitä kuulemma paljoa voisi maksaa mutta viikon free reissu majoituksineen, safkoineen ja golfeineen.

Yksi varsinainen siviilitöipäivä siinä uhrautuisi mutta siitä viis.

Kysyin, että mitä sä ny oikein hourailet, enhän mä tuollaisia ole tehnyt. Vastas, että no koska sä olet tollanen kuin olet.

Tinkasin pari päivää miettimisaikaa. Taidan vastata, että tottakai mä yhden porukan Epsanjaan houstaan. Alkanut ajatus kiinnostamaan. Ei se hankalampaa voi olla kuin varata, hoitaa ja säätää toi mullilauma kiekkojengi reissuille ja kaikki hengissä takaisin?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Kävi sellainen hullu juttu, että golfmatkoja järjestävän yrityksen omistaja lähestyi torstaina ja pyysi mua matkaoppaaksi ensi pääsiäisenä. Kaupunkiin / alueelle missä en ole koskaan käynyt. Enkä ole koskaan matkaoppaana ollut (kokemusta on kyllä aikuisten äijien kiekkoporukan liikuttamisesta ympäri eurooppaa ja pohjois-ameriikkaa mutta se on eri juttu, kun itse kuuluu jengiin). Ei siitä kuulemma paljoa voisi maksaa mutta viikon free reissu majoituksineen, safkoineen ja golfeineen.

Yksi varsinainen siviilitöipäivä siinä uhrautuisi mutta siitä viis.

Kysyin, että mitä sä ny oikein hourailet, enhän mä tuollaisia ole tehnyt. Vastas, että no koska sä olet tollanen kuin olet.

Tinkasin pari päivää miettimisaikaa. Taidan vastata, että tottakai mä yhden porukan Epsanjaan houstaan. Alkanut ajatus kiinnostamaan. Ei se hankalampaa voi olla kuin varata, hoitaa ja säätää toi mullilauma kiekkojengi reissuille ja kaikki hengissä takaisin?
Miäs joka ei niin palkasta välitä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minäkin vähän tämmöinen ja joskus käynyt Monzassa ja Hungaroringillä. Miksei minulle tarjottu oppaan paikkaa vaikka Interlagosiin?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Siis olenhan mä ihan töissä mutta tarjouksen hyväksymällä sais free pääsiäismatkan harrastuksensa parissa koko kattauksella. Pässi...
Mikäs siinä, jos tykkää. Golf-matkoja järjestävän yrityksen kannalta tuo kuulostaa myös hyvältä diililtä, jos ei tartte koulutetulle matkaoppaalle matkatoimistoalan työehtosopimuksen mukaan maksella.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Mikäs siinä, jos tykkää. Golf-matkoja järjestävän yrityksen kannalta tuo kuulostaa myös hyvältä diililtä, jos ei tartte koulutetulle matkaoppaalle matkatoimistoalan työehtosopimuksen mukaan maksella.
Koulutetulle matkaoppaalle? Luetaan niitä viestejä. Vittu tässä mitään matkaoppaita olla :wall:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Sitä tarkoitinkin, että halvempaa ottaa sut kuin koulutettu matkaopas.
Tottakai näin mutta mulle se tarkoittaa noin 1500 euron matkaa freenä. Eli paljonko mun kannattaa pyytää enemmän liksaa siitä jos tarjoaa viikosta esmeks 500€ palkkaakin? Pyydänkö 2000€ eli jätän lähtemättä? Nyt ne TESsit ja riistofoliohatut kaappiin takaisin vähäksi aikaa...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Eli paljonko mun kannattaa pyytää enemmän liksaa siitä jos tarjoaa viikosta esmeks 500€ palkkaakin?
Ei minä tiedä mikä on alan tes:n mukainen palkka ja miten se muodostuu. 500€ on aika normi viikon palkka monissa töissä.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Ei minä tiedä mikä on alan tes:n mukainen palkka ja miten se muodostuu. 500€ on aika normi viikon palkka monissa töissä.
Vittu ihan oikeasti. Johtuuko tämä jarnaus nyt sun lauantaista? Veikkaan, että kyseisen alan normi viikon palkka ei ole 2000€ (saamani etu 1500€ + hypoteettinen palkkani 500€).

Oot ihan oikeassa. Paska diili. Jätän ottamatta vastaan ja syön mämmiä ja juon kossua keskenäni räntäsateessa koko pääsiäisen. Lähetä anonyymit yhteystietosi privalla niin välitän ne tarjoajalle. Klaaraat reissun varmasti hyvin :thumbup:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Niin voihan sitä vaikka perustaa baarin ja palkata baarimikoksi puistokemistin ja palkkana "muutama huikka" illan aikana. Jatkakoon työtön pätevä baarimikko töiden etsimistä, kun ahneuksissaan palkkaa vaatii.
 

Örfil

Guest
Mä voin vitosella toimia oppaana kiertomatkalla mun Golfissa. Siellä onkin paljons jännää nähtävätä, ai että.
Opskierroksela muistuu mieleen mm...
"Tässä oli ennen takapenkki"
"Täältä löytyi ennen moottori, nykyään pidän siellä patjat päiväsaikaan"
"Tuunattu maavara johtuu siitä että renkaat paloi Juhannuskokolla, ei madallussarjasta"
 
Ylös