jjv
Arschloch
Eipäs kun Gödöllö. :frank:Börtönökrök.
Odotan sitä hetkeä, kun lipuntarkastaja kysäisee mihis oot menossa. "Going to Szkitks...eiku Szikts...eikumikävittusenyoli"
Eipäs kun Gödöllö. :frank:Börtönökrök.
Kaikki ne vuokraamot yleensä kentällä on mutta sitä, että missä päin kenttäaluetta kunkin autot sijaitsevat ei kait pysty tarkistamaan muuta kuin meilaamalla joka fakin vuokraamoon. Ainoa vuokraamo, joka ei ole kentälle osunut oli Detroitissa, jossa meitin maasturit sijaitsivat pienen bussimatkan päässä kentältä.Okei, tänks! Sattumoisin tuon olin äksönipointti -listalle jo laittanut. Ei ollut siis turhaa hysteriaa ja hyvä kuulla varmistusta.
Se kiinnostais myös että mistä löytyisi kätevimmin (= lähin) vuokraamo/vuokraamot kentällä? Kai ne netissä on, mutta käytännön tieto on aina parempi.
Sattuneesta syystä pakaasien raahaus vaatii extraponnisteluja. Mukana ei ole kuin käsimatkatavarat x 2 sekä yksi iso matkalaukku, mutten viitsisi laittaa tuota vaimoa raahaamaan niitä epäherrasmiesmäisesti pitkin kenttää.
Miäs joka ei niin palkasta välitä?Kävi sellainen hullu juttu, että golfmatkoja järjestävän yrityksen omistaja lähestyi torstaina ja pyysi mua matkaoppaaksi ensi pääsiäisenä. Kaupunkiin / alueelle missä en ole koskaan käynyt. Enkä ole koskaan matkaoppaana ollut (kokemusta on kyllä aikuisten äijien kiekkoporukan liikuttamisesta ympäri eurooppaa ja pohjois-ameriikkaa mutta se on eri juttu, kun itse kuuluu jengiin). Ei siitä kuulemma paljoa voisi maksaa mutta viikon free reissu majoituksineen, safkoineen ja golfeineen.
Yksi varsinainen siviilitöipäivä siinä uhrautuisi mutta siitä viis.
Kysyin, että mitä sä ny oikein hourailet, enhän mä tuollaisia ole tehnyt. Vastas, että no koska sä olet tollanen kuin olet.
Tinkasin pari päivää miettimisaikaa. Taidan vastata, että tottakai mä yhden porukan Epsanjaan houstaan. Alkanut ajatus kiinnostamaan. Ei se hankalampaa voi olla kuin varata, hoitaa ja säätää toi mullilauma kiekkojengi reissuille ja kaikki hengissä takaisin?
Siis olenhan mä ihan töissä mutta tarjouksen hyväksymällä sais free pääsiäismatkan harrastuksensa parissa koko kattauksella. Pässi...Miäs joka ei niin palkasta välitä?
Se ajetaan vastapäivään...Minäkin vähän tämmöinen ja joskus käynyt Monzassa ja Hungaroringillä. Miksei minulle tarjottu oppaan paikkaa vaikka Interlagosiin?
Mikäs siinä, jos tykkää. Golf-matkoja järjestävän yrityksen kannalta tuo kuulostaa myös hyvältä diililtä, jos ei tartte koulutetulle matkaoppaalle matkatoimistoalan työehtosopimuksen mukaan maksella.Siis olenhan mä ihan töissä mutta tarjouksen hyväksymällä sais free pääsiäismatkan harrastuksensa parissa koko kattauksella. Pässi...
Koulutetulle matkaoppaalle? Luetaan niitä viestejä. Vittu tässä mitään matkaoppaita olla :wall:Mikäs siinä, jos tykkää. Golf-matkoja järjestävän yrityksen kannalta tuo kuulostaa myös hyvältä diililtä, jos ei tartte koulutetulle matkaoppaalle matkatoimistoalan työehtosopimuksen mukaan maksella.
Rupeet vaan soittelemaan matkatoimistoille josko joku potkisi matkaoppaansa pois ja palkkaisi sut tilalle ruoka- ja majoituspalkalla.Matkailuyrittäjä sortaa vastapäivään. Kaikki on tielläni.
Vittu tässä mitään matkaoppaita olla :wall:
Tottakai näin mutta mulle se tarkoittaa noin 1500 euron matkaa freenä. Eli paljonko mun kannattaa pyytää enemmän liksaa siitä jos tarjoaa viikosta esmeks 500€ palkkaakin? Pyydänkö 2000€ eli jätän lähtemättä? Nyt ne TESsit ja riistofoliohatut kaappiin takaisin vähäksi aikaa...Sitä tarkoitinkin, että halvempaa ottaa sut kuin koulutettu matkaopas.
Ei minä tiedä mikä on alan tes:n mukainen palkka ja miten se muodostuu. 500€ on aika normi viikon palkka monissa töissä.Eli paljonko mun kannattaa pyytää enemmän liksaa siitä jos tarjoaa viikosta esmeks 500€ palkkaakin?
Vittu ihan oikeasti. Johtuuko tämä jarnaus nyt sun lauantaista? Veikkaan, että kyseisen alan normi viikon palkka ei ole 2000€ (saamani etu 1500€ + hypoteettinen palkkani 500€).Ei minä tiedä mikä on alan tes:n mukainen palkka ja miten se muodostuu. 500€ on aika normi viikon palkka monissa töissä.
Ei kannata. Loppui jo :ahem:*etsii popcornia*
Opskierroksela muistuu mieleen mm...Mä voin vitosella toimia oppaana kiertomatkalla mun Golfissa. Siellä onkin paljons jännää nähtävätä, ai että.