Eikös ole ollut jaossa ihan Ferrarin FTP:llä...Doubtful sanoi:Stepney@ferrari.com Ite oon kahtellu millon F2007 piirustukset tulee yleisille torrent-sivustoille
Eikös ole ollut jaossa ihan Ferrarin FTP:llä...Doubtful sanoi:Stepney@ferrari.com Ite oon kahtellu millon F2007 piirustukset tulee yleisille torrent-sivustoille
McLarenilla alkaa vaivihkaa pukkaamaan kylmää hikeä :dunno:the flying finn sanoi:No nyt McLaren on tehnyt tutkintapyynnön Renaultista :doubtful:
pieni korjaus... voidaan sulkea...MaranelloRed sanoi:Usko pois että sieltä tulee sellainen rangaistus että tuntuu ja sattuu. Muuta vaihtoehtoa kun ei oikein ole. FIA:n sanoin:"jos uusia todisteita löytyy niin Mclaren suljetaan............".
Toi mua ihmetyttää, että miten Monttumolo voi ees sanoa että JOS Lada on huijannut...Sportti.Komi sanoi:McLarenin hylkäys ei haittaisi Montezemoloa 11.9.2007,19:12:09
Ferrarin puheenjohtaja Luca di Montezemolo kertoi Reutersille, että hänelle kelpaisi hyvin, jos Ferrari nostettaisiin maailmanmestariksi kabinetin kautta McLarenin hylkäyksen myötä. Montezemolo painottaa kannattavansa tietenkin urheilullista ratkaisua, mutta mikäli McLaren on huijannut, ansaitsee talli myös rangaistuksensa. Tuolloin myös Ferrari olisi ansainnut Montezemolon mielestä myös voiton.
FIA kuulee McLarenia vakoiluskandaalin uusista todisteita torstaina. Mikäli McLarenin todetaan kopioineen Ferrarin autoa, voidaan McLaren hyllyttää F1-sarjasta kokonaan. Tällöin Ferrarin mestaruus varmistuisi niin kuljettajien kuin valmistajienkin sarjassa.
Tuo on suomentajan näkemys asiasta, englanninkielinen teksti ei ole ihan noin. Hän toteaa, tosin eri sanoilla, että jos MM ratkeaa heille poissa radalta on se ihan reilu voitto. Ja muutenkaan kukaan tallipäälikkö ei voi mennä sanomaan suoraan toista huijariksi - siitähän räpsähtäisi heti oikeusjuttuja niskaan kunnianloukkaksesta.Timppa78 sanoi:Toi mua ihmetyttää, että miten Monttumolo voi ees sanoa että JOS Lada on huijannut...
Nyt mä putosin kärryiltä...Eiks niil sitte kuitenkaa ookka toristeita Ladaa vastaan
Kainalohiki oli vissiin kysynyt Ronin kuullen Kulmikselta että "Ootko lihonu Ladalla ollessasi vai laitetaanko samankokoiset ajovermeet mitä aiemminkin Belgian GP:tä varten valmiiksi?"Banaani sanoi:Flaavio kävi kyselemässä Alfonson tilannetta niin Roni suuttu.
Moneskohan jos-Räikkönen-olisi-nyt-McLarenilla-niin-millaista-mielipidettä-täällä-lauottaisiin-postaus.copersucar sanoi:Minkähänlainen sävy tässä keskustelussa olisikaan jos McLarenilla ajaisi suomalaiskuski? Aika monella taitaa perimmäisenä olla vain toive saada Räikkösestä maailmanmestari vaikka kuinka vaahdotaankin rehellisestä pelistä. Itse en moista mestaruutta juurikaan arvostaisi.
Mielestäni Jackie Stewart kiteytti tämän jupakan hyvin autosport.com:in sivuilla:
"The whole thing is becoming a mountain from what is basically a molehill. There's always been transfer of information from one team to another - it's been going on for very many years."
Toki Stewartilla on brittinä "oma lehmä ojassa".
Olen samaa mieltä.Jason Voorhees sanoi:Moneskohan jos-Räikkönen-olisi-nyt-McLarenilla-niin-millaista-mielipidettä-täällä-lauottaisiin-postaus.
Ei pahalla näiden kirjoittajille, mutta onkohan tällaisia kysymyksiä esitetty jo tarpeeksi.
Ai, niin vastaus uupuu! Siitä se johtuu.
Tämä olisi jopa suotavaa. 151a kieltää selkeäsanaisesti lahjonnan, 151b sääntöjenvastaisen auton käytön. Ja 151c sitten on noin epämääräinen "kaiken muun sopimattoman" kieltävä pykälä.Formulanomi sanoi:Luin muuten jostain (liekö atlas-f1?!), että ties vaikka FIA päätyisi tarkistamaan omia sääntöjään eli 151c:tä. (uusi pykälä joka nimenomaan kieltäisi vakoilun). Mene ja tiedä.
Luultavasti sama vähemmistö vähemmistö kyseenalaistaisi Räikkösen mestaruuden siinäkin tapauksessa. (nyt kyseenalaistetaan kabinettimestaruus, sitten kyseenalaistettaisiin vakoilumestaruus)copersucar sanoi:Minkähänlainen sävy tässä keskustelussa olisikaan jos McLarenilla ajaisi suomalaiskuski? Aika monella taitaa perimmäisenä olla vain toive saada Räikkösestä maailmanmestari vaikka kuinka vaahdotaankin rehellisestä pelistä. Itse en moista mestaruutta juurikaan arvostaisi.
Tais Alonson lausunnot viimeistaan taata rangaistuksen Larenille. Kyse on nyt vaan siita onko banni yhden vai kahden vuoden mittainen. Jos Kimi nyt olisi Larenilla luultavasti taalla juhlittaisiin siirtoa Ferrarille ensi kaudeksi ja Schumia juhlittaisiin 8-kertaisena mestarina..Zaikom sanoi:Luultavasti sama vähemmistö vähemmistö kyseenalaistaisi Räikkösen mestaruuden siinäkin tapauksessa. (nyt kyseenalaistetaan kabinettimestaruus, sitten kyseenalaistettaisiin vakoilumestaruus)
Toivotaan, että oikeus voittaa ja McLaren saa bannia :thumbup:
Näimpä juuri, varsinkin kun tää kultapoju nekru itekki on suoraan myöntänyt että pelkää että kuskitkin Ladalla menettäisi pisteet :thumbup: Jos talli ei oo oikeesti mitään väärää tehny, ni minkä takia Miltsu tollasta ees tulis ajatelleekskaan?belated sanoi:Tais Alonson lausunnot viimeistaan taata rangaistuksen Larenille. Kyse on nyt vaan siita onko banni yhden vai kahden vuoden mittainen. Jos Kimi nyt olisi Larenilla luultavasti taalla juhlittaisiin siirtoa Ferrarille ensi kaudeksi ja Schumia juhlittaisiin 8-kertaisena mestarina..
copersucar sanoi:Minkähänlainen sävy tässä keskustelussa olisikaan jos McLarenilla ajaisi suomalaiskuski? Aika monella taitaa perimmäisenä olla vain toive saada Räikkösestä maailmanmestari vaikka kuinka vaahdotaankin rehellisestä pelistä. Itse en moista mestaruutta juurikaan arvostaisi.
Mestaruus on mestaruus,tulkoon se millä tavalla tahansa.Tässä tapauksessa ei omasta mielestäni vähentäisi tittelin arvoa vähäänkään vaikka mäkki olisi loppukauden sivussa.Kukapa 10:n vuoden päästä muistaa miten se mestaruus tulikaan? "Kimi voitti täysin ansaitusti." No mitäpä luulet minkälainen sävy olisi jos mäkillä ajaisi suomipoika..
ScuderiaJormaz sanoi:olihan ne lahden hiihtokisatki nolot ku suomalaiset kärys.copersucar sanoi:Minkähänlainen sävy tässä keskustelussa olisikaan jos McLarenilla ajaisi suomalaiskuski? Aika monella taitaa perimmäisenä olla vain toive saada Räikkösestä maailmanmestari vaikka kuinka vaahdotaankin rehellisestä pelistä. Itse en moista mestaruutta juurikaan arvostaisi.
Mestaruus on mestaruus,tulkoon se millä tavalla tahansa.Tässä tapauksessa ei omasta mielestäni vähentäisi tittelin arvoa vähäänkään vaikka mäkki olisi loppukauden sivussa.Kukapa 10:n vuoden päästä muistaa miten se mestaruus tulikaan? "Kimi voitti täysin ansaitusti." No mitäpä luulet minkälainen sävy olisi jos mäkillä ajaisi suomipoika..
noh. eiköhän mclaren saa mitä tilaa.:ahem: