Hevimies
Hippaheikkien kuningas
[eki]Se on juurikin näin.[/eki]V12 sanoi:Totuushan on ettei FIA uskalla tehdä mm-taistoon liittyviä tangaistuksia vaikka pitäisi. Toinen totuus on se, että voitti kuka tahansa niin maku siitä on jo mennyt.
[eki]Se on juurikin näin.[/eki]V12 sanoi:Totuushan on ettei FIA uskalla tehdä mm-taistoon liittyviä tangaistuksia vaikka pitäisi. Toinen totuus on se, että voitti kuka tahansa niin maku siitä on jo mennyt.
Reiluna miehenä Nick Heidfeld on tämän kauden kunkku. Eniten pisteitä rehellisin keinoin, eikä Bemulla ole epärehellisiä työntekijöitä tiimissä. Kubica MM-hopealla ja Heikki MM-pronssilla.Mediaprofeetta sanoi:Tämä on semmonen tilanne jossa ei ole kuin häviäjiä
FIA:n säännöt eivät kiellä teollisuusvakoilua... Tässä nyt lähinnä käsitellään sitä, että ovatko nuo Ferrarilta saadut tiedot vääristäneet maailmanmestaruustaistelua.kc4197 sanoi:Tästä on varmaan jo jauhettu tässä toikissa, mutta en jaksa alkaa lukemaan satoja viestejä...
On jotenkin älytöntä ajatella, että rangaistus riippuu siitä onko varkaalle ehtinyt olla hyötyä varastetusta tavarasta.
Jo ryöstät pankin, etkä ole ehtinyt hyötyä miljoonasaaliista, niin luuletko että oikeus painaa ryöstön villasella? Ei paina.
Teollisuusvakoilun merkit täyttävän rikoksen rangaistusperustelussa (onko lareni jo hyötynyt ferrarin omaisuudesta...) ei ole päätä eikä häntää.
Aivan sama onko lareni ehtinyt hyötymään (kröhöm) "vastaanottamastaan" tiedosta.
Itse rikos kun tapahtui jo silloin kun mäklaareni rupesi haalimaan ferrarin omistamia teknisiä asiakirjoja.
Mclarenia pitäisi rangaista ryöstöstä - ei niinkään siitä, että onko itse ryöstösaalista ehditty käyttää hyväksi vai ei.
"Teidät on pidätetty - ryöstitte päivällä pankista mijoonan!"
"Mutta en minä niitä rahoja ole ehtinyt vielä tuhlaamaan"
"Ahaa - no ei sitten mitään - jatkakaa samaan malliin! Hyvää illan jatkoa sitten vaan!"
"Kiitos samoin"
Kai ne säännöt kieltävät epäurheilijamaiset temput kanssakilpailijoita kohtaan?Juzo sanoi:FIA:n säännöt eivät kiellä teollisuusvakoilua... Tässä nyt lähinnä käsitellään sitä, että ovatko nuo Ferrarilta saadut tiedot vääristäneet maailmanmestaruustaistelua.
McLarenin rinnastaminen varkaaksi ei vain oikein istu tähän tapaukseen. Mikään julkistettu ei viittaa siihen, että McLaren olisi aktiivisesti pyrkinyt saamaan Ferrarin dokumentteja haltuunsa. Päin vastoin, Coughlania lukuunottamatta ja hänen (väitetyn) lausuntonsa mukaan kaikki muut asiasta tienneet McLarenilla käskivät häntä hankkiutumaan niistä eroon.kc4197 sanoi:On jotenkin älytöntä ajatella, että rangaistus riippuu siitä onko varkaalle ehtinyt olla hyötyä varastetusta tavarasta.
Teollisuusvakoilu on siiviilioikeuden asioita. FIA:n säännöissä kyseistä rikettä ei tunneta.Teollisuusvakoilun merkit täyttävän rikoksen rangaistusperustelussa (onko lareni jo hyötynyt ferrarin omaisuudesta...) ei ole päätä eikä häntää.
Ei tuolla tavalla muotoiltuna. Kilpailun ja moottoriurheilun vahingoittaminen on se, josta McLarenia epäillään (Sporting Regulations 151c). Tuo kilpailun vahingoittaminen pitää sisällään nuo "epäurheilijamaiset temput kanssakilpailijoita kohtaan". Julkaistujen tietojen valossa on epäselvää tiesikö niistä Coughlanin hallussa olleiden dokumenttien sisällöstä kukaan muu mitään, tai mitään olennaista.Kai ne säännöt kieltävät epäurheilijamaiset temput kanssakilpailijoita kohtaan?
"Nyt"Racer21_90 sanoi:Jaha ja nyt sitten Flavio Briatore näkee mahdollisuutensa saada Alonso takaisin Renaultille. Mikä sinänsä voisi olla Heikille hyväkin asia.
http://www.france24.com/france24Public/en/archives/news/sports/20070804-automobile-formula1-ferrari-briatore-mclaren-renault.html
No eihän tietenkään McLaren niitä tietoja ole hyödyntänyt.WebSlave sanoi:Tässä tulevassa toisessa kuulemisessa, kuten ensimmäisessäkin katsotaan onko McLaren toiminut vilpillisesti ja siten vahingoittanut kilpailua tai moottoriurheilua yleensä. Erityisehtona on asetettu, että onko McLaren hyödyntänyt heidän käsiinsä tulleita Ferrarin tietoja. Jos WMSC katsoo, ettei kummastakaan löydy näyttöä, ei kovin kummoisia rangaistuksia tule.
McLarenin kannalta vain on niin paska homma että tyyppi jolla tiedot on ensimmäisenä ollut on pääsuunnittelija. Sen verran korkea-arvoinen tyyppi että omilla tempauksillaan vetää koko firman täysin kuseen.WebSlave sanoi:McLarenin rinnastaminen varkaaksi ei vain oikein istu tähän tapaukseen. Mikään julkistettu ei viittaa siihen, että McLaren olisi aktiivisesti pyrkinyt saamaan Ferrarin dokumentteja haltuunsa. Päin vastoin, Coughlania lukuunottamatta ja hänen (väitetyn) lausuntonsa mukaan kaikki muut asiasta tienneet McLarenilla käskivät häntä hankkiutumaan niistä eroon.
Rajoitappa riemua. Joku ottaa vielä todesta. Odotellaan nyt vaan siihen torstaihin, ja katsotaan sitten josko kukaan olisi saanut mitään painavampia rangaistuksia.MaranelloRed sanoi:Ainoa oikea ajateltavissa oleva rangaistus torstaina on se että McLaren suljetaan sarjasta kauden 2008 loppuun asti. Vuonna 2009 uusi yritys REHELLISELTÄ pohjalta jos mielenkiintoa riittää. Toimiminen muun merkin varjossa entisellä johtoportaalla kiellettävä. Autoja ja moottoreita toimittakoon mutta RD:lle ikuinen kielto olla tekemisissä autourheilun kanssa jokamiesluokkaa lukuunottamatta. Siihen tämä vielä lopulta nimittäin menee että joku McLarenilta tulee murtumaan ja laulaa koko totuuden ja silloin Ronille heilahtaa todennäköisesti häkki. Sillä onhan nyt jo selvää että tämä homma on täysin hänen masinoima operaatio ja lopulta Ron siitä laskun maksaa. Ron meni liian pitkälle halussaa poistua ykkösistä voittajana että antoi pirulle koko käden ja sitä rataa.
THE END !
Näin on. Tämä FIA:n kuuluttama näyttö tietojen käytöstä on selvästikin hihasta vedetty jokeri, jolla pyritään pelaamaan mahdollisimman pitkälle jottei pisnes kärsisi. Jos oikeutta haettaisiin, pelkkä teollisuussalaisuuksien hallussapito riittäisi ja bannia heiluisi pari vuotta.kc4197 sanoi:Tästä on varmaan jo jauhettu tässä toikissa, mutta en jaksa alkaa lukemaan satoja viestejä...
On jotenkin älytöntä ajatella, että rangaistus riippuu siitä onko varkaalle ehtinyt olla hyötyä varastetusta tavarasta.
Jo ryöstät pankin, etkä ole ehtinyt hyötyä miljoonasaaliista, niin luuletko että oikeus painaa ryöstön villasella? Ei paina.
Teollisuusvakoilun merkit täyttävän rikoksen rangaistusperustelussa (onko lareni jo hyötynyt ferrarin omaisuudesta...) ei ole päätä eikä häntää.
Aivan sama onko lareni ehtinyt hyötymään (kröhöm) "vastaanottamastaan" tiedosta.
Itse rikos kun tapahtui jo silloin kun mäklaareni rupesi haalimaan ferrarin omistamia teknisiä asiakirjoja.
Mclarenia pitäisi rangaista ryöstöstä - ei niinkään siitä, että onko itse ryöstösaalista ehditty käyttää hyväksi vai ei.
"Teidät on pidätetty - ryöstitte päivällä pankista mijoonan!"
"Mutta en minä niitä rahoja ole ehtinyt vielä tuhlaamaan"
"Ahaa - no ei sitten mitään - jatkakaa samaan malliin! Hyvää illan jatkoa sitten vaan!"
"Kiitos samoin"
Aha, no sittenhän tässä ois esim. Spykerille varma resepti molempiin mestaruuksiin. Ennen kauden alkua postita jokaiselle kilpailijatallille auton tekniset tiedot, ja näin hommaa kaikille parin vuoden banjot.Calvin sanoi:Jos oikeutta haettaisiin, pelkkä teollisuussalaisuuksien hallussapito riittäisi ja bannia heiluisi pari vuotta.
Oho sanoi:Aha, no sittenhän tässä ois esim. Spykerille varma resepti molempiin mestaruuksiin. Ennen kauden alkua postita jokaiselle kilpailijatallille auton tekniset tiedot, ja näin hommaa kaikille parin vuoden banjot.