Erikjaak
Active member
Joo vois olla parasta. Pääs vaan kiehahtamaan näin siiteripäissä. :alppu:Törni sanoi:Löysää vähän Ei kannata ottaa aivan noin tosissaan. Voi muuten jatkossakin olla vaikeaa
Joo vois olla parasta. Pääs vaan kiehahtamaan näin siiteripäissä. :alppu:Törni sanoi:Löysää vähän Ei kannata ottaa aivan noin tosissaan. Voi muuten jatkossakin olla vaikeaa
Siirry kaljaan!Erikjaak sanoi:Joo vois olla parasta. Pääs vaan kiehahtamaan näin siiteripäissä. :alppu:
Itse asiassa tällä hetkellä sitä juon. Kumpikin uppoo. Mutta ei tästä sen enempää ettei mene chattailyks ja OTks.patriot sanoi:Siirry kaljaan!
Timppa78:ko se siellä kakkosnickinsä kanssa?Erikjaak sanoi:Itse asiassa tällä hetkellä sitä juon. Kumpikin uppoo. Mutta ei tästä sen enempää ettei mene chattailyks ja OTks.
Heh heh,näinpä juuri.The show must go on,tavalla tai toisella.hikkaveks sanoi:Nythän mä hokasin mistä tässä on kyse. Sponsorit on pelänneet että f1:sen mielenkiinto hiipuu varsinkin shumin lähdön jälkeen. Nyt saatiin pikkusummalla
ja tallien kesken sovittua että mäcistä
tehdään roistopainija ja ferrari on altavastaaja seuraavat vuodet. Fanaattisen fanit seuraavat hyvä vastaan paha taistelua ja pitävät Kimiä moraalisen taistelun keulakuvana. Sermien takana annetaan mäcille kipurahaa teatterin konnaroolista....
Miksi lisätä ohituksia kun parhaimmat skapat on kisaviikonloppujen välissä....
Ite kans katselin ja pistihän se naurattaan että liian iso sakko ja paskat...Bernie E sanoi:Keke äsken tulosruudussa selitti että 100 milliä (tai paljonko se nyt sitten onkaan) sakkoa ihan liian iso summa! Ukkoa tietysti kyrsii, kun Ronilla ei ole tuon jälkeen kauheasti hilloa maksaa huippupalkkaa Nicolle. :wink:
Ei kai kukaan tervejärkinen ole ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen pitänyt kyseistä sirkusta urheiluna. Bisnestä ja viihdettähän se on. Eivät siellä taistele miehet miestä vastaan kuin hiihtoladuilla tai juoksuradalla, vaan raha puhuu.Troy McLure sanoi:Aikamoinen luottotappio on FIAn puolelta tämä taloudelliseksi käännetty rangaistus. Urheilullinen rangaistus olisi ollut nimenomaan kilpailukielto
Mäkin kilpailukielto olisi ollut lajin kannalta täydellinen fiasko. Tämä täysin riippumatta heinäntekojärki-oikeudenmukaisuudesta tai jostain olympiahengen mukaisesta citius-altius-fortius periaatteesta. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseen, mutta jos sirkushuvi nimeltään F1 ei kiinnosta niin kannattaa mennä vaikka pohjanmaalle seuraamaan painikisojaTroy McLure sanoi:Tulee mieleen siitä aiemmasta uutisoinnista, jonka mukaan Mäkki olisi suljettu sarjasta (Autosport ensimmäisenä)... Toimittajat varmaan saivat pientä vuotoa jostakin, jonka mukaan Mäkkiä tosiaan rangaistaan. Olettivat sitten, että rankaisu on FIAn aiemmin sanotun (uhkaillun) mukainen, eli tuo sarjasta sulkeminen 07 - 08 kausille, mikäli väärinkäytöksistä on näyttöä.
Ilmeisestikin oli tosiaan näyttöä, mutta sanoja ei pidetty. Eniten tässä FIA itse häviää. McLaren yrityksenä tekee persnettoa toki, mutta imagotappiota jakaa myös FIA. Suosittelisin FIAlle petrausta tiedotuspolitiikkaan, että ei möläyttele omalta osaltaan mahdottomuuksia jatkossa.
Aikamoinen luottotappio on FIAn puolelta tämä taloudelliseksi käännetty rangaistus. Urheilullinen rangaistus olisi ollut nimenomaan kilpailukielto, eikä mikään raha. FIA itse istuskelee sen rahakirstun päällä. Läpimätä loppu (vai onko taas vaan jonkun alku?) tälle koko ilkeälle ja likaiselle sopupeliskeidalle.
No en kai sitten ole ollut tervejärkinen jopa reilusti yli kymmeneen vuoteen Ei se mitään, kivaa on ollut silti. Kyllä tämä tästä ohitse vielä menee ja kohta on taas töllön ääressä jännittämässä.Hurmurisija sanoi:Ei kai kukaan tervejärkinen ole ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen pitänyt kyseistä sirkusta urheiluna. Bisnestä ja viihdettähän se on.
Siis häh Seuraatko sä sun forkkujas?Troy McLure sanoi:Onneksi SM-liiga on olemassa. Suomalaisten pyhä kolmiyhteys on ralli, forkut ja lätkä. Seuraillaan sopivassa suhteessa.
Niin kai varmaankin olisi ollut. Pointti ei piilekään tässä, vaan siinä, että FIA itse tämän heitti ilmoille. Missään nimessä ei pidä mennä heittelemään lausuntoja, joista joutuu jollakin tavoin vastuuseen myöhemmin. Nythän se vastuu ei ole kovin kamala - mitä niitä nyt tyrmistyneitä faneja ja liiton sanomisiin pettyneitä lasketa ollenkaan.Törni sanoi:Mäkin kilpailukielto olisi ollut lajin kannalta täydellinen fiasko.