Kapteeni Koo
Well-known member
- Liittynyt
- 15.6.2007
- Viestit
- 125
Siksihän se Mäkkäri ei enään kuljekkaan, kuten pre-Magny aikana, kun Ronin pojat on paniikissa pultanneet vakoillut komponentit irti kaarasta ja palanneet alkukauden osiin.
Tämä tuli itselläni myös heti mieleen!panche sanoi:Selvisi syy mäcin pohjalevy protestiin..:nope:
Minusta kun McLaren taisi tehdä myös protestin BMW:n pohjaratkaisusta. Taisi Coughlanilla olla myös kontaktia BMW:n suuntaan. Or not. Osoittakoon tämä BMW:n pohjalevy juttu myös sen ettei Ferrarin pohjalevy käräytykseen tarvittu pelkästään Stepneytä. Kyllä se tuli ihan muulla tavalla se protesti :thumbdownRapu-70 sanoi:Tämän lisäksi talli teki alkukaudesta protestin Ferrarin pohjaratkaisusta, jonka laittomaksi osoittaminen vaatii vähän muutakin kuin lehtikuvista tulkintaa
Ai jaa. Saman tien voidaan varmaan hastaa Vodafone, kun toimitti McLarenille puhelimet. Ampuuko yli jo Yuri?Yuri Borzenokóv sanoi:Yksittäisiä johtajia vastaan tulisi nostaa myös tuntuvat henkilökohtaiset syytteet, samoin kuin koko Daimler (Chrysler) -konsernia.
Todisteet löytyivätkin Mike Coughlanin luota, ei McLarenilta. Uskomatonta tässä on se ettei Coughlan edes vaivautunut hävittämään todisteita Stepneyn jäädessä kiinni sabotaasista.Yuri Borzenokóv sanoi:Edelleenkään en väitä, että McLarenille seuraisi tästä yhtään mitään. Todisteiden hävittäminen ja itsestäänselvyyksien kieltäminen joutavilla lässytyksillä tyyliin
Vitutuksessa keksii kaikenlaista salaliittoteoriaa. Pidetään kuitenkin tällä hetkellä tilastoa:Yuri Borzenokóv sanoi:Sää voit ihan rauhassa uskoa että McLaren on tässä syytön uhri, joka on vain sattunut palkkaamaan jonkun hömelön, joka on vain sattumalta saanut käsiinsä erittäin arvokasta kilpailijan materiaalia joltain Ferrarin työntekijältä, joka jakelee sitä ihan ilmaiseksi vitutuksensa purkamiseen.
Satuihin saa uskoa. Jos otetaan puheen Mike Coughlan, niin kyseisellä kaverillahan ei ole tittelistä huolimatta mitään osaamista aerodynamiikan puolella tai elektroniikan.Kapteeni Koo sanoi:Siksihän se Mäkkäri ei enään kuljekkaan
Se ettei Coughlanilla ole osaamista jollain alueelta ei tarkoita sitä ettei kenelläkään Mcrenilla olisi, papereita kun voi antaa eteenpäin vaikka ominaan. Toisekseen ei autojen tarvitse näyttää samanlaisilta jotta toisen tekniikkaa tai tutkimuksia ei voisi käyttää hyväkseen; moottori, elektroniikka, vaihteisto, jousitus tai yleensä kaikki informaatio aerodynamiikan puolelta on käypää kamaa.azai sanoi:Satuihin saa uskoa. Jos otetaan puheen Mike Coughlan, niin kyseisellä kaverillahan ei ole tittelistä huolimatta mitään osaamista aerodynamiikan puolella tai elektroniikan.
Ja kuinkas yhdennäköinen se MP4-22 on verrattuna F2007:n kanssa? Ei sitten tippaakaan samannäköinen, hyvinkin erityyppiset ratkaisut.
Kuten hyvinkin japanilaiseen tyyliin eräs Toyotan luomus oli täydellinen kopio Ferrarin FA2003-GA mallista, jota (ex-)Ferrarilaiset jälleen kerran huorasivat Toyotalle. Siinä oli mielestäni paljon räikeämpi teollisuusvakoilu kyseessä.
Juuri näin,oikeassa olet. Ei autojen tarvitse olla juuri symmetrisiä että ne olisivat yhtä nopeita. Muuttujia on nyt tässä asiassa paljon..Felix sanoi:Se ettei Coughlanilla ole osaamista jollain alueelta ei tarkoita sitä ettei kenelläkään Mcrenilla olisi, papereita kun voi antaa eteenpäin vaikka ominaan. Toisekseen ei autojen tarvitse näyttää samanlaisilta jotta toisen tekniikkaa tai tutkimuksia ei voisi käyttää hyväkseen; moottori, elektroniikka, vaihteisto, jousitus tai yleensä kaikki informaatio aerodynamiikan puolelta on käypää kamaa.
Gazetta della Sportin mukaan McLaren ja Ronzo käräyttivät Coughlanin Ferrarille kun Coughlan oli enemmän tai vähemmän oma-alotteisesti tunnustanut Ronzolle. Etsintälupa Coughlanin kämpään olisi saatu McLarenin Ferrarille antamien tietojen perusteella. Jos toi juttu pitää paikkansa on Ferrarin aika hankala jahdata McLarenia. Tällä hetekellä vallalla oleva käsitys on kaiketi, että Stepney haki kostoa kokemalleen vääryydelle ja toimi oma-alotteisesti.azai sanoi:Niin. Tässähän on esitetty vielä väitteitä että MM-taistelu ratkaistaisiin oikeussalissa Ferrarin toimesta. Tämä olisi tietenkin se kaikista huonoin vaihtoehto. Tuskin FIA:kaan tykkää asiasta, joka voisi periaatteessa Ferrarin ja McLarenin sulkea sarjasta ulos perusteena lajin maineen lokaaminen.
Herkästi FIA tällaisiin puuttuu kuten USA:n GP:ssä 2005.
Tämän uutisen kuultuani ensimmäisenä mieleen tuli tämä McLarenin uusi etusiipi. Näin jälkeenpäin viisaana voi sanoa että se näyttää juuri semmoiselta, "kokeillaanpa näitä mittoja meidän autoon"-viritelmältä. Vaan semmosiahan kyllä voi värkätä ihan telkkarikuvienki avulla.Ferrari 4ever sanoi:The Guardian : 'Ferrari believe that the improvement in McLaren's performance after the Spanish Grand Prix on May 13 is consistent with the apparent leaks at the end of April.'
Myrsky on tulossa.
Kyllä täytyy sanoa, että mikäli tietovuoto johtuu Stepneyn halusta kostaa ja olla vihainen, niin mies ansaitsee maailman lapsellisimman ihmisen tittelin kierroksen erolla seuraavaan.odetus sanoi:Kova juttu se on sanottava, varsinkin jos siinä paketissa oli koko Ferrarin tämän kauden auton piirrustukset, Mclaren saa siitä huomattavan edun ja voi tätä kautta parannella autoaan, vaikka niitä ominaisuuksia mitä Ferrarin tämän kauden autossa on ei voikkaan suoraan siirtää heidän autoonsa. Oliko Stepney oikeasti näin v*ttuuntunut asiasta että päätti heittää kilpailevalle tallille tämän kauden autoon liittyvät asiat?