Useampi talli joutu australian jälkeen muuttamaan autossaan jotain pohjalevyyn liittyvää, kiinnityksiä(?). Jotenkin muistelin, että myös mclaren olis joutunu tekemään muutoksia autoon, mutten nopealla etsinnällä löytäny uutista, josta olis edes nähny mitkä tallit joutui tekemään autoon muutoksia.
"Huomio kohdistui aluksi Ferrarin pohjaan, mutta sittemmin kävi ilmi, että muutkin tallit olivat hankkineet aerodynaamista hyötyä sääntöjen rajamailla olevilla pohjaratkaisuilla."
http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/f1/2007/04/516749
Mutta kuitenkin:
"- Toisin kuin McLaren väitti, Ferrari ei ole hankkinut etua sääntöjenvastaisesti. Kaksi Australian GP:ssä käyttämäämme F2007-autoa todettiin valvojien toimesta teknisten sääntöjen mukaisiksi ennen kisaviikonloppua, sen aikana sekä sen jälkeen. Jos jotain sääntöjenvastaisuuksia olisi ollut, autot olisi hylätty, Ferrari tiedotti.
Ferrari muistutti, että Kansainvälinen autoliitto FIA teki vasta Australian GP:n jälkeen tarkennuksen pohjaa koskevien sääntöjen tulkintaan pyytäen talleja muokkaamaan autojaan sen mukaiseksi."
http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/f1/2007/08/549150
(katsoin vaan mtv3:n arkistoja)