Pasi73 sanoi:Itse veikkaan että mclaren saa tuntuvan rangaistuksen....
Sakkoja ja tallipisteet veke kauden kisoista 2.---> 7. ?
Jeps, aika lähelle meni mun veikkaus. :tongue:
Pasi73 sanoi:Itse veikkaan että mclaren saa tuntuvan rangaistuksen....
Sakkoja ja tallipisteet veke kauden kisoista 2.---> 7. ?
parker sanoi:En ihmettele rangaistusta. Minusta on hyvä, että kuljettajien pisteisiin ei koskettu. Ei kukaan kuski varmasti haluaisi voittaa MM:ää tuomioistuimen päätöksellä.
Nyt saa jännätä jattääkö Ron Dennis tallin tämän kauden jälkeen. Olettaisin, etä Mersu painostaisi siihen.
No pidemmälle tulevaisuuteen oli ehkä väärä ilmaisu. Ehkä paremminkin seurannaisvaikutuksia.Calvin sanoi:Juuri siksi FIA:lta olisi pitänyt nyt löytyä munaa. Ei löytynyt. Ajateltiin lyhyen aikavälin pisnestä. Toisaalta senkin ymmärtää, eihän Bernie enää kauaa voi jatkaa, eli ei tarvitse ajatella pitkällä aikavälillä.
Kyllä minua ainakin kiinnostaa kahden parhaan tallin tietotaidolla kehitetyn auton kuljettajan "mestaruus":ahem: (huomaa sarkasmi)azai sanoi:Kuten arvasin. Ei teitä kiinnostanut mikään muu kuin Kimin mestaruus. Muulla on aivan sama kunhan Kimi voittaa mestaruuden.
Astraali sanoi:Voi vittu mitä paskaa. :alppu:
Kuten arvelinkin.mh_84 sanoi:Ei FIAlla ole pokkaa kuskipisteitä viedä pois. Niin se vaan on. McLaren tulee menettämään tallipisteet, mikä on sinänsä todella kornia, ilman autoako Leevi on pisteet kerännyt? :nope:
Jos mäkillä ajaisi samat kuskit kuin viime kaudella, kuskipisteet voitaisiin viedäkin, mutta ei nyt. Alkaa jo tämän FIAn politikointi menemään niin reippaasti yli että Alonson viimevuotinen "F1 ei ole urheilua" kommentti tuntumaan sopivalta.
azai sanoi:Kuten arvasin. Ei teitä kiinnostanut mikään muu kuin Kimin mestaruus. Muulla on aivan sama kunhan Kimi voittaa mestaruuden.
parker sanoi:Voiko Macci muuten valittaa johonkin tuosta päätöksestä vai onko se lopullinen ?
Rusina sanoi:On parempi ratkoa kuskimestaruus kabinetissa kuin radalla, jos radalla ratkomiseen liittyy selvää vääryyttä