Jellinek
Banned
Vieläkös Kenwood toimittaa Macille radiolaitteet? :doubtful:
Mikäli oikein ymmärsin, Sonyn päämajaan, jos saan lisätä.Joe Saward, tuo "musta tuntuu" -toimittamisen erikoismies. Mies on kuulemma satavarma, että Ferrari vaihtoi aikoja päikseen Rossin ja Massan kesken jossain merkityksettömässä jääratakarting-höntsyssä ja nyt on McLaren tekemässä sopimusta Sonyn - tuon japanilaisen elektroniikkayhtiön - kanssa, koska auton julkistus on siirretty Saksaan.
Siis Euroopan päämajaan. :wink:Mikäli oikein ymmärsin, Sonyn päämajaan, jos saan lisätä.
AS uutisoi tänään että Berliinissä saatamme nähdä tiimin uuutena testikuskina mahdollisesti Pedro de la Rosan jota varsinkin Hamilton on halunnut riveihin. Pedro jatkaisi mahdollisen Mclaren pestin lisäksi myös Pirellin rengasukkona.4.2. Berliinissä.
Enpä usko,että muut tallit olisivat kovin riemuissaan tästä. Muistelisin lukeneeni sen olevan myös mahdotonta sääntöjen puitteissa.AS uutisoi tänään että Berliinissä saatamme nähdä tiimin uuutena testikuskina mahdollisesti Pedro de la Rosan jota varsinkin Hamilton on halunnut riveihin. Pedro jatkaisi mahdollisen Mclaren pestin lisäksi myös Pirellin rengasukkona.
Kuulemma ainakin taajuudenSEKOITTAJAN...Vieläkös Kenwood toimittaa Macille radiolaitteet? :doubtful:
Sama, tuskin tapahtuu!Enpä usko,että muut tallit olisivat kovin riemuissaan tästä. Muistelisin lukeneeni sen olevan myös mahdotonta sääntöjen puitteissa.
Hieman muutoksia Mclaren tiimin sisällä...McLaren nimesi teknisen johtajan
27.01.2011 MTV3
48-vuotias britti Paddy Lowe on McLarenin F1-tallin uusi tekninen johtaja.
Talli tiedotti torstaina, että Lowe ylenee tallin insinööriosaston johtajasta tekniseksi johtajaksi. Lowe on työskennellyt McLarenilla vuodesta 1993 lähtien.
McLarenilla ei ole ollut ketään teknisen johtajan tittelillä sen jälkeen, kun Adrian Newey jätti tallin vuonna 2005.
Uudeksi insinööriosaston johtajaksi nousee Tim Goss, joka työskenteli aiemmin pääinsinöörinä. Neil Oatley jatkaa tallin suunnittelu- ja kehitysjohtajana.
Kolmikko Lowe, Goss ja Oatley vastaa jatkossa McLaren-autojen teknisen puolen johtamisesta. Heillä on yhteenlaskettuna takanaan 62 työvuotta McLarenilla, joten tekninen osasto on kokeneissa käsissä.
Ei niin ja tänään AS uutisoi että Paffett on aika varmasti ainoa Mclarenin testikuljettaja, vaikka de la Rosa on yhä mukana laskuissa. (Martin Whitmarsh ja Lewis Hamilton ovat lähinnä halunneet espanjalaiskuskia Mclarenille)Enpä usko,että muut tallit olisivat kovin riemuissaan tästä. Muistelisin lukeneeni sen olevan myös mahdotonta sääntöjen puitteissa.
Ei niin ja tänään AS uutisoi että Paffett on aika varmasti ainoa Mclarenin testikuljettaja, vaikka de la Rosa on yhä mukana laskuissa. (Martin Whitmarsh ja Lewis Hamilton ovat lähinnä halunneet espanjalaiskuskia Mclarenille)
Sportti.comEspanjalaiskuljettaja Pedro de la Rosa ja AS-lehden mukaan palaamassa McLarenin testi- ja varakuljettajaksi. De la Rosa ei onnistunut löytämään itselleen F1-sarjasta ensi kaudeksi kilpakuljettajan paikkaa. McLaren luottaa hänen osaamiseensa kuitenkin autonkehityksessä.
Craig Scarborough kertoo kuulleensa päinvastaista.Joe Sawardin mukaan myös uudessa McLarenissa pakokaasut ohjataan sivuponttoonien eteen.
Sitten luottaisin Scarboroughiin. Hän on noista kahdesta kuitenkin se, joka on ihan itse paikalla Valenciassa.Craig Scarborough kertoo kuulleensa päinvastaista.
http://twitter.com/#!/ScarbsF1/status/32773504474546176
Joe Sawardin mukaan myös uudessa McLarenissa pakokaasut ohjataan sivuponttoonien eteen.
Jospa McLaren ohjaakin pakokaasut sivuponttonien sisään.Craig Scarborough kertoo kuulleensa päinvastaista.
http://twitter.com/#!/ScarbsF1/status/32773504474546176
Tai ohjaamoon?Jospa McLaren ohjaakin pakokaasut sivuponttonien sisään.