Juu, vain se nimenomainen versio millä J.J. voitti Le Mansin 1995Onko tämä joku LeMans-malli, missä on nämä lisävalot nokassa:
?
Kuvassa on vuode 1995 McLaren F1 GTR, runkonumero #01R, McLarenin testiauto, jonka Paul Lazante onnistui ihmeenkaupalla saamaan tallilleen autoksi Le Manssiin.Onko tämä joku LeMans-malli, missä on nämä lisävalot nokassa:
?
Jooh tuotaaa McLaren F1 GTR 1997 perustui edelleen siihen 1993 esiteltyyn katuautoon. Tälle vuodelle GTR oli saanut kuitenkin täysin uudet aerodynamiikka paketit eteen ja taakse, tekniikkaa oli muutettu radikaalisti alustan ja muun osalta. Moottori oli periaatteessa sama, mikä on kokoajan ollutkin, nyt kapasiteettia oli tiputettu muistaakseni 6,0 litraan, tehojen ollessa noin 600hv. Painoa oli tiputettu myöskin ja vaihdelaatikko oli sequentiaalinen.
Macci ja Mersu vastakkain 90-luvun lopulla GT-sarjassa kuten tänä päivänä F1:ssä. Huhut väittävät Mersun kehittäneen (matkineen) CLK-GTR:n tätä varten ostetusta MacLaren F1:stä.
Komppaan tätä.Harmi etteivät Viroon laittaneet yhtä putiikkia pystyyn. Lamborghinilla sentään on Virossa edustus. Saas nähdä näkyykö näitä uusia Mäkkejä Suomen katukuvassa jossain vaiheessa.
Jos 350 000€ uusia Lokinsiipimersujakin myytiin samantien kaikki 7 Suomeen tulevaa; niin eiköhän tällekin löydy ostajia.....
Tästä ISO kiitos! :thumbup:Jos upeat detail kuvat kiinnostaa 1996 GTR McLarenista, niin tässä sitä olis.
Kuvat on otettu 2010 Le Mans:in aikana, jonne tämä auto matkusti UK:sta, ajamalla. Kyseessä on #16R; sama joka nähtiin Fifth Gearissa jaksossa Enzo vs McLaren F1.
Tästä huolimatta näitä SLR:iä on pari kappaletta eksynyt Suomen kilpiin kuulemma. En tiedä sitten onko Vehon kautta vai tuotu Saksasta itse.Komppaan tätä.
Lisäyksenä muuten että toi SLR mersu muuten oli muistaakseni £320 000 briteissä, Suomessa tais olla 400 - 500 000€ verottomana.
Kilpiin laitettuna melkein 900 000€, avomallina meni ylikin. (tuli M-B:n hinnastoa katseltua kerran Veholla )
En tosin tiedä menikö niistä myydyistä yksikään kilpiin asti...
Eli eiköhän jollekulle kelpaa 1 McLarenikin, hinnoittelu muuten on Briteissä suht liki Ferrarin 599 GTB:tä, hieman alle tais jäädä jopa...
Eli verollisena Suomessa hinta asettunee 400 - 500k€ väliin (Scaglietti 520k€, 458 Italia 320k€)
Eipä kestä! #16R on yksi suosikeisestani näissä GTR:ssä. Tottakai hienolla FINA:n värityksellä on oma osansa. Mutta kyllä tuo Oranssinakin kelpaa.Tästä ISO kiitos! :thumbup: