Ylen Sankia Priha:
Jos tämä uusin versio on tarpeeksi nopea taistelemaan voitosta, niin täytyy kysyä ihan vakavasti: Kannattaako joka vuosi rakentaa täysin uusi vehje?
Onko Mäkki lanseeraamassa rallista tuttua evo-käytäntöä fykkösiin?
Mielestäni näitä kannattaisi alkaa miettiä JOS Mäkki menee kovaa tällä vehkeellä.
Eli en kysy vielä mitään, mutta heitän nuo kyssärit ilmaan odottamaan Monzaa..
Mun mielestä tästä ei juuri voi edes keskustella!
Muutenhan Ferrarin olisi kannattanut jatkaa viimevuoden hyväksi koetulla mallilla pari kautta eteenpäin ja keskittyä tekemään vuoden 2004 loppuun uusi auto!
Evoissa loppuu jossain vaiheessa kehityskaari, jolloin ne jäävät auttamatta jälkeen!
McLarenin tapauksessa auton potenttiaalia ei saatu viimekaudella ilmeisesti täysin käyttöön renkaiden "sopimattomuuden" sekä joidenkin aerodynaamisten ongelmien takia! Mutta nyt kun ne on saatu "viilattua" kuntoon, niin johan kulkee(edes jotenkin)!
Mutta ei tuolla hybridi-evolla ensi vuonna pärjätä muille kuin BARille ja ehkä Ferrarille(jos Ferrari tippuu, mikä on suht todennäköistä, kun Renu ja Williams ovat nousussa, ja jos MP4-18 on oikeasti hyvä)!