Onko se riski, jos sitä on koko kauden testattu ja kehitetty... ja jos se oli tänään käytössä, hyvin näytti menevänHencca-:
tuskimpa sentää sitä riskiä otetaan, enää tällä kaudella. Kun nyt on muutenkin mäcillä niin paljon uusia osia tulossa ens kisaan!
JOS ja JOS, onko näyttää "mustaa valkoisella" että se oli käytössä!vermula:
Onko se riski, jos sitä on koko kauden testattu ja kehitetty... ja jos se oli tänään käytössä, hyvin näytti menevänHencca-:
tuskimpa sentää sitä riskiä otetaan, enää tällä kaudella. Kun nyt on muutenkin mäcillä niin paljon uusia osia tulossa ens kisaan!
Kaikki peliin ja mestaruus kotiin
Ei!Hencca-:
JOS ja JOS, onko näyttää "mustaa valkoisella" että se oli käytössä!vermula:
Onko se riski, jos sitä on koko kauden testattu ja kehitetty... ja jos se oli tänään käytössä, hyvin näytti menevänHencca-:
tuskimpa sentää sitä riskiä otetaan, enää tällä kaudella. Kun nyt on muutenkin mäcillä niin paljon uusia osia tulossa ens kisaan!
Kaikki peliin ja mestaruus kotiin
Niin no ainoa mitä tuossa autossa on samaa viimevuoteen verrattuna on monokokki ja runko. Lähes kaikki muu on uutta. Moottori, etu- ja taka ripustukset jne. Mutta juuri monokokki ja runko asettevat rajoitukset kuinka pitkälle autokehitys voidaan viedä...Ylen Sankia Priha:
Jos tämä uusin versio on tarpeeksi nopea taistelemaan voitosta, niin täytyy kysyä ihan vakavasti: Kannattaako joka vuosi rakentaa täysin uusi vehje?
Onko Mäkki lanseeraamassa rallista tuttua evo-käytäntöä fykkösiin?
Mielestäni näitä kannattaisi alkaa miettiä JOS Mäkki menee kovaa tällä vehkeellä.
Eli en kysy vielä mitään, mutta heitän nuo kyssärit ilmaan odottamaan Monzaa..
sen verta mitä muistan, niin monokokki on se runko...oldez:
Niin no ainoa mitä tuossa autossa on samaa viimevuoteen verrattuna on monokokki ja runko. Lähes kaikki muu on uutta. Moottori, etu- ja taka ripustukset jne. Mutta juuri monokokki ja runko asettevat rajoitukset kuinka pitkälle autokehitys voidaan viedä...Ylen Sankia Priha:
Jos tämä uusin versio on tarpeeksi nopea taistelemaan voitosta, niin täytyy kysyä ihan vakavasti: Kannattaako joka vuosi rakentaa täysin uusi vehje?
Onko Mäkki lanseeraamassa rallista tuttua evo-käytäntöä fykkösiin?
Mielestäni näitä kannattaisi alkaa miettiä JOS Mäkki menee kovaa tällä vehkeellä.
Eli en kysy vielä mitään, mutta heitän nuo kyssärit ilmaan odottamaan Monzaa..
Monokokki on kori.. Chassis on runko winkFO110K:
sen verta mitä muistan, niin monokokki on se runko...oldez:
Niin no ainoa mitä tuossa autossa on samaa viimevuoteen verrattuna on monokokki ja runko. Lähes kaikki muu on uutta. Moottori, etu- ja taka ripustukset jne. Mutta juuri monokokki ja runko asettevat rajoitukset kuinka pitkälle autokehitys voidaan viedä...Ylen Sankia Priha:
Jos tämä uusin versio on tarpeeksi nopea taistelemaan voitosta, niin täytyy kysyä ihan vakavasti: Kannattaako joka vuosi rakentaa täysin uusi vehje?
Onko Mäkki lanseeraamassa rallista tuttua evo-käytäntöä fykkösiin?
Mielestäni näitä kannattaisi alkaa miettiä JOS Mäkki menee kovaa tällä vehkeellä.
Eli en kysy vielä mitään, mutta heitän nuo kyssärit ilmaan odottamaan Monzaa..
Tossa lukee niin että runko on monokokki ja moottori yhdessä.FO110K:
sama asia, katsoppas... :
http://www.sportnetwork.net/main/s208/st22628.htm
Chassis
Moulded carbon fibre and aluminium honeycomb composite monocoque, manufactured by the Renault F1 Team and designed for maximum strength and stiffness with minimum weight. Engine installed as a fully-stressed member.
ahaa, eli siis puhuit läpiä päähäsi ylempänä kun sanoit että runko ja monokokki on samaa kuin vanhassa autossa mutta moottori uutta?oldez
Niin no ainoa mitä tuossa autossa on samaa viimevuoteen verrattuna on monokokki ja runko. Lähes kaikki muu on uutta. Moottori, etu- ja taka ripustukset jne. Mutta juuri monokokki ja runko asettevat rajoitukset kuinka pitkälle autokehitys voidaan viedä...
Tarkoitin uudella moottorilla sitä että siinä on enemmän tehoa ja uusia osia, mutta kiinnitystavaltaan ja pääpiirteiltään (v-kulma, pakosarjojen sijainti, jne) se on samanlainen kuin vanha kone . Eli kone kiinnittyy samanlailla monokokkiin kuin vanha kone ja vaihteisto kiinnittyy samanlailla koneeseen kuin aikaisemmin..FO110K:
<strong>ahaa, eli siis puhuit läpiä päähäsi ylempänä kun sanoit että runko ja monokokki on samaa kuin vanhassa autossa mutta moottori uutta?oldez
Niin no ainoa mitä tuossa autossa on samaa viimevuoteen verrattuna on monokokki ja runko. Lähes kaikki muu on uutta. Moottori, etu- ja taka ripustukset jne. Mutta juuri monokokki ja runko asettevat rajoitukset kuinka pitkälle autokehitys voidaan viedä...