vermula
Well-known member
- Liittynyt
- 1.2.2001
- Viestit
- 12921
No tulipa selväksi niillekkin jotka eivät jaksa lukea kaikkea, vaan vain viimeisimmät :thumbup:oldez sanoi:Jos katsot vähän ylemmäs niin huomaat että toi linkki on jo mainittu
No tulipa selväksi niillekkin jotka eivät jaksa lukea kaikkea, vaan vain viimeisimmät :thumbup:oldez sanoi:Jos katsot vähän ylemmäs niin huomaat että toi linkki on jo mainittu
Testasivat varmasti paljon muutakin kuin vain uudenmuotista nokkapalaa, joka nyt tulee.MikGo sanoi:Eli onko uusi nokka vai ei? Ainakin Kimin perustella on. En löytänyt McLarenin menopeleistä tämän päivän kuvia mistään formula sivuilta, jotenka huomenna selvinnee.
Mutta Kimiähän sanoo että uudet osat ovat nyt käytössä. Eli kaikki monet uudet osat...vermula sanoi:Testasivat varmasti paljon muutakin kuin vain uudenmuotista nokkapalaa, joka nyt tulee.
1997 - Hajosi molemmat - Se nyt ei ollut kuitenkaan mikään yllätys, kun katsotaan koko kautta Mersun osalta.Tehomylly sanoi:Eiköhän Mersun kotikisaan tule taas perinteitä kunnioittaen sellainen riskimylly että karsinta menee hienosti, kisan alku on suorastaan murskaava mutta sitten kisan loppupuoliskolla (kun Mersun VIP-vieraat on jo juotettu sopivaan humalaan) moottori pamahtaa.
Paras odotella todellista tasoa seuraavaan kisaan jossa mersun tehomutteri on taas väännetty normaalimoodiin.
jaah, ainakin F1-Liven kuvia vertaamalla aerodynaamiset muutokset oli vain keulassa verrattuna Silverstonen GP autoon...vermula sanoi:Testasivat varmasti paljon muutakin kuin vain uudenmuotista nokkapalaa, joka nyt tulee.
:nope: Säälittävää Ferrari fanin pottuilua. Kyllä se hajoaa vielä Ferrarikin joskus.Tehomylly sanoi:Eiköhän Mersun kotikisaan tule taas perinteitä kunnioittaen sellainen riskimylly että karsinta menee hienosti, kisan alku on suorastaan murskaava mutta sitten kisan loppupuoliskolla (kun Mersun VIP-vieraat on jo juotettu sopivaan humalaan) moottori pamahtaa.
Paras odotella todellista tasoa seuraavaan kisaan jossa mersun tehomutteri on taas väännetty normaalimoodiin.
Hmmm... joskohan nyt Ferrarikin joutuisi hieman kiristämään konetta, kun mersu alkaa lähennellä? Hajoamisriski kasvaa!? Muutaman vuoden on riittänyt joko 1/3 osan kisasta ajaminen täysillä tai vain muutama todellinen kirikierros sopivalla varikkotaktiikalla!Ramse sanoi::nope: Säälittävää Ferrari fanin pottuilua. Kyllä se hajoaa vielä Ferrarikin joskus.
Samoin. Hävittävää niillä ei ole, ainoastaan voitettavaa. Ihmeellistä mummoilua jossei ajeta uudella nokalla. Noh, kuten jo sanoin tuosta 19B:n kisaan tuomisesta....FO110K sanoi:jaah, ainakin F1-Liven kuvia vertaamalla aerodynaamiset muutokset oli vain keulassa verrattuna Silverstonen GP autoon...
ja niinkuin sanoin aiemmin, olis aika tyhmää jättää NYT tuomatta ne radalle, seuraavan kerranhan pääsee testaan vasta useiden viikkojen päästä, eli käytännössä enään pariin vikaan kisaan saisivat ton keulan...
No kohta se nähdään onko keula saksassa vai ei.... kuka löytää kuvia?
Itse uskon sen uuden keulan olevan Hockessa! :thumbup:
Eikä tule uskokaa jo!!vermula sanoi:Testasivat varmasti paljon muutakin kuin vain uudenmuotista nokkapalaa, joka nyt tulee.
Oho, tämä tarkoittaakin aivan päinvastaista mitä tarkoitin sanoavermula sanoi:Testasivat varmasti paljon muutakin kuin vain uudenmuotista nokkapalaa, joka nyt tulee.
Olen F1-fani. En Ferrari-fani,en McLaren-fani, en Williams-fani, en Minardi-fani. En kumarra millekään tallille perinteiden, heillä ajavan kuskin kansallisuuden vuoksi tai "se nyt vain on kiva talli"-syyn vuoksi. Arvostan talleja ja kuskeja ainoastaan menestyksen vuoksi, ja McLaren, Williams ja muut (mahti)tallit ovat tänä vuonna näyttäneet säälittäviltä amatööreiltä Ferrariin verrattuna.Ramse sanoi::nope: Säälittävää Ferrari fanin pottuilua. Kyllä se hajoaa vielä Ferrarikin joskus.