Hienoa nähdä, että McLarenin ja Rellun nopeus alkaa jo huolestuttamaan punaista leiriä.andyman sanoi:No eikö se nyt ole tuolla tarkoitus että koitetaan voittaa?
Ainakin näin minä olen sen ymmärtänyt.
Hienoa nähdä, että McLarenin ja Rellun nopeus alkaa jo huolestuttamaan punaista leiriä.andyman sanoi:No eikö se nyt ole tuolla tarkoitus että koitetaan voittaa?
Ainakin näin minä olen sen ymmärtänyt.
Niin, eli kyse lienee MM-pisteistä joissa Rellu ei Ferraria haasta. Mutta kauden kisoista tulee jännä siinä mielessä että myös Rellu voi hyvänä päivänä voittaa.McLaren kyllä näyttäisi olevan Ferrarin ykköshaastaja. Renault on ehkä hieman nopeampi, mutta moottorit ovat testeissä paukkuneet aika kiivaaseen tahtiin. Sellaisella luotettavuudella ei Ferraria tosissaan haasteta.
No jos Schumia/Ferraria ei haasteta mestaruustaitossa/mm-pisteissä on haastaminen yhtä tyhjän kanssa. Minua ainakin kiinnostaa vain mestaruustaisto, eikä sijat "ynnä muut".Oberfeldwebel sanoi:Niin, eli kyse lienee MM-pisteistä joissa Rellu ei Ferraria haasta. Mutta kauden kisoista tulee jännä siinä mielessä että myös Rellu voi hyvänä päivänä voittaa.
Tai mun mielestä Rellu hajoo suunnilleen kerran neljän GP:n aikana ku McLaren kerran kuuden GP:n aikana. Ferrari ei hajoo kertaakaan. Eli kyllä Mäkkärillä ja Rellulla tulee kovaa vääntöä MM-tilanteesta.
Sepä siinä onkin. Ilma muuta itsekin haluaisin mestarin vaihtuvan, mutta pelkään että käy samalla tavalla kuin 2003 joka sekin oli jännä kausi, eli monta voittajaa, tuttu mestari.No jos Schumia/Ferraria ei haasteta mestaruustaitossa/mm-pisteissä on haastaminen yhtä tyhjän kanssa. Minua ainakin kiinnostaa vain mestaruustaisto, eikä sijat "ynnä muut".
Tosin viimekauden jälkeen sitä voisi kutsua flopiksi jos eivät ole joka kisassa melkeinpä ainoita voittajasuosikkeja..mize sanoi:Tuokin monta voittajaa, mutta sama mestari olisi eteenpäinmenemistä viime kauteen verrattuna.
Tärkeintä olisi, että mestaruustaistelu jatkuisi kauden loppuun saakka. Nyt on hieman toivoa tälle ajatukselle, mutta ei voi koskaan tietää toteutuuko se... SS ja Ferrari tulevat olemaan varmasti jälleen erittäin kova paketti ja mitään floppia on turha odottaakaan.
Eikö Euroopan kisoissa ole ennenkin tupakkamerkkejä siistitty, esim. West-teksti korvattu kuskien nimillä? Mikäs kielto se nyt sitten voimaan astuu.Jere1983 sanoi:Sponsorin vaihtaminen johtuu siitä, että EU-alueella astuu voimaan tupakan mainoskielto heinäkuun lopussa.
Nyt se vaikuttaa koko EU:n alueella... Ei pelkästään esim. Ranskassa.Suomen Huippu sanoi:Eikö Euroopan kisoissa ole ennenkin tupakkamerkkejä siistitty, esim. West-teksti korvattu kuskien nimillä? Mikäs kielto se nyt sitten voimaan astuu.
Oho, olisin voinut laittaa vaikka pääni pantiksi Mclarenin Hsbc-sopparista :eek!: Mielenkiintoista nähdä miten sivuponttoonien väritys toteutetaan. Uusi pisaramallinen vaalea osa kieltämättä enteili radikaalia muutosta, luulin jo Hsbc:n timanttia, mutta kun ajattelee niin pisaramallinen ja aiempaa leveämpi alue toimii hyvin myös leveämmän tilaa vievän tekstin kanssa.Jere1983 sanoi:McLarenin F1-talli vahvisti tiistaina, että tallin autoissa nähdään elokuusta alkaen Johnnie Walker -viskin mainokset. Viskimerkki korvaa tupakkayhtiö Westin tallin pääsponsorina.
tuossa uutisessahan mainitaan että JW tulee näkymään auton kyljissä, mutta siivistä ei puhuta mitään -> paikka HSBC:lle?jkjanne sanoi:Oho, olisin voinut laittaa vaikka pääni pantiksi Mclarenin Hsbc-sopparista :eek!: Mielenkiintoista nähdä miten sivuponttoonien väritys toteutetaan. Uusi pisaramallinen vaalea osa kieltämättä enteili radikaalia muutosta, luulin jo Hsbc:n timanttia, mutta kun ajattelee niin pisaramallinen ja aiempaa leveämpi alue toimii hyvin myös leveämmän tilaa vievän tekstin kanssa.
Hsbc:n ja Mclarenin sopparista oli jo viime vuonna juttua. Nyt kun Jaguar lähti pois niin Hsbc:llä olisi ollut täysi vapaus etsiä uusi sponsoroitava talli. No, ehkä Hsbc tarjosi vähemmän kuin Johnie Walker :doubtful:FO110K sanoi:tuossa uutisessahan mainitaan että JW tulee näkymään auton kyljissä, mutta siivistä ei puhuta mitään -> paikka HSBC:lle?
Muuten hieno, paitsi tuo kullan väri. Se ei oikein sovi Mersun imagoon, eikä kaiken lisäksi oikein tuo kohtuu tummana värinä esille mustia tekstejäkään...Joni sanoi: