sama täällä, sen verran 3D puolen softia käyttäneenä pakko sanoo et tuntuu uskomattomalta...pmv sanoi:Itse asiassa en tuota selitystä usko laisinkaan.
- Ihan sama, mitä sanon. Paskaa te kirjoitatte kuitenkin, Kimi heittää poikamaisesti virnistäen."
Eikös se tuon uuden auton suunnittele. Aerodynamiikasta vastaa tosin Ferrarin ex-guru Tombazin(miten lie kirjoitetaan)...Eli kyllä miehelle vielä luottoa on. Tais saada liian paljon vain vastuuta tuosta edellisestä autosta.Mr Natural sanoi:Vieläkös Mike Coughlan haahuilee Paragonin käytävillä vai joko Ron antoi monoa?
Tuskin oli mistään tiedon kulun hitaudesta kyse. Kun ammattilaisista kuitenkin puhutaan...proMB sanoi:Saattaahan se olla että vaikka aerodynamiikka/jäähdytys/yms puolella keksittiin jotain uutta ja jostain syystä tieto ei vaan kulkenut McMursun organisaation sisällä riittävän nopeasti --> bensatankki myöhästyy.
Luulis tuon pelkän tankinkin ja sen sijoittamisen suunnittelun olevan melko haastavaa, kun se on painon ja koon perusteella varmaan isoimpia möhkäleitä. Kaiken lisäksi se vielä muuttaa painopistettään kisan kuluessa.
:doubtful:
Tämä Ferrarilta värvätty Tombaziz tuntuu olevan aika pätevä jätkä. Aeropuolella Macilla tuskin on ongelmia. Coghlanin päästessä suunnittelemaan auton sisätilat: tankki myöhästyy. :jaska:patriot sanoi:Eikös se tuon uuden auton suunnittele. Aerodynamiikasta vastaa tosin Ferrarin ex-guru Tombazin(miten lie kirjoitetaan)...Eli kyllä miehelle vielä luottoa on. Tais saada liian paljon vain vastuuta tuosta edellisestä autosta.
Newey ei kai ole enää niin aktiivisesti mukana itse auton suunnittelussa. Huhut kertovat miehen siirtyvän Williamsille, kun sopimus McLarenin kanssa umpeutuu kesällä 2005.