Kyllä Mp4/20 eli viime kauden autossakin oli kidukset! Tuossa kuvassa mikä ylempänä oli kuvattu ylhäältä, ne näkyy aika huonosti, koska kuvan pitää olla hieman takavinkkelistä, että ne reiät näkyy selvästi. Joka kisassa niitä ei käytetty, mut jos käytettiin niin niitä "kiduksia" oli yleensä 3kpl molemmin puolin.
Nyt uudessa autossa niitä on enemmän, muistuttaa todella paljon viime kauden renaulttia jossa kiduksia oli about yhtä monta.
Ja mitä tuohon keulan reikään tulee, niin ilmaa se luonnollisesti ottaa sisäänsä. Erikseen jarrulevyille ja kuumentuville jarrunesteille ilmaa haukkaa eturenkaiden sisäpuolella olevan imuaukko, joita on käytetty jo pitkään.
Vaikee lähtee arvuutteleen tuon monokokin reiän tarkoitusta, mutta ei imuaukkoja näissä autoissa käytetä kuin ilmaviilennykseen. Jotain siellä monokokissa on joka kuumenee. :doubtful: Jarrunesteiden kuumentumista en usko, koska on juuri väitetty, että V8 koneiden myötä jarrutukset eivät ole enää niin kovia pienempien suoranopeuksien myötä. Ja jos ennen on ilman tätä "lisäviilennystä" ilman pärjätty, niin miksei nyt. Kyllä tohon kuitenkin joku looginen selitys on.