Jotenkin epäilen, että McLareneissa ei ole mitään laitonta. Pieni epäilys aina herää.
Mitä tulee väitteisiin noiden siipien taipumisesta ja periksi antamisesta, niin esimerkiksi Monzassa näkyi varsin hyviä otoksia in-car camerasta, kun takasiipi heilui ja tärisi suoralla vaikka mihin suuntaan. Monzassahan tuosta ei kyllä olisi mitään hyötyä.
Turkki sen sijaan olisi taas eri asia. Siellä kun on paljon nopeita osuuksia, mutta myös hitaita ja nopeilla osuuksilla tulisi siis etua. Silloin huippunopeuden pitäisi kuitenkin paljastaa asia.
Nopeimman McLarenin nopein kierros oli Turkissa noin 0,75 sekuntia vastaavaa Renaultia nopeampi ja kierroksen keskinopeus noin 2km/h suurempi. Suurimmat huippunopeudet taas olivat 2-4km/h suuremmat. Tästä voinee päätellä, että ei se siipi kovin paljon anna lisää hyvää. Ei ainakaan 12km/h:ta, mitä BAR Hondalla ovat testeissä mitanneet eduksi.
Ainoa höyty saattaa olla teoreettinen ohitustilanne, jossa kulku on sen ratkaisevat 2km/h kovempaa.