No tuota, viime vuonna perjantain jälkeen Larenit tais olla jotain 2,5sekkaa kärkeä jäljessä, ja paskastihan se sitten lähti muutenkin, että kyllä tää nyt aika lailla paremmalta näyttää, varsinkin kun Fiarrarit ei ole heti 1,5sekkaa muita nopeampia, niin kuin viime vuonna.:alppu:kouvotsvoni sanoi:Tilanne näyttää niin sekavalta, kuin odottelinkin..
Ei tästä vielä osaa mitään sanoa, huomenna ensimmäiset aika-ajot näyttävät sentään suuntaa.
Tätä ei voi koskaan kilpailussa tapahtua. Koska edellinen tekninen vika ollut Schumilla?Rusina sanoi:Mainittiinko täällä jo, että M.Shumacherin autoon tuli ensimmäisessä harjoitussessiossa sähkövika ja tuon takia pitkälle jäi kierrokset ajamatta :thumbup:
Noh on se hyvä jos näitä teknisiä vikoja tulee esim. harjoituksissa..kilometrit jäisivät entistäkin vähäisemmiksi. Sinänsä mielenkiintoista kun Ferrarilla oli normaalia selvästi enemmän teknisiä ongelmia testikaudella..siis Selvästi..ja nyt heti ensimmäisen kierroksen jälkeen auto hajalla..Shumacherilla.kouvotsvoni sanoi:Tätä ei voi koskaan kilpailussa tapahtua. Koska edellinen tekninen vika ollut Schumilla?
Sekavaa tarkoitinkin, kun erot ovat niin pieniä joka suuntaan. Ei tuosta osaa mitään veikata, että ketkä ne oikeasti nopeimmat ovat, en minä ainakaan.formulastara sanoi:No tuota, viime vuonna perjantain jälkeen Larenit tais olla jotain 2,5sekkaa kärkeä jäljessä, ja paskastihan se sitten lähti muutenkin, että kyllä tää nyt aika lailla paremmalta näyttää, varsinkin kun Fiarrarit ei ole heti 1,5sekkaa muita nopeampia, niin kuin viime vuonna.:alppu:
Jos Schumi taas osoittautuu nopeimmaksi, niin voi toivoa teknisiä vikoja, että jotain jännitystä säilyisiRusina sanoi:Noh on se hyvä jos näitä teknisiä vikoja tulee esim. harjoituksissa..kilometrit jäisivät entistäkin vähäisemmiksi. Sinänsä mielenkiintoista kun Ferrarilla oli normaalia selvästi enemmän teknisiä ongelmia testikaudella..siis Selvästi..ja nyt heti ensimmäisen kierroksen jälkeen auto hajalla..Shumacherilla.
Toisaalta jos on harjoituksissa teknisiä vikoja, niin uskaltavatko ottaa sitä 100%:a irti laitteista itse kisassa..
Täytyy katsella mitä tapahtuu :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Jos Schumi taas osoittautuu nopeimmaksi, niin voi toivoa teknisiä vikoja, että jotain jännitystä säilyisi
Vähän toista mitä edellisellä kaudella, eikös ?Rusina sanoi:Hmmn... De la Ruusu ajoi yhteensä 47 kierrosta. Tuohon Ruusun lukeman päälle vielä Montoyan ja Räikkösen yli 30 kierrosta. Eli Mäkit ajoivat n. 80 kierrosta. Ferrarit ajoivat n.35.
Eli suunnilleen kaksinkertaisen kierrosmäärän saivat Mäkit :thumbup:
Juuh.. eniten kuitenkin tässä vaiheessa on yllättänyt tuo, että Shummelmannin Ferrari meni rikki käytännössä heti. Edes McLaren ei viimekaudella hajonnut näin nopeasti .Formulanomi sanoi:Vähän toista mitä edellisellä kaudella, eikös ?
Hah Fiarrarin olisi syytä löytää se piilopaikka huomiseen mennessä.312T4 sanoi:Luotan Ferrariin; vauhti oli edelleen piilossa
Onhan sen jälkeen vielä 18 muutakin kisaaDeepBlue sanoi:Hah Fiarrarin olisi syytä löytää se piilopaikka huomiseen mennessä.
Eivät kyllä piilotelleet sitä vauhtia yhtään ekoissa harkoissa vuosi sitten... Miksi nyt piilottelisivat. :doubtful:312T4 sanoi:Luotan Ferrariin; vauhti oli edelleen piilossa
2001 Saksan GP:ssä moottoririkko.kouvotsvoni sanoi:Tätä ei voi koskaan kilpailussa tapahtua. Koska edellinen tekninen vika ollut Schumilla?
- Olemme mukana. Ajamme lauantaina koko päivän ja sitten katsomme, mitä tapahtuu, Stoddart kommentoi.Jeeves sanoi:Vähän tosiaan mietityttää tuo Minardin tilanne. Saavatko nyt ajaa ollenkaan vai eivät?
Muistaakseni tarkempi syy oli öljypumpun hajoaminen. Mutta yhtä kaikki, moottorivika se oli.Karpow sanoi:2001 Saksan GP:ssä moottoririkko.