AJ
Well-known member
MoeThunder sanoi:Siinä jutussa on se mielenkiinto, että mikä, kuka on Noku?
MoeThunder sanoi:Siinä jutussa on se mielenkiinto, että mikä, kuka on Noku?
Ei oo laudat leveitä mun saunassa. On katsos muotolauteet. Ja lisäksi mulla on pellavainen persalusta ja sauna tyyny? Onko sulla? Edes muotolauteet?Thunder sanoi:Moella menee alvariinsa kilkiset lautojen väliin, vaikka laudat on leveitä ja silti joka saunan istunnossa jää pieneen rakoon melko helposti, jos vaikka Moelta otetaan se vehje pois ja heitetään se lauteille, taatusti se rullaa aina rakoon, ikinä pysy niissä lauteilla. Siinä jutussa on se mielenkiinto, että mikä, kuka on Noku?
Rakojen leveydestähän tässä nyt oikeestaan oli kyse. Kapeat laudat, vielä kapeammat raot.Moe Szyslak sanoi:Ei oo laudat leveitä mun saunassa. On katsos muotolauteet. Ja lisäksi mulla on pellavainen persalusta ja sauna tyyny? Onko sulla? Edes muotolauteet?
Sullakin taitaa olla taloyhtiön sauna!AJ sanoi:Rakojen leveydestähän tässä nyt oikeestaan oli kyse. Kapeat laudat, vielä kapeammat raot.
Ei mulla, vaan taloyhtiöllä.Moe Szyslak sanoi:Sullakin taitaa olla taloyhtiön sauna!
Saako siellä syfiliksen?AJ sanoi:Ei mulla, vaan taloyhtiöllä.
Ei se mikään hieromalaitos ole.Moe Szyslak sanoi:Saako siellä syfiliksen?
Eipäs vaan "kaksi mummoa meni mustikkaan, kolmas ei mahtunut".Jonkki sanoi:Nii. Tuohan olisi pitänyt kertoa jotakuinkin näin:
Kaksi mummoa meni mustikkaan, toinen ei.
Tästä huomaa, ettei kaksi puolikasta ole aina kokonainen.AJ sanoi:Viis mummoa meni mustikkaan. Kaksi eteen ja kolme taakse.
Puoli pulloa viinaa puolipukeissa on kyllä ihan kokonainen kalsarikänni.kouvotsvoni sanoi:Tästä huomaa, ettei kaksi puolikasta ole aina kokonainen.
:ahem:AJ sanoi:Puoli pulloa viinaa puolipukeissa on kyllä ihan kokonainen kalsarikänni.
Onko jo krapula?kouvotsvoni sanoi::ahem:
http://www.vanhamonttu.net/krapulan parantaminen.htmAJ sanoi:Onko jo krapula?