Melkein vitsejä

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Thunder sanoi:
Moella menee alvariinsa kilkiset lautojen väliin, vaikka laudat on leveitä ja silti joka saunan istunnossa jää pieneen rakoon melko helposti, jos vaikka Moelta otetaan se vehje pois ja heitetään se lauteille, taatusti se rullaa aina rakoon, ikinä pysy niissä lauteilla. Siinä jutussa on se mielenkiinto, että mikä, kuka on Noku?
Ei oo laudat leveitä mun saunassa. On katsos muotolauteet.;) Ja lisäksi mulla on pellavainen persalusta ja sauna tyyny? Onko sulla? Edes muotolauteet?:eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Ei oo laudat leveitä mun saunassa. On katsos muotolauteet.;) Ja lisäksi mulla on pellavainen persalusta ja sauna tyyny? Onko sulla? Edes muotolauteet?:eek:
Rakojen leveydestähän tässä nyt oikeestaan oli kyse. Kapeat laudat, vielä kapeammat raot. :eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Pikku-Kalle oli menossa naimisiin. Hän meni pyytämään kaveriaan Villeä bestmaniksi. -Liisa on sitte muuten kaksonen, ettei tuu yllätyksenä siellä häissä, Kalle opasti Villeä. -Ai, onko heidät vaikeakin erottaa toisistaan, Ville kysyi. -No ei, Kalle totesi. -Liisa on melkein 10 senttiä lyhyempi kuin veljensä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tapahtui kerran oravien pesässä: Tikun hiukset oli sekaisin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mitä Michael Jackson tekee hississä?
- Painaa nappia
 
Ylös