Melkein vitsejä

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Johtaja kertoi kotonaan, että hänen uusi sihteerinsä on aivan kuin nukke. Tällöin johtajan pikku tytär kysyi:
Sulkeeko se silmänsäkin, kun panet sen pitkälleen?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Mitä yhteistä on Mannen syntymällä ja kuolemalla?
Molemmissa kyse vahingonlaukauksesta Forssan raviradan välittömässä läheisyydessä.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Kosinta
Eräs nimeltämainitsematon äijä huomautti kosiessaan naisystäväänsä:
- Mulla on muuten viisi milliä... ihan noin vihjeenä...
Eukko suostuikin ja häät pidettiin (komeat) mutta liitto purkautui vähän ajan
päästä kun vaimo huomasi että sitä tosiaankin oli vain viisi milliä.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Micaelilla on kyllä nyt banjo lähellä, piti olla melkein vitsejä.:mad:

Niinkuin: Miehen autosta puhkesi rengas pimeässä metsätaipaleella. Näkyi talon valot ja meni kuistille. Epäröi kuitenkin soittaa ovikelloa, jos vaikka talon väki herää ja ovatkin vihaisia. Soitti kuitenkin, sai tunkin ja piti sen!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kosinta, osa 2.
Eräs nimeltämainitsematon äijä huomautti kosiessaan naisystäväänsä:
- Mun pippeli. Siis ihan noin vihjeenä. Mä olen ihan vauvamitoissa 'siellä', mies selitti hieman nolon oloisena. Eukko kuitenkin rakasti oikeasti miestä, suostui ja häät pidettiin (komeat).
Hääyönä mies sitten työntyi vaimonsa sisään ja vaimo huusi puoliksi tuskasta, puoliksi himosta koko yön. Aamulla vaimo sitten kyseli arasti mieheltään: "Sunhan piti olla 'sieltä' vauvamitoissa".
-Niinhän minä olenkin. 'Se' on 48 cm pitkä ja painaa kolme ja puoli kiloa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hangossa Fagerin Kalle teki kaks linnun pönttöä ja naulasi ne vierekkäisiin puihin. Ohiajanut ihmetteli sitten, että miksi toisessa pöntössä ei ole ollenkaan reikää lintua varten?
- Jaa, tikka saa kyllä hakata sen ihan itse, vastas Kalle.

(Toim.huom) Jos repliikit olis kerrottu ruotsiksi, olisi kyseessä ollut tositarina!:ahem:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe ajeli maakunnissa myyntireissuillaan ja sattui sitten ajamaan tielle karanneen kukon hengiltä. Moe päätteli kukon tulleen läheisestä talon kanalasta ja marssi aurinkoista tietä eteenpäin talon pihalle, jossa isäntä oli juuri teroittelemassa viikatetta. Tajuatteko? Viikatetta! Eihän kukaan enää viikatteella niitä, vaan traktoriin kytkettävällä niittokoneella! Olipa avuton maajussi!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eräällä miehellä, kutsutaan sitä nyt vaikka Matiakseksi, niin oli ihan valtavan iso muna. Ja todella matala ääni. No, Matias oli yksinäinen mies Aud..Golfinsa kera, kun kaikki naiset pelkäs hänen matalaa ääntänsä. Lääkäri totesi että ääni kyllä nousisi inhimillisemmäksi, jos munasta lyhennettäsiin 12 senttiä. Lääkäri lupasi jopa säilöä sen 'hampparin väärän' jossakin öljyssä.

Eikä aikaakaan kun Matias eli parisuhteessa. Kaikki meni hienosti, ja kerran :) :) :) jälkeen Matias tunnusti Annelillelleen, joka kovasti ihasteli Matiaksen pelejä, että olis se 12 senttiä pidempikin, mutta sitten hänen äänensä olis todella matala. No Anneli 'tietenkin' halussi kyrvänverran lisää peliä, ja käski Matiasta menemään lääkärin luokse pyytämään pätkäänsä takaisin.

Matias kolkutti lääkärin ovelle:
- Haluaisin sen mun 12 senttiä takaisin

Lääkäri todella matalalla äänellä:
- MIKÄ 12 SENTTIÄ?:doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Moe ajeli maakunnissa myyntireissuillaan ja sattui sitten ajamaan tielle karanneen kukon hengiltä. Moe päätteli kukon tulleen läheisestä talon kanalasta ja marssi aurinkoista tietä eteenpäin talon pihalle, jossa isäntä oli juuri teroittelemassa viikatetta. Tajuatteko? Viikatetta! Eihän kukaan enää viikatteella niitä, vaan traktoriin kytkettävällä niittokoneella! Olipa avuton maajussi!
Muuten hyvä tarina, mutta kun olen maakunnissan ajelemassa myyntireissusta ei ole tietoakaan. Lähinnä menee huviajelun piikkiin.:eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Muuten hyvä tarina, mutta kun olen maakunnissan ajelemassa myyntireissusta ei ole tietoakaan. Lähinnä menee huviajelun piikkiin.:eek:
No minkä mä voin sille, että sä et saa mitään myytyä. :eek:
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
AJ sanoi:
Moe ajeli maakunnissa myyntireissuillaan ja sattui sitten ajamaan tielle karanneen kukon hengiltä. Moe päätteli kukon tulleen läheisestä talon kanalasta ja marssi aurinkoista tietä eteenpäin talon pihalle, jossa isäntä oli juuri teroittelemassa viikatetta. Tajuatteko? Viikatetta! Eihän kukaan enää viikatteella niitä, vaan traktoriin kytkettävällä niittokoneella! Olipa avuton maajussi!
Tonttu. Vitsihän on siinä, että tositilanteessa skoda olisi mennyt hengiltä, ei kukko!
(Eiks siinä joku tipunkuva ole keulalla normaalistikin?)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tolerantti sanoi:
Tonttu. Vitsihän on siinä, että tositilanteessa skoda olisi mennyt hengiltä, ei kukko!
(Eiks siinä joku tipunkuva ole keulalla normaalistikin?)
No on. Sotka.:ahem: Sotka on tsekinkielellä Skoda, peelo!:thumbfh:
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Moe Szyslak sanoi:
No on. Sotka.:ahem: Sotka on tsekinkielellä Skoda, peelo!:thumbfh:
Niinhän minä juuri sanoin! :mad: Sotka = lintu = tipu.

(Emmää kyl oikeesti tienny):eek:
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Tai siis tarkemmin sotka (Aythya) on sorsien suku, johon kuuluu kaksitoista sukeltajasorsalajia. Katsokaas, sotkien pyrstö on nimittäin uidessa etuselkää matalammalla. Lentoon lähtiessään sotkat räpistelevät aluksi vedenpintaa pitkin. Se on äärimmäisen mielenkiintoista.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Miehen autosta puhkesi rengas pimeässä metsätaipaleella. Näkyi talon valot ja meni kuistille. Epäröi kuitenkin soittaa ovikelloa, jos vaikka talon väki herää ja ovatkin vihaisia. Soitti kuitenkin, sai tunkin ja sai sillä nostettua talon emännän laskeutuneen kohdun takaisin 'jengoilleen'.:eek:
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Miehen autosta puhkesi rengas pimeässä metsätaipaleella. Näkyi talon valot ja meni kuistille. Epäröi kuitenkin soittaa ovikelloa, jos vaikka talon väki herää ja ovatkin vihaisia. Ajatteli että kertoo niille hyvän vitsin kaikottaakseen heräämisen aiheuttaman ärtyisyyden. Ei kumminkaan uskaltanutkaan kertoa vitsiä kun pelkäsi että talonväki nauraa sille. Eikä talossa edes ollut tunkkia. Ainoastaan tunkin varsi jolla isäntä oli vähältä lyödä miestä.
 
Ylös