PuoliPöhkö
Well-known member
Hyvin rasvattu salama on nopeampi kuin mustanaamion kummitäti.
Vanha Bengalinlahtelainen sanonta.
Vanha Bengalinlahtelainen sanonta.
Liekö nyt kyse tästä laukauksesta ? :eek!:Micael sanoi:Mitä yhteistä on Mannen syntymällä ja kuolemalla?
Molemmissa kyse vahingonlaukauksesta Forssan raviradan välittömässä läheisyydessä.
Muuten hyvä tarina, mutta kun olen maakunnissan ajelemassa myyntireissusta ei ole tietoakaan. Lähinnä menee huviajelun piikkiin.AJ sanoi:Moe ajeli maakunnissa myyntireissuillaan ja sattui sitten ajamaan tielle karanneen kukon hengiltä. Moe päätteli kukon tulleen läheisestä talon kanalasta ja marssi aurinkoista tietä eteenpäin talon pihalle, jossa isäntä oli juuri teroittelemassa viikatetta. Tajuatteko? Viikatetta! Eihän kukaan enää viikatteella niitä, vaan traktoriin kytkettävällä niittokoneella! Olipa avuton maajussi!
No minkä mä voin sille, että sä et saa mitään myytyä.Moe Szyslak sanoi:Muuten hyvä tarina, mutta kun olen maakunnissan ajelemassa myyntireissusta ei ole tietoakaan. Lähinnä menee huviajelun piikkiin.
Tonttu. Vitsihän on siinä, että tositilanteessa skoda olisi mennyt hengiltä, ei kukko!AJ sanoi:Moe ajeli maakunnissa myyntireissuillaan ja sattui sitten ajamaan tielle karanneen kukon hengiltä. Moe päätteli kukon tulleen läheisestä talon kanalasta ja marssi aurinkoista tietä eteenpäin talon pihalle, jossa isäntä oli juuri teroittelemassa viikatetta. Tajuatteko? Viikatetta! Eihän kukaan enää viikatteella niitä, vaan traktoriin kytkettävällä niittokoneella! Olipa avuton maajussi!
Annat lisää tukiaisia maakuntiin!:ahem:AJ sanoi:No minkä mä voin sille, että sä et saa mitään myytyä.
No on. Sotka.:ahem: Sotka on tsekinkielellä Skoda, peelo!:thumbfh:Tolerantti sanoi:Tonttu. Vitsihän on siinä, että tositilanteessa skoda olisi mennyt hengiltä, ei kukko!
(Eiks siinä joku tipunkuva ole keulalla normaalistikin?)
Niinhän minä juuri sanoin! Sotka = lintu = tipu.Moe Szyslak sanoi:No on. Sotka.:ahem: Sotka on tsekinkielellä Skoda, peelo!:thumbfh:
Eikä se edes oikeesti edes varmaan edes ole.Tolerantti sanoi:Niinhän minä juuri sanoin! Sotka = lintu = tipu.
(Emmää kyl oikeesti tienny)