"Välillä mie en ymmärrä teitä."Ei ole kumikenkiä. Kelpaako kuva Speed..eiku Sievin turvakengissä? Saas nähdä mitä vaimo sanoo kuvausideasta, kun en harrasta itselaukaisinta like a boss.
Eikö nyt kuitenkin olis ollut helpompi vetää käteen?"Välillä mie en ymmärrä teitä."
Jos huomenna kerkiäisi.
No anna mennä, senku vedät käteen.Eikö nyt kuitenkin olis ollut helpompi vetää käteen?
Täällähän on taas laatutason keskustelija vauhdissa:thumbup:Eikö nyt kuitenkin olis ollut helpompi vetää käteen?
Älkää nyt vaan kukaan sanoko, että kaikki nuo tuossa esitetyt asiat olisivat sellaisia, ettette niitä jo olisi itse jo ajatelleet.No anna mennä, senku vedät käteen.
Ja hassuttelusta valittaminen, antakaan mun kaikki kestää. Järki pitää olla aikuisella ihmisellä. Nyt kitistään kuin pikkutytöt.Täällähän on taas laatutason keskustelija vauhdissa:thumbup:
Niin ja minun kommenttini oli pikkutytön kitinää eikä hassuttelua. Jatka vaan linjallasi, oli se sitten kitinää tai hassuttelua.Ja hassuttelusta valittaminen, antakaan mun kaikki kestää. Järki pitää olla aikuisella ihmisellä. Nyt kitistään kuin pikkutytöt.
Oikeesti ihan helvan tyhmä toikki. Sori. On vaan niin älytöntä et ihmiset lesoo jos ne muka tuntee/tietää tai tyylii istunu joskus samas penkis! Ihan sama!Niin ja minun kommenttini oli pikkutytön kitinää eikä hassuttelua. Jatka vaan linjallasi, oli se sitten kitinää tai hassuttelua.
Samat sanat sinne. Aika väsynyttä on nyt.Lopettakaa ajoissa.
KopSamat sanat sinne. Aika väsynyttä on nyt.
Ei hajuakaan!Kuka on Urpo?
En oikein usko hajuksi. Kirjoittaa eri kieltä.Ei hajuakaan!
Mut jos sen Siri on kääntäny sen tekstit katu-uskottavaan muotoon:En oikein usko hajuksi. Kirjoittaa eri kieltä.
Ei se taida enää. Ainakaan Urpona.Paina, URPO paina!
Se oli MUN kakkosnikki. Voi helvata. Milläs mä nyt kirjoittelen?
Siitä läks takavasemmalle nollapostausturpo,