Albert Oil
Hippi ja juntti
Vai oisko niin että pelaajat on tyhymiä? Minua lukuunottamatta, joka olen maailmankaikkeuden viisasmies ja nerouden pyhä loiste.
Mä elelin käsityksessä, jotta Albert Oil on maailmankaikkeuden totuus ja tehtävä.Vai oisko niin että pelaajat on tyhymiä? Minua lukuunottamatta, joka olen maailmankaikkeuden viisasmies ja nerouden pyhä loiste.
Palautan toikin raiteilleen, jatkakaamme tästä palautuspisteestä nyt näin tälleen joo.MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!
Olis joku voinut ilmoittaa :mad_old:
En ole ikuna ollut listoilla täällä ja luen apaut kerran puolessa vuodessa tät toikkia.
Respondaan: Totuus
Eikä heitetä sitten mitään vittumaista tai alan persuksi.
Se oli joku fingerpori eilen illalla, kun kirin viikon lukematta jääneet fingerporit nukkumaan mennessä ja kännykällä linkit selaten menin nukkumaan.Palautan toikin raiteilleen, jatkakaamme tästä palautuspisteestä nyt näin tälleen joo.
RacerX, totuus: milloin viimeksi olet nauranut kyyneleet silmissä?
Surrurrur?Mitäs nyt tapahtuu?
Sä määräät esim. Renngeistin ja kysyt häneltä "Totuus vai tehtävä?"Mitäs nyt tapahtuu?
No arvatenkin on. Sen aikaa kun etsit mun numeroa, joka on muuten oleellinen osa ratkaisua, forum on HASSUTTELUVAPAALLA!Vai onko salapoliisihommat osa tehtävää?