Mennään hei PULLISTA!!!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Vai oisko niin että pelaajat on tyhymiä? Minua lukuunottamatta, joka olen maailmankaikkeuden viisasmies ja nerouden pyhä loiste.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!

Olis joku voinut ilmoittaa :mad_old:

En ole ikuna ollut listoilla täällä ja luen apaut kerran puolessa vuodessa tät toikkia.

Respondaan: Totuus

Eikä heitetä sitten mitään vittumaista tai alan persuksi.
Palautan toikin raiteilleen, jatkakaamme tästä palautuspisteestä nyt näin tälleen joo.

RacerX, totuus: milloin viimeksi olet nauranut kyyneleet silmissä?
 

Örfil

Guest
Palautan toikin raiteilleen, jatkakaamme tästä palautuspisteestä nyt näin tälleen joo.

RacerX, totuus: milloin viimeksi olet nauranut kyyneleet silmissä?
Se oli joku fingerpori eilen illalla, kun kirin viikon lukematta jääneet fingerporit nukkumaan mennessä ja kännykällä linkit selaten menin nukkumaan.

Sitä edellinen oli muuten jonkun forumistin postaus, mutten muista kuka ja mikä oli aihe. Mutta monasti on näin käynyt.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Homma jäi vähän niinku puolitiehen. Onhan tää toki vähän vaikeaselkoinen peli, joillekin.
 

Örfil

Guest
Etteikö TV-tuolin jalalla sitten semmoisia?
Menee vaikeaksi, menee vaikeaksi...
 

Örfil

Guest
Laita tulemaan mulle viimeistään aamuun klo 11:00 mennessä tekstari jossa lukee "Komppanian päällikkö käski tulla sanomaan notta terve!".
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ai ei vieläkään mitää anaalijuttuja? Hmph.

edit: pitäis varmaan kehitellä jostain sun numero.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No joo, numeroa ei ole ja nimellä näkyy löytyvän aika monta hlöä. Tehtävä jää siis suorittamatta ellet laita numeroa tänne heti nyt äkkiä. Vai onko salapoliisihommat osa tehtävää?
 

Örfil

Guest
Vai onko salapoliisihommat osa tehtävää?
No arvatenkin on. Sen aikaa kun etsit mun numeroa, joka on muuten oleellinen osa ratkaisua, forum on HASSUTTELUVAPAALLA!

Luulisin että löytyy nimelläkin, mutta on varmaan työnantajan osoitteella, mutta se lienee väärä polku

Tehtävä siis vaatii älynysväkkeiden hierontaa :ahem:
 
Ylös