Mercedes-AMG Petronas 2021

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4636
Eikös tällä Wolffilla ollut jo omien sanojensa mukaan mielenterveysongelmia. Ei kai ne hetkessä korjaannu.
Jos nyt kuitenkin jätetään nämä lääkärispekulaatiot niille joilla kompetenssi siihen riittää. Jotenkin noloa nämä, että median pullistelemat jutut toimii diagnostiikan pohjana. Samaa voi sanoa Kimin ”rahaongelmista”, kun oikeasti ei hirveästi ole tietoa missä sitä massia on ja kuinka tuottavasti. Mielummin sitten vaikka viikosta toiseen siitä miten ne aika-ajot pilaa kisat koska on neljänkympin kriisi ja lapset hidastaa vauhtia ja Alonso on nopeampi ja punssi maistuu yms.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8372
Sijainti
Vantaa
Jos nyt kuitenkin jätetään nämä lääkärispekulaatiot niille joilla kompetenssi siihen riittää. Jotenkin noloa nämä, että median pullistelemat jutut toimii diagnostiikan pohjana. Samaa voi sanoa Kimin ”rahaongelmista”, kun oikeasti ei hirveästi ole tietoa missä sitä massia on ja kuinka tuottavasti. Mielummin sitten vaikka viikosta toiseen siitä miten ne aika-ajot pilaa kisat koska on neljänkympin kriisi ja lapset hidastaa vauhtia ja Alonso on nopeampi ja punssi maistuu yms.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mercedes-pomo-toto-wolff-avautuu-mielenterveysongelmistaan-minulle-se-hetki-oli-viime-vuonna/8172478#gs.5u3u2m
Miksi pitäisi vaieta? En minä näitä osaa arvioida, mutta kuten mainitsin, diagnoosin lähteenä Toto. Noloa minusta rajata keskustelua itselle mieleiseksi. Ilmeisesti tämä on nykyään muuttumassa "asiantuntijoiden" faktaclubiksi.Ainiin, Kimistä pitää puhua vain positiiviseen sävyyn ja positiivisia juttuja. Kuten siinäkin sanoin, ne oli vain ajatuksia eikä sinullakaan ole tietoa Kimin saldoista. Eikä kukaan tiedä Kimin motiiveja ajamisen suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4636
Lukutaitoinen varmaan ymmärtäisi mitä kirjoitin. MIELUMMIN näitä ainaisia Kimi sitä ja tätä spekulaatioita, kuin kotilääkäri analyysejä, jossa täysin ilman kompetenssia oleva tekee diagnooseja johonkin median kirjoituksiin.

Mutta jatka toki, jos tuntuu mieluiselta. Minusta on vaan lapsellista ja noloa. Otan positiivisesti ja hymyilen näille. 😀🥳
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4636
Harvinaisen hyvin selitetty miksi matalan raken autot kärsii tästä lattiamuutoksesta enemmän.

Mutta miksi Mercedes ei käyttänyt poletteja auton takaosaan, kuten esim Ferrari teki? 🤔

Ferrari on tänä kautena selkeästi nopeampi kuin Alfa, joka käytti polettinsa auton keulaan.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/george-russell-tyrmaa-mercedes-siirtoon-liitetyt-uhkakuvat-talli-teki-uudelle-kuljettajalleen-jo-yhden-lupauksen/8231832#gs.b0le8h
Russell kuitenkin vakuuttaa, että tallin puolesta hänelle tarjotaan kauden alussa täysin samat lähtökohdat ja mahdollisuudet kuin Hamiltonille. Se, kummasta muodostuu mahdollisesti kauden loppua kohden tallin ykköskuski, ratkaistaan radalla.

– Olemme tasavertaisia. Se on tehty minulle selväksi. Minulla on tietysti suuret odotukset, mutta tiedän, ettei Lewisiä vastaan ole helppoa – hän on seitsenkertainen maailmanmestari! Russell sanoi Motorsport Weekin mukaan.
Eli samoilla mennään kuin Bottaksen kanssa, että alkukaudesta ollaa samalla viivalla.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Saa nähä kuin käy Georgen kanssa. Joko Hamilton dominoi tai sitten Russel tekee Leclercit ja Vettelin tapaan Lewis menettää otettaan, kaljuuntuu ja päätyy keskikastiin. No jos ei nyt ihan Vetteleitä käy, mutta kyllä Russel voi Hamiltonin elämästä vaikeaa tehdä.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
Saa nähä kuin käy Georgen kanssa. Joko Hamilton dominoi tai sitten Russel tekee Leclercit ja Vettelin tapaan Lewis menettää otettaan, kaljuuntuu ja päätyy keskikastiin. No jos ei nyt ihan Vetteleitä käy, mutta kyllä Russel voi Hamiltonin elämästä vaikeaa tehdä.
Kaljuuntuminen ainakin jo kerran fixattu
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1085
Leijonan harjalla on kumman voimaannuttava vaikutus ;) Vettelilläkin on mitä tuuhein hiuspehko taas tällä kaudella.
 

the_jake

Well-known member
Liittynyt
12.3.2014
Viestit
201
Sijainti
Lappeenranta
Leijonan harjalla on kumman voimaannuttava vaikutus ;) Vettelilläkin on mitä tuuhein hiuspehko taas tällä kaudella.
Kaverit on niin rikkaita, että paluuta yhteen eivät havittele ainoastaan ex-siipat, vaan myös hiukset :LOL:

Mitä tuohon Mersun ensi kauden jäsentenväliseen tulee, niin mielenkiintoista nähdä miten käy. Hamilton on kuitenkin ensi kauden alussa 37-vuotias ja Russell vasta 24. Russell saattaa olla yhdellä kierroksella ja raa'assa nopeudessa kova pala. Veikkaan, että tässä käy kuten monta kertaa aiemmin historian saatossa, että tämän vielä Hamilton vie kokemuksensa ja race-craftinsa puolesta vielä ensi kauden.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4636
Nico kyllä kuumottaa Lewista kaikin tavoin tällä hetkellä kun George tulee talliin.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8372
Sijainti
Vantaa
Nico kyllä kuumottaa Lewista kaikin tavoin tällä hetkellä kun George tulee talliin.
Jotenkin noloa tuo kuumottelu, kun itse loikki häntä koipien välissä pois, kun kerran voitti. Toista kertaa ei olisi voittanut. No itse en ole Rosbergita tykännyt tosin ikinään, jotenkin ylimielinen olemus.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5717
Jotenkin noloa tuo kuumottelu, kun itse loikki häntä koipien välissä pois, kun kerran voitti. Toista kertaa ei olisi voittanut. No itse en ole Rosbergita tykännyt tosin ikinään, jotenkin ylimielinen olemus.
Nico on itse avoimesti monesti puhunut siitä, kuinka tuo kausi 2016 vei hänestä kaikki mehut, eikä olisi pystynyt tekemään enää samanlaisia uhrauksia esim. perheen suhteen, kuin mitä joutui tuolloin tekemään. Ei tuo minusta mitään häntä koipien välissä luikkimista ole?
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3787
Nico Rosberg otti kaiken irti kaudella 2016. Ei varmasti olisi enää jaksanut samalla tavalla enää toista kautta putkeen. Olisi seurannut loppuunpalaminen henkisesti. Nyt voitti mestaruuden, aivan kuten isänsä, ja lopetti tyytyväisenä uransa rikkaana miehenä. Nyt voi rauhassa keskittyä perhe-elämään
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3787
Täytyy muistaa myös, että Alonso mieluummin vaihtoi takaisin Renaultille kaudella 2008, kuin jatkoi McLarenilla Hamiltonin tiimikaverina. Sopimus oli kuitenkin McLarenille myös 2008. Ei ole helppoa Lewiksen kaverina kellään
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1931
Sijainti
Vyborg
Nico Rosberg otti kaiken irti kaudella 2016. Ei varmasti olisi enää jaksanut samalla tavalla enää toista kautta putkeen. Olisi seurannut loppuunpalaminen henkisesti. Nyt voitti mestaruuden, aivan kuten isänsä, ja lopetti tyytyväisenä uransa rikkaana miehenä. Nyt voi rauhassa keskittyä perhe-elämään
Minun mielestäni Nicon tie kohti maailmanmestaruutta alkoi siitä hetkestä. Kun Lewis heitti lapsellisella tavalla lippistä Nicolle tämän istuessaan vihaisena kisan jälkeen, ennen palkintopalli tilaisuutta. Jossa Lewis oli juuri voittanut ja varmistanut mestaruuden, Texasin radalla USA:ssa 2015. Sitten Nico reagoi ja viskasi suoraan Lewisin heittämän lippiksen menemään. Jonka jälkeen alkoi Nicolla hurja voittoputki loppukaudesta 2015. Ja vuosi myöhemmin juhli sitten mestaruutta!
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3787
Minun mielestäni Nicon tie kohti maailmanmestaruutta alkoi siitä hetkestä. Kun Lewis heitti lapsellisella tavalla lippistä Nicolle tämän istuessaan vihaisena kisan jälkeen, ennen palkintopalli tilaisuutta. Jossa Lewis oli juuri voittanut ja varmistanut mestaruuden, Texasin radalla USA:ssa 2015. Sitten Nico reagoi ja viskasi suoraan Lewisin heittämän lippiksen menemään. Jonka jälkeen alkoi Nicolla hurja voittoputki loppukaudesta 2015. Ja vuosi myöhemmin juhli sitten mestaruutta!
Joo. Ehkä tuosta hetkestä lähtien Nico päätti, että "Enää et Lewis seuraavana vuonna juhli mestaruutta". Nicollahan oli erittäin hyvä loppukausi 2015 ja alkukausi 2016. Yhteensä seitsemän voiton putki 😃
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2485
Täytyy muistaa myös, että Alonso mieluummin vaihtoi takaisin Renaultille kaudella 2008, kuin jatkoi McLarenilla Hamiltonin tiimikaverina. Sopimus oli kuitenkin McLarenille myös 2008. Ei ole helppoa Lewiksen kaverina kellään
Se ero toki että Alonsolla taisi mennä sukset ristiin lähinnä Dennisin kanssa, kun taas Nico ja Lewis tappeli keskenään.
 
Ylös