How have Merc managed to make their car in real life look like that shit drawing they sent out a few weeks ago? How is that possible?En muuten pidä tuosta Mersun ulkonäöstä sitten yhtään. Keula on sivuprofiilissa harvinaisen ruma ja väritys, kuin joku teini olis päästetty leikkimään muutaman spray-purkin kanssa. :yuck:
Tais F1Technicalin analyysi väittää ainakin, että autossa ei olis mitään vanhaa... Ja niinhän ne tallitkin aina sanoo, että 99% on täysin uutta.Kyllä Mersu on ihan nätti peli. Hieman tosin odotin jotenkin agressiivisempaa otetta. Tuossakin on vähä sitä Ferrarityylin linjausta, että on kopsattu ne pari ideää ja laitettu muuten edelliskauden peliväline alle. Toisaalta BGP:n jäljiltä kärry on varmasti hyvä, jotta ne pienet hiomiset ja hyvä kone voivat hyvinkin siivittää tämän kärkivauhtiin.
Osittain arvalla, kun en jaksa tarkistaa, mutta ei kai sitä ilmanottoaukon korkeutta varsinaisesti mikään sääntö säädä, mutta auton "turvakaarta" koskevat säännöt käytännössä pakottaa sen kaikille samaan korkeuteen.Tähän pari vertailukuvaa. Mersun ilmanotto näyttäis tosiaan olevan kyllä vähän alempana... Mutta onko se edes sallittua? Mersulla näyttäs olevan tollanen hainevä jo airboxin päällä heti, eli siten ovat lisänneet siihen korkeutta.
Näin juuri:Eli ilmeisesti turvarakenne on toteutettu poikkeuksellisella tavalla ja tämä sitten on mahdollistanut ilmanoton vapaamman suunnittelu. Ehkä.
Jep tätä meinasinkin eli siis tarkennettuna autolla lienee joku minimikorkeus mitä sen pitää olla. Turvakaari/moottorin ilmanottohan se itse auton korkein kohta on...Osittain arvalla, kun en jaksa tarkistaa, mutta ei kai sitä ilmanottoaukon korkeutta varsinaisesti mikään sääntö säädä, mutta auton "turvakaarta" koskevat säännöt käytännössä pakottaa sen kaikille samaan korkeuteen.
Niin, ja miksi se ei ole hyvä ?Mersulla ei oikein tuo suunnittelu ole kovin hyvä...
Niin no. Varmaankin on, kun muut kopioi marjat päältä ja kehittää paremman.No Mersulla ( nykyisellä ) oli jo vuosia kehitelty diffu viime vuonna - joten liekö tarvetta muutella. Etusiipikin oli tätä ajatellen tehty.
Heidfeldin kiinnittyminen Mersun testikuskiksi haiskahtaa vähän siltä, ettei Schumin niskan kestävyydestä ole sittenkään täyttä varmuutta. Mihin ne nyt kokenutta ja aika nopeaa kuskia muuten tarvitsivat. Rosberg ja Schumacher pystyvät kyllä itsekin ajamaan kaikki testit, paitsi niitä jotka on määrätty juniorikuskeille.Jaa heidfel sitten testikuskiksi... Tähänkö senki ura sitten tyssäs... MIten se ei sauberille päässy? :O todella outoa minusta ettei nickille parempaa paikkaa löytynyt. Eihä se kuitenkaa iha mikää lapanen ole