Luckyman
Well-known member
- Liittynyt
- 18.10.2000
- Viestit
- 825
Mistähän aukoista sä nyt puhut?Jännä, että FIA sallii edelleen noin paljon kiduksia ym aukkoja, kuten nämä auton sivuilla olevat, joista ohjataan käsittääkseni lisää ilmaa katteiden sisäpuolelta difulle. Kohta kaikki tallit virittelevät katteisiin mitä kummallisimpia tunneleita..
Ja nyt keulasta on muuten poistunu ne "pystylevyt" joista tuolla aiemmin mainitsitMersun uudistuksiin oon kyl pettyny. Mitään ei oikein oo viä näkyny ton diffun lisäks...
ei muista... mitkä pystylevyt?Ja nyt keulasta on muuten poistunu ne "pystylevyt" joista tuolla aiemmin mainitsit
tätä tarkoitin
Noi keulan kylkien lipat lienee uudet? Tuo mikä nousee keulasta kohti kuskia...
Mutta huomaa noi "vaakalevyt" monokokin päällä kuitenkinAi noi vaakasessa olevat "pystylevyt".
Hyvä huomio.
Onkohan RB:llä ne autossa? Kun ne Brawnilta kopasasivat tän kauden kärryyn...
en yhtään ihmettele. Schumin kaikki tiimit ja tiimikaverit on samaa sanoneet, miksi nyt olisi muka toisin?Joe Saward kertoo törmänneensä huhuihin, joiden mukaan tilanne Mercedesillä olisi kiristynyt. Huhun mukaan dataa ei jaeta kuskien välillä samaan tyyliin kuin normaalisti. Samoin tallista on lähtenyt useita Honda/Brawn-ajan työntekijöitä.
Sikäli suhtautuisin varauksella, että tällaisen huhun heittäminen ilmoille on helppo tapa saada aikaan pientä sekasortoa, tästähän Schumia on aina syytetty. Nähtäväksi jää, onko jutuissa mitään perää.
Kulisseista sen verran, että Schumi oli käynyt turhautuneena pitkiä palavereita inssinsä kanssa johtuen auton huonosta käyttäytymisestä raskaalla autolla ajettaessa. Aika-ajoissa tämä tuskin tulee olemaan ongelmana, joten turha sönköttää mitään propagandaa ilmoille huomisen perusteella. Kisassa sitten nähdään taas Schumi lievissä ongelmissa, jos huomisen aikana ei säätöjä ala löytymään.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/03/1077544
Ne säätää huomenna Nicon auton päin p.....ttä,ettei pappa näytä niin hitaalta