Olga
.
Kesäaika on alkanut, formulakausi on alkanut, lumisade on jatkunut. Olisko vielä muita merkityksettömiä ilmoituksia?
Komp. Itsekö nämä karkit pitää syödä...Ihmettelen kun ei ole virpojia näkynyt.
Eilen kaupassa yksi hyvin aikuinen mies kertoi toiselle etsivänsä höyheniä, jos vaikka pääsisi viikonloppuna virpomaan. Ilmeensä oli sellainen, että tuli käsitys hieman erilaisesta 'virpomisesta'.Ihmettelen kun ei ole virpojia näkynyt.
Ei tartte. Kyllä mä voin uhrautua.Komp. Itsekö nämä karkit pitää syödä...
Itse näin virpojia tovi sitten Paroalhonkadulla.Ihmettelen kun ei ole virpojia näkynyt.
Tulin. Ei jaksa urheilun jälkeen saunoa näköjään edes tuntia :thumbfh:Kesäaikainen sunnuntaisauna kutsuu. Menoksi! :ahem:
En tykänny. Oli ne ehkä hitusen tulisempia kuin perinteiset siniset, mutta maku ei ollut hyvä. Siniset parempia.Kaupassa oli megahot turkkareita.
Ostin kyllä, mutta flunssan vuoksi en maista/haista mitään joten kauhean syvällistä analyysiä en pystynyt tekemään... Oudon värisiä ainakin olivat.En tykänny. Oli ne ehkä hitusen tulisempia kuin perinteiset siniset, mutta maku ei ollut hyvä. Siniset parempia.
Mulla on vähän sama. Kumma juttu, luulisi, että hiihtolenkin jälkeen sauna maistuisi kunnolla mutta usein se jää pariksi löylyttelyksi. Olen ajatellut sen liittyvän keuhkovammaisuuteeni.Tulin. Ei jaksa urheilun jälkeen saunoa näköjään edes tuntia :thumbfh:
Eiköhän tuossa ole jo lähtötilanteessa nesteet kehossa turhan vähäiset, vaikka tankkausta huolehtiikin. Silti tekee hyvää, varsinkin pääkopalle.Mulla on vähän sama. Kumma juttu, luulisi, että hiihtolenkin jälkeen sauna maistuisi kunnolla mutta usein se jää pariksi löylyttelyksi. Olen ajatellut sen liittyvän keuhkovammaisuuteeni.