Merkityksettömät ilmoitukset 1/2018

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kesäaika on alkanut, formulakausi on alkanut, lumisade on jatkunut. Olisko vielä muita merkityksettömiä ilmoituksia?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ihmettelen kun ei ole virpojia näkynyt.
Eilen kaupassa yksi hyvin aikuinen mies kertoi toiselle etsivänsä höyheniä, jos vaikka pääsisi viikonloppuna virpomaan. Ilmeensä oli sellainen, että tuli käsitys hieman erilaisesta 'virpomisesta'.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
En tykänny. Oli ne ehkä hitusen tulisempia kuin perinteiset siniset, mutta maku ei ollut hyvä. Siniset parempia.
Ostin kyllä, mutta flunssan vuoksi en maista/haista mitään joten kauhean syvällistä analyysiä en pystynyt tekemään... Oudon värisiä ainakin olivat.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tulin. Ei jaksa urheilun jälkeen saunoa näköjään edes tuntia :thumbfh:
Mulla on vähän sama. Kumma juttu, luulisi, että hiihtolenkin jälkeen sauna maistuisi kunnolla mutta usein se jää pariksi löylyttelyksi. Olen ajatellut sen liittyvän keuhkovammaisuuteeni.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Mulla on vähän sama. Kumma juttu, luulisi, että hiihtolenkin jälkeen sauna maistuisi kunnolla mutta usein se jää pariksi löylyttelyksi. Olen ajatellut sen liittyvän keuhkovammaisuuteeni.
Eiköhän tuossa ole jo lähtötilanteessa nesteet kehossa turhan vähäiset, vaikka tankkausta huolehtiikin. Silti tekee hyvää, varsinkin pääkopalle.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Todennäköisesti siitä on kyse että sydäntä ja verenkiertoelimistöä on jo rasitettu urheilussa tarpeeksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ennen sitä heräsi, pesi hampaat, ruokki koirat ja vaan lähti töihin. Tämä kaikki tapahtui joskus 9:00 ja 10:00 välillä. Joskus myöhemminkin.

Nykyään sitä herää 6:30-8:00, pesee pyykkiä, pesee pojan perseen, korjailee hoitotason päällisen, ruokkii toki ne koiratkin.

Aikaisemmin aikaa meni nousemisesta ovesta ulos menemiseen n. 15-20 minuuttia. Nyt menee vähintään tunti.

Mutta ei väsytä, kun pikkukaveri kouluttanut jo useamman kuukauden tässä heräämään n. 7.00 aikoihin. Aluksi tuntui, että irtoaa päitä, mutta pikku hiljaa se itselläkin rytmi siitä siirtynyt ja illalla kun painaa pään tyynyyn, niin taju lähtee välittömästi.

Omasta ajasta ei hirveästi voi puhua, mitä nyt hetken ehtii kiikkustuolissa istua ja katsoa Kingi-paskaohjelmaa, kunnes taas lähdetään laittamaan ruokaa, tai kauppaan, tai jotain muuta askaretta. Kaikki aika menee enemmän tai vähemmän ihan arjen pyörittämiseen. Mitään ylimääräistä ei hirveästi ehdi tehdä. Silloinkin jos jotain aikaa irtoaa, niin kakkostyön tekemiseen valuu sekin, että sais vähän rahatilannetta korjattua - ja korjaantuukin.

Ryyppäämisetkin joutuu suunnittelemaan pirun tarkasti ja toteuttamaan sillain, että on ensin painanut tärkeimmät kotihommat kuntoon. Kuudella kaljalla unille - joskus vähemmälläkin.

Kaikenlaista sitä ihminen joutuu elämänsä aikana kokemaan ja venymään jos jonkinlaiseen tilanteeseen. Elastinen kumilenkki.

Ois kyllä kiva, jos olis joku harrastus, niin olisi viikolla välillä jotain muutakin kuin kotona kuppaamista.

Ei mulla tässä mitään asiaa ollut, kunhan pohdiskelin tätä nykyistä menoa ja kontrastia siihen millaista mun känninsekainen elämä on ollut joskus 4-5 vuotta sitten. Joka päivä kännissä. Monesti myös työpäivinä - etänä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Oman muksun vauvaikäinä tuli pelattua lentistä ja vielä valmennettuakin toista joukkuetta. Kun vielä silloinen vaimokin pelasi, niin olipa vanhemmat enämpi kuin tarpeeseen lastenhoitoapuna 3-4 iltana viikossa sen pari tuntia kerrallaan.

Mutta vahvan siteen sai isovanhemmatkin lapsenlapseensa siinä samalla.

Silloin ryyppäsin 3-4 kertaa vuodessa.:rolleyes::p
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Meil ei ole oikein ketään hoitamaan lasta, eikä kyllä ihan vielä annettaiskaan. Alustavasti hieman nyt ajateltu, että jos toukokuussa hääpäivänä Helsinkiin ja vaimon veljelle joksikin tunniksi jos kattovat. Ehkä sitten pidemmästi joskus kunhan nyt ensin vuoden täyttää.

Vaimon äiti ei pysty reumojensa vuoksi nostamaan tai pitämään edes sylissä. Mutta miesystävänsä avustuksella onnistunee. Omat vanhemmat pohjoisessa kaukana.

Mutta aikanaan, aikanaan!
 
Ylös