Aina olen ostanut merkillisiä autoja.Miten uskollinen olet automerkissä pitäytymiseen vaihdon yhteydessä?
Mulla ollut merkitön kärryAina olen ostanut merkillisiä autoja.
Ei kuitenkaan merkityksetön?Mulla ollut merkitön kärry
Mullakin on joskus merkki jäänyt matkasta.Mulla ollut merkitön kärry
Eikös teinituunajat revi kaikki merkit pois rumentamasta? Ja sitten köyhemmät Mersun ostajat, etteivät muut näe, kuinka pienellä koneella se vaihtotähti onkaan.Mulla ollut merkitön kärry
Kymmenes menossa ja viides merkki.Eikös teinituunajat revi kaikki merkit pois rumentamasta? Ja sitten köyhemmät Mersun ostajat, etteivät muut näe, kuinka pienellä koneella se vaihtotähti onkaan.
Itsehän olen melko uskoton. Pikainen laskenta näytti, että on ehtinyt olla 8 autoa jotka edustavat 5:viittä eri merkkiä.
Joka kerta vaihtunut eri merkkiin, eli kolmesti.Miten uskollinen olet automerkissä pitäytymiseen vaihdon yhteydessä?
Itse tehty ja katsastettu. - siis se kärry.Eikös teinituunajat revi kaikki merkit pois rumentamasta? Ja sitten köyhemmät Mersun ostajat, etteivät muut näe, kuinka pienellä koneella se vaihtotähti onkaan.
Itsehän olen melko uskoton. Pikainen laskenta näytti, että on ehtinyt olla 8 autoa jotka edustavat 5:viittä eri merkkiä.
Ymmärrän :ahem:Toinen oma auto vasta menossa. Ensimmäinen oli Suzuki, nykyinen on Citroën. Niitä ennen ajelin aktiivisesti äidin Fordilla. Vielä ei siis ainakaan ole merkkiuskollisuus iskenyt päälle.
Noi on parempia nelivetoisina.Land Rover x1
Autojobbari?Vauxhall x1
Datsun x2
Saab x2
Opel x2
Audi x1
Mitsubishi x1
Fiat x1
Renault x1
Honda x1
Mercedes-Benz x1
Ford (Eur) x2
Ford (Am.) x1
Suzuki x1
Skoda x1
Land Rover x1
BMW x1
Ei kai tuota voi kovin merkkiuskolliseksi peltilehmähistoriaksi mainita.
Joku todennäköisesti unohtui mainita, lisään jos pätkähtää mielipuoleen.
25 vuotta autoiluhistoriaa takana. Päivälleen itseasiassa juuri tänään. :thumbup:Autojobbari?
Tuuliviiri!Ei kai tuota voi kovin merkkiuskolliseksi peltilehmähistoriaksi mainita.
!Tuuliviiri!