Mestis 2004-2005

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vesku sanoi:
Tuletko kannustamaan Sportia paikan päälle?:doubtful:
Ja ei kukaan.... tuossa yläpuolella ainakin viimeisimmän ottelun veikkaus oli mulla, etttä Tami tulee joukkoineen Kuopioon! Hyvä mestsfinaali tiedossa!
Eikän Kalpalla ole kuin viime vuoden voitto alla. Sitä ennen Jukurit taisi viedä mestaruden 3 kertaa peräkkäin?
Miten muistelisin peräti neljää:confused: Sama tuo, ihmeen hyvin Jukureilla on mennyt. Dufva on tehnyt todella kovan työn nostaessaan Mikkelin jääkiekkoa perinteisessä potkupallokaupungissa.
 

osteri

ZX-10R
Liittynyt
11.4.2002
Viestit
530
Sijainti
SLN
Jukureilla on 3 mestaruutta. Meinasin ainakin yhden pelin lähteä katsomaan Kuopioon.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tänään ne finaalipelit sitten alkaa. Rauhallisin mielin olen, uskon, että Kalpa hoitaa homman kunnialla kotiin elikäs Kuopijoon :thumbup:

Vähän harmittaa, etten pääse finaalipelejä katsomaan. Paikalle kykenevät forumistit pitäkäähän sitten melua minunkin puolesta ;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
Vähän harmittaa, etten pääse finaalipelejä katsomaan. Paikalle kykenevät forumistit pitäkäähän sitten melua minunkin puolesta ;)
Kävin just ostamassa liput maanantain otteluun mulle ja tolle, tolle, kuopiolaiselle (native):thumbup:

Mitäs huuvvettaan?:doubtful:

:idea: :idea: Nyt mä sen keksin:idea: :idea:

Me huuvvetaan että: Kalpa ja sitten taputetaan: klap, klap, klap. Jatkuen rytmikkäästi: KALPA klap, klap, klap. KALPA klap, klap, klap. KALPA klap, klap, klap. KALPA klap, klap, klap. :ahem:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
2-0 Kalpalle 20 min jälkeen! PRKL!:mad_old:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Valitettavaa - toisaalta odotettua...

valitettavaa siis sinnä mielessä, että jännitysmomentti puuttuu.

Tietysti Kalpa voi vielä tehdä IFK:t... ;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kapasella maali ja 2 syöttöä:thumbup:

Ja eikun mm-kisoihin pelaamaan.:ahem:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Jos ei kelkka käänny Vaasassa lienee peli menetetty...
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ehkä tekee Jukureillekin ihan hyvää tipahtaa pilvilinnoista hetkeksi takaisin maan pinnalle. Aika näyttää onko nykyinen jääkiekkobuumi pysyvää vai kestikö se vain menestyksen huipun, kuten valitettavan usein tuppaa käymään. Nousu oli kuitenkin nopea ja se yllätti minut aikanaan.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Noniin, Kalpa voitti sujuvasti Niiralan montussa. Tästä on hyvä jatkaa, eiköhän Vaasassa mennä samaan tahtiin, eli Kalpa vie :thumbup:

Jukureita taisi nyt loppupeleissä kiusata loukkaantumiset? Voisiko siinä olla osasyy mitaleilta tippumiseen? Harmin paikka kyllä, itse olisin ollut kovasti mielissäni savolaisfinaalista. Noh, Jukurit on edelleen mun mielestä helkkarin kova porukka, peukkua niillekin :thumbup:

Jones: toi on ihan hyvä huuto. Kokeilkaa välillä myös sitä "Maaaaliii, maaaliii, maaaliii...." Ainakin Tuto-matsissa tuntui, että Kalpan eka maali upposi ihan vaan ton metelin voimalla :D
 

osteri

ZX-10R
Liittynyt
11.4.2002
Viestit
530
Sijainti
SLN
Sam sanoi:
Ehkä tekee Jukureillekin ihan hyvää tipahtaa pilvilinnoista hetkeksi takaisin maan pinnalle. Aika näyttää onko nykyinen jääkiekkobuumi pysyvää vai kestikö se vain menestyksen huipun, kuten valitettavan usein tuppaa käymään. Nousu oli kuitenkin nopea ja se yllätti minut aikanaan.
Jos Dufva jatkaa valmentajana ja sama perusporukka jatkaa joukkueessa niin enpä usko että Jukureilla mitään hätää on. Porukkaa on riittänyt katsomossa ihan kohtalaisesti.

Tosiaan nousu tapahtui Mestiksen kärkeen nopeasti:

1998-99 Nousu Suomi-sarjaan
1999-00 Nousu Mestikseen
2000-01 Mestis mestaruus
2001-02 Mestaruus
2002-03 Mestaruus
2003-04 Hopea
2004-05 Neljäs
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tänään olisi sitten liigapaikka tarjolla Kalpalle. Vähän meinaa jännittää ;)
 
Ylös