Michael Schumacher 2012

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Schumacher oli mulle myrkkyä Häkkis-aikoina.

Nyt kuitenkin 10 vuotta myöhemmin tuntuu et Schumacher oli parempiku Häkkinen. Jotenki oli vaan parempi kuljettaja.:confused:

Mut Mika on kummiski Mika ja SUOMALAINEN!:thumbup:
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Viimeiset kolme kautta näyttivät mulle, että Schumi on myös hyvä häviäjä. Arvostan tuota piirrettä.
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4165
Taitaa olla vielä Toyotan paita päällä :D

Eikös se Schumi juhlinut muidenkin kausien päätöksissä kohtuu railakkaasti.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Joo, eikös tuosta noussut joku kohukin aikoinaan, että tuhosivat Ralfin kanssa koko Toyotan pilttuun?

Oliver Panisin paita päällä ja mies vasemmalla näyttäisi ihan Eddie Irvineltä. Liekö vetänyt Ferkun lippiksen päähän wanhojen aikojen muistoksi? :D

Tässä joku reportaasi karkeloista (lähteestä ei mitään hajua):

"MICHAEL SCHUMACHER celebrated winning a record sixth world championship yesterday with a drunken rampage in the Suzuka paddock.

By 9.30pm local time the games had well and truly begun as Schumacher and younger brother Ralf left a boozy trail of debris in their wake.

Michael took a fork-lift truck for a spin at one point and rock n' roll Ralf threw a television through a window.

French driver Olivier Panis was also involved in the festivities and the boys spent some time around Toyota hospitality. Schumacher even donned a Toyota shirt at one point.

Panis and Michael also threw tables and chairs at the window broken by Ralf's TV antics.

Schumacher later hopped onto a fork-lift truck for a spin around the paddock.

This morning Michael checked out of his hotel at 10am amazingly not looking very worse for wear."
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Joo, eikös tuosta noussut joku kohukin aikoinaan, että tuhosivat Ralfin kanssa koko Toyotan pilttuun?
Jotain tämän tyylistä joo. Iso-Schumi ja pikku-Schumi joka tapauksessa paskoivat koko paikan.

Noi oli noita samoja aikoja, kun Kimikin meinasi ajautua Michaelin kanssa nyrkkitappeluun.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Top gearissa Ron Jeremy myöskin kysyi Schumacherilta mitä kuvissa olevalle pakastimelle mahtoi myöhemmin illalla tapahtua?

Ikkunastahan sekin oli ulkoistettu mutta ohjelmassa jätti vastaamatta.
 

Shämito

Well-known member
Liittynyt
14.3.2009
Viestit
336
Jotain tämän tyylistä joo. Iso-Schumi ja pikku-Schumi joka tapauksessa paskoivat koko paikan.

Noi oli noita samoja aikoja, kun Kimikin meinasi ajautua Michaelin kanssa nyrkkitappeluun.

Itekki muistelisin, et jotai juttuu oli lehdissä tosta Räikkösen ja Schumin käsirysystä. Eli siis näyttää muillekkin (ex)F1-kuskeille toi soppa maistuvan :alppu:
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Löytyykö jostain tuo TG&MS-clippi, itse yritin tuubista etsiä mutta en löytänyt. Onko samassa sitten sumin kohtuuhintainen kierros?
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3304
Sijainti
Lahti
Viimeiset kolme kautta näyttivät mulle, että Schumi on myös hyvä häviäjä. Arvostan tuota piirrettä.
Tästä aivan samaa mieltä. Salaa kaiken aikaa toivoinkin, että hän menestyisi ikan OK, mutta ikä- ja muut tekijät huomioonottaen kuitenkin vain kohtuullisen hyvin, niin kuin mielestäni tekikin. Toivoin, että hän antaisi inhimilliset kasvot menestyksensä kukoistuksen ohittaneelle ihmetähdelle. Tämä oli minun mielestäni parempi tapa lopettaa kuin se aiempi yritys. Häviäminen ja sädekehän himmeneminen on kuitenkin tärkeä osa elämää ja se koituu jossain vaiheessa jokaisen osaksi. Mielestäni Schumacher selviytyi kilpa-ajamisen suhteen tuosta testistä varsin hyvin. :thumbup:
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Schumin ja Mersun melko epäonniset comebackit F1:iin ovat tähän mennessä lähinnä todistaneet sen, ettei lajissa pysty ratsastamaan vanhoilla meriiteillä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Schumin ja Mersun melko epäonniset comebackit F1:iin ovat tähän mennessä lähinnä todistaneet sen, ettei lajissa pysty ratsastamaan vanhoilla meriiteillä.
Itse odotin etukäteen Schumilta enemmän, mutta toisaalta hyvä huomata ettei F1ssäkään enää oikein voi olla huippua yli nelikymppisenä. Ainakaan, kunnes semmoisen näkisi. Vahvoja ja laadukkaita yksittäisiä suorituksia tuli edelleen, muttei pitkässä kaudessa enää täysin kilpailukykyinen nuorempiinsa verrattuna. Urheilua se vaan.
 
Ylös