Renessanssinero
Perusfeidaaja
Mä beesaan. Paras ikäisensä tällä hetkellä, mut nuoret kuskit vaan ovat nopeampia. Olisi mukavaa nähdä nämä nykynuoret nelikymppisinä ajamassa.
Pistäisin ikää enemmän merkitystä epäonnistuneelle tallivalinnalle. On sitä aiemminkin nähty että tallia vaihtamalla kuski kadottaa maagisuutensa. Schumi on aika avoimesti ruikuttanut miten nämä nykyautot ovat ikäviä ajaa. Toki taantumaa tapahtui jo Ferrariaikaan, mutta silloin talli pyöri täysin hänen ehdoillaan, mikä auttoi pitämään uhkaajat aisoissa. Jordanille ja Benettonille tullessaan se vielä kykeni ottamaan paikkansa ajamalla.Mä beesaan. Paras ikäisensä tällä hetkellä, mut nuoret kuskit vaan ovat nopeampia. Olisi mukavaa nähdä nämä nykynuoret nelikymppisinä ajamassa.
Kyllä varmasti.Scumilla oli varmaan comebackin tehdessään tavoitteena päästä sataseen voitoissa.
Schumacher hilasi lopulta itsensä Rosbergin tasolle vauhdillisesti, ainoa ongelma kahdella viimeisellä vuodella oli korkea törmäily-/keskeytysprosentti. Tähän esim. Pat Symonds viittasi omassa kolumnissaan sanoessaan, että edellisen kisan törmäily Sennan kanssa esti dominoivan voiton Monacossa. Miten Schumin kausi muistettaisiin, jos Monacon kisa olisi päättänyt voittoon? Lisäksi Schumi menetti enemmän pisteitä teknisten ongelmien vuoksi.Itse odotin etukäteen Schumilta enemmän, mutta toisaalta hyvä huomata ettei F1ssäkään enää oikein voi olla huippua yli nelikymppisenä. Ainakaan, kunnes semmoisen näkisi. Vahvoja ja laadukkaita yksittäisiä suorituksia tuli edelleen, muttei pitkässä kaudessa enää täysin kilpailukykyinen nuorempiinsa verrattuna. Urheilua se vaan.
Jackie Stewart tekee jo podcastin tietoarvoltaan olemattomaksi. Mies on niin brittien takana kuin olla voi, ja on aina ollut.Motorsportin podcastissa keskusteliin myös skumista.
Ei se ole näemmä ainoastaan suomessa jossa ajatellaan, että skumi ei ole niin ylivertainen kuski, kuin monet ajattelee.
Podcastin voit kuunnella täältä
http://www.motorsportmagazine.com/f1/readers-evening-with-sir-jackie-stewart/
Ei ollut steward joka eniten kritisoi ihan non niinku tiedoksiStewartilla on todistetusti antipatioita Schumia kohtaan, niin taidan jättää väliin. Stewart oli kriittinen niin Sennaa kuin myös Schumia kohtaan heidän ajotavasta muita vastaan.
Toki, mutta tuossa kuultiin muitakin kuin itse Jackietä. Nyt vaihteeksi puhui ihan fiksujakin tosinJackie Stewart tekee jo podcastin tietoarvoltaan olemattomaksi. Mies on niin brittien takana kuin olla voi, ja on aina ollut.
Eiköhän ikää ole jo sen verran että mieluummin osanotto kuin onnittelutSchumacher on tänään 44 vuotta. Hyvää syntymäpäivää!
Sekunnin mietin että vastahan se otti osaa kolmeen kauteen vähän turhan vanhana joEiköhän ikää ole jo sen verran että mieluummin osanotto kuin onnittelut
Höpsis. Minua nuorempi jannu. Ei tuossa iässä vielä vanheneminen ole mitenkään surkuteltavaa.Eiköhän ikää ole jo sen verran että mieluummin osanotto kuin onnittelut
Miten sulla muuten menee?Höpsis. Minua nuorempi jannu. Ei tuossa iässä vielä vanheneminen ole mitenkään surkuteltavaa.
Tuskin sentään. Eiköhän se rupea Hamiltonin musiikkiuraa viritteleen käyntii tai muuta vastaavaa.Schumi on näköjään huhujen mukaisesti perustanut jonkinsortin managerifirman:
http://www.michael-schumacher.de/sites/impressum_de.html
-Näinköhän hänen kauttaan Saksasta tulee "tulevaisuuden Vetteleitä"?