Michael Schumacher - Kerpenin rehtori

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Ai Zägä-Sumille pitäs vielä lisää onnea toivotella? Ehkä pieni epäonni tekis miehelle ihan hyvää. Kasvattais luonnetta.

Miss Piggy

Schufosa
^^

Mitä tuohon James Allenin kirjaan on uskominen, niin eiköhän tuota Schuminkin luonnetta oo ihan tarpeeksi kasvatettu elämän varrella. :rolleyes:

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
IS sanoi:
Seitsenkertainen maailmanmestari Michael Schumacher oli Ferrarin ykkösehdokas italialaistiimin uudeksi tallipäälliköksi Jean Todtin paikalle.

Schumacher kuitenkin ilmoitti Todtille, ettei ole kiinnostunut tallipäällikön hommista, joten tehtävään nostettiin tallin urheilutoimenjohtaja Stefano Domenicali.

- Michael olisi ollut paras ehdokas siihen työhön, mutta hän ei halunnut sitä, Todt sanoi Auto Motor und Sport -lehden haastattelussa.
Ehkä Ferrarin kannalta kuitenkin parempi näin. Vielä tässä vaiheessa. Mutta toivottavasti Ferrari keksii Schumille lisää puuhaa, Brawniksi Brawnin paikalle. Tai vaikka jonkinlaisen tallipäällikkö-traineeohjelman muodossa. :ahem:

Miss Piggy

Schufosa
^^

Mä luulen, että mies itse ei halunnut niin näkyvää roolia tallissa. Julkisuus tuskin kiinnostaa ja toisaalta jos Schumi ei ole varma, että on hommassa ihan priimus ei lähde kokeilemaan. Ainakaan tosiaan tässä vaiheessa. Treenaaminen ja testit on varmaan vahvempi osa-alue. Tai juuri uusien kuljettajien etsiminen tms. Näin luulen.

Makkonen

Guest
Olen Miss Piggyn kanssa vähän samoilla linjoilla.
Schumacher on varmaan sen verran vastuuntuntoinen näissä asioissa,
että antaa mielummin pätevämmän henkilön hoitaa tallipäälikön virkaa
ja unhoittaa "kisakuski-minän" eli minäminäminä.

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
Laitetaan nyt tännekin, josko herra palaisi vielä oikeasti tositoimiin;
MTV3.fi sanoi:
Schumi on Ferrarin kolmas kuski
09.01.2008 11:43

Michael Schumacher on ensi kaudella Ferrarin F1-tallin kolmas kuljettaja, sanoo Ferrarin hallituksen puheenjohtaja Luca di Montezemolo.

Viime kaudella Schumacher oli Ferrarilla vain neuvonantajan roolissa, mutta nyt hänet nostetaan Kimi Räikkösen ja Felipe Massan lisäksi tallin kuljettajavahvuuteen.

- On kolmas kuljettaja: Schumacher. Luotamme hänen kokemukseensa ajamisesta ilman luistonestoa, Montezemolo sanoi La Stampa -lehdessä.

Schumin tehtäviin kuuluu Ferrarin testaaminen, mutta talli ei ole tarkentanut, onko Schumi myös tallin varakuljettaja.

Normaalisti kolmoskuskin rooliin kuuluu myös varakuljettajan tehtävä. Jos jompikumpi varsinaisista kilpakuljettajista loukkaantuisi tai sairastuisi, nousisi kolmoskuski kilpakuljettajaksi.

(MTV3)
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/01/598076

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Massalle kenkää sit kesken kauden ja sillei... :alppu:

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
"Originally Posted by MTV3.fi
Schumi on Ferrarin kolmas kuski
09.01.2008 11:43

Michael Schumacher on ensi kaudella Ferrarin F1-tallin kolmas kuljettaja, sanoo Ferrarin hallituksen puheenjohtaja Luca di Montezemolo.

Viime kaudella Schumacher oli Ferrarilla vain neuvonantajan roolissa, mutta nyt hänet nostetaan Kimi Räikkösen ja Felipe Massan lisäksi tallin kuljettajavahvuuteen.

- On kolmas kuljettaja: Schumacher. Luotamme hänen kokemukseensa ajamisesta ilman luistonestoa, Montezemolo sanoi La Stampa -lehdessä.

Schumin tehtäviin kuuluu Ferrarin testaaminen, mutta talli ei ole tarkentanut, onko Schumi myös tallin varakuljettaja.

Normaalisti kolmoskuskin rooliin kuuluu myös varakuljettajan tehtävä. Jos jompikumpi varsinaisista kilpakuljettajista loukkaantuisi tai sairastuisi, nousisi kolmoskuski kilpakuljettajaksi.

(MTV3)"

Tanan skomakare taas pilaamassa ja palaamassa (huom. massa ja massa).

Miss Piggy

Schufosa
Jaahas, Montezemolo taas italialaiseen tapaan puhunut vähä värikkäästi ja media ottanut asiat tolleen. :rolleyes: Ei taida juu Schumi ihan kisoissa ajaa. Mutta hieno homma tuo testikuskin rooli kuitenkin. Toivotaan, että Schumi osaa tallia auttaa omalla ammattitaidollaan, jotta autosta saadaan mahdollisimman hyvä Kimin ja Felipen ajaa ja mestaruudesta taistellaan taas! :thumbup:

Mä luulen itse, että vielä vie vuosia ennen kun Schumi löytää ihan oikeiasti paikkansa Ferrarin organisaatiossa. Vaikka miestä ollaan välillä viemässä ties minne mä luulen, että ei taida kaveri itse vielä oikein tietää mitä haluais tehdä. Rooli selkeytyy pikkuhiljaa. Itse epäilen, että Scumi tulee pysymään hyvin tiukasti Ferrarin organisaatiossa jossain roolissa aina tulevaisuudessakin, mutta tuskin kauhean näkyvässä roolissa. Itse on ainakin sanonut, että haluaa pysyä mahdollisimman hyvin pois julkisuudesta nyt, kun ei F1-kuskin roolissa tarvi salamavaloissa jatkuvasti olla.

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Heh, kolmas kuljettaja ja kolmoskuljettaja mennyt jollain sekaisin.. Kolmas kuljettaja Schumi oli jo viime vuonna joten ei mitään uutta sinänsä.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
DaSilva sanoi:
Heh, kolmas kuljettaja ja kolmoskuljettaja mennyt jollain sekaisin.. Kolmas kuljettaja Schumi oli jo viime vuonna joten ei mitään uutta sinänsä.
Monesko kuski Badoer sitten oli? Vai testasko se viimevuon viel Ferrarii?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Skenejeesus sanoi:
Monesko kuski Badoer sitten oli? Vai testasko se viimevuon viel Ferrarii?
Lienee tituleerattu vain testikuskiksi, ja onhan heillä vielä myös Gene testaamassa.

Eli 3 kilpakuskia, ja 2 testikuskia. Eipähän heti kuskit lopu. :alppu:

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Banaani sanoi:
Lienee tituleerattu vain testikuskiksi, ja onhan heillä vielä myös Gene testaamassa.

Eli 3 kilpakuskia, ja 2 testikuskia. Eipähän heti kuskit lopu. :alppu:
2 kilpakuskia ja 3 testikuskia, mun mielestä.. :wink:

talakem

Iltalehden toimitus
Jaahas...

Katsotaan...

Michael Schumacher neuvottelee paluusta radalle
18.1.2008 06:28, päivitetty 18.01. 07:27
F1-legenda Michael Schumacherista saattaa tulla Mika Salon tallikaveri.

IS Urheilun luotettavista lähteistä saamien tietojen mukaan Schumacher miettii tällä hetkellä vakavasti osallistumista Sebringin ja Le Mansin kuuluisiin kestävyyskilpailuihin Ferrarilla. Asiasta on käyty salaisia keskusteluja jo kuukausien ajan, mutta "Schumilta" ei ole vieläkään saatu lopullista vastausta.

Jos Schumacher päättää kilpailla, hänestä tulee Salon tallikaveri. Salo voitti yhdessä brasilialaisen tallitoverinsa Jaime Melon kanssa viime kaudella American Le Mans -sarjan GT2-luokan mestaruuden. Heidän autonaan on tälläkin kaudella Risi Competizione -tallin Ferrari F430 GT.

- Olemme Ferrarin virallinen tehdastiimi, joten on ihan varmaa, että jos Michael lähtee mukaan, hän ajaa meidän tallissamme. Tiedän myös, että hän on testannut samanlaista autoa, jolla ajamme Amerikan radoilla, Salo kertoi.

Kun Schumacher loukkaantui Silverstonessa kaudella 1999, Ferrari palkkasi Salon hänen paikalleen. Saloa kiehtoo ajatus siitä, että hän pääsisi jälleen työskentelemään kaikkien aikojen menestyneimmän F1-kuljettajan kanssa.

- Toivottavasti Michael päättää lähteä projektiin mukaan. Se olisi aivan fantastinen juttu. Hän olisi ehdottomasti paras vaihtoehto meille, Lapin lumilta tavoitettu Salo sanoi.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
No tuollaisen haasteen luulisi motivoivan Schumiakin. Legendaarisen Le Mansin voitto on varmaan huomattavasti mielenkiintoisempi haaste kuin joku DTM-sarjan kiertäminen.

Salohan kertoi vielä, että tuota GT autoa voi ajaa suurin piirtein vasemmalla kädellä ku ne on niin tehottomia ykkösiin verrattuna. Joten tuskin on Schumille haaste eikä mikään, vaikka ei niitä renkaita näkisikään ;)

Miss Piggy

Schufosa
Olis hienoa nähdä miten Schumi ajelis noita kestävyyskisoja. :thumbup: Tätä vaihtoehtoa mä olen itse pitänyt aina todennäköisimpänä, jos MS vielä kilparadoille palaa. En niinkään koskaan DTM-sarjaa. Olishan tuo jännittävää, saa nähdä, mitä mies päättää. :wink:

mariko

Well-known member
-päivän selvää että tulee ajamaan,ei iske vielä 100% koti iskän rooli,veri vetää painamaaaaaaan:alppu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Vaikka Schumacher hyvä kuljettaja onkin, niin todettakoon että tuossa kyse olisi hitaimmasta Le Mans -autojen luokasta. Kokonaiskilpailun voittoon sillä ei ole mitään asiaa. Mainittakoon, että viime vuonna luokan voiton nappasivat Raymond Narac, Richard Lietz ja Patrick Long, ja täytyy sanoa että varsin tuntemattomalta ko. kolmikko kuulostaa. Jäivät 49 kierrosta Marco Wernerille, Emanuele Pirrolle ja Frank Bielalle, jotka veivät siis koko kilpailun voiton.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.