Miehen ja kulkijan sielunelämää syväluotaava polli

Kumpaan käy tie?


  • Äänestäjiä yhteensä
    31

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Helppo!

ABC Heinola on täydellisen perseenreiän paikka. Todella heikko palvelu jopa ABC:ksi, ja mä sentään olen noita kioskeja jonninverran nähnyt.:nope:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Kummassakaan en ole käynyt, mutta vastasin Tähtihovi.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Helppo!

ABC Heinola on täydellisen perseenreiän paikka. Todella heikko palvelu jopa ABC:ksi, ja mä sentään olen noita kioskeja jonninverran nähnyt.:nope:
Ja vittumaisten abc-liikenneympyröiden takana.

Mulla on kaks aabeeceetä, joilla poikkean joskus jos poikkean: Viitasaari ja Pyhäsalmi. Vaskikellossa on liian hyvät munkit, jotka toki haen jos oon mökille menossa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Laatta lentää pelkästä ABC-värimaailmasta. Sylettää muutenkin koko osuuskauppahomoilu. Kasvottomalta toimijalta kansa hyväksyy, että mikään ei toimi ja teinit vaan kaivaa nenää töissä ja palvelua ei ole. Yksityisyrittäjä olis moisella palvelutasolla nurin jo aika päiviä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Yleensä en kummassakana pysähdy, vaan stoppi tulee tehtyä kuortin ABC:llä. Pinttynyt tapa se, jolle en kyllä mitään järkevää syytä tiedä. Noista kahdesta Heinolan tähtihovi taitaa voiton viedä. Perusteena se, että muksuna hellsinginreissun kohokohta vuoristoradan ohella oli päästä tähtihovin sillalta katsomaan ali ajavia autoja.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Yleensä en kummassakana pysähdy, vaan stoppi tulee tehtyä kuortin ABC:llä. Pinttynyt tapa se, jolle en kyllä mitään järkevää syytä tiedä. Noista kahdesta Heinolan tähtihovi taitaa voiton viedä. Perusteena se, että muksuna hellsinginreissun kohokohta vuoristoradan ohella oli päästä tähtihovin sillalta katsomaan ali ajavia autoja.
Käy Kuortissa mielummin Grilli Chilissä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Noista kahdesta Heinolan tähtihovi taitaa voiton viedä. Perusteena se, että muksuna hellsinginreissun kohokohta vuoristoradan ohella oli päästä tähtihovin sillalta katsomaan ali ajavia autoja.
Mä olin rakentamassa hetken tuota siltaa 90 luvulla.
Tarkemmin noita 105 m korkeuteen veden pinnasta jöpöttäviä pyloneita.

Kahvit hörppään kuitenkin Huttulan Shellillä, Joutsassa.


Näytä liitetiedosto 11673
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Etpä kauaa Shellillä kahvittele. Uutinen.. Jos siitä tulisi vaikka kaikkien rakastama ABC kera taivaallisten panniinien ja poonusten.
 

Palle

Well-known member
Liittynyt
20.5.2006
Viestit
157
Sijainti
Espoo, Finland
Kyllä sitä ollaan aina automatkoilla Tähtihovissa pysähdytty, jos nelostielle on asiaa. Eipä ole vielä omaa autoa, mutta kun on niin eiköhän perinnettä tuu jatkettua. :ahem: Kerran muistan käyneeni Heinolan ABCllä, mutta Tähtihovi jäänyt mieleen hyvänä pysähdyspaikkana.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Meinasin todeta, etten ole koskaan käynyt kummassakaan, mutta sitten mieleen nousi oluen läikittämä muisto eräältä ekskursioreissulta, jolloin ehkä pysähdyimme Tähtihovissa...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mä olin rakentamassa hetken tuota siltaa 90 luvulla.
Tarkemmin noita 105 m korkeuteen veden pinnasta jöpöttäviä pyloneita.
No jo on ihme, että on vieläkin pystyssä. :p

Lie ollut ihan 90-luvun alkua kun sen rakensit, koska vaahtosammutimen korkuisena on ensimuistot siitä sillasta.

Edit: Marraskuu 93 kertoi wikipedia ainakin sillan valmistuneen. Luulin, että aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
No jo on ihme, että on vieläkin pystyssä. :p
Pylonit tehtäväkseen aliurakkana hoitanut putiikki ei laadulla kilpaillut, vaan hinnalla.
Tämän huomatessani vaihdoinkin maisemaa.
Googletin ko. firman äsken ja hogasin, että herrain rakennusmetkut on sittemmin loppuneet.

Ko. duunin työhaastattelumiljöö oli muuten jokseenkin poikkeava.
Minut pestattiin Lahdessa Citymarketin parkkipaikalla ko. työmaalle. Lennosta. :ahem:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös