Olga
hiljaisuus
Nyt on oma kulta kainalossa, ihana ilta oli
Terveisiä Jonille, että ne mettäkeikat nyt sitte jää hitoriaan mun osalta.
Ps. Älä mun mettiin ainakaa koske.
No jopas! :thumbup:
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe!
Ei minulla. :wink: En tosin katsonutkaan.Olipa ällöttävän romanttinen leffa toi Toscanan auringon alla. Vitun ärsyttävää sekin, että tekstitys oli jotenkin sumeella aina välillä.
Tee toikki ja järkkää aktiviteettia!!!
Olipa ällöttävän romanttinen leffa toi Toscanan auringon alla. Vitun ärsyttävää sekin, että tekstitys oli jotenkin sumeella aina välillä.
Nyt on oma kulta kainalossa, ihana ilta oli![]()
Luulin että riittää kun on äkäinen :frank:Tee itte toikkis ja aktiviteettis! :mad_old:
Nauraisisin jos naurattais.
Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen .
Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen. Päälimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin karvas pettymys ja paha mieli.
Tehnyt mieli ruveta mielipidepoliisiksi ja bannata puolet kuvan laittaneista, kun masentavat vaan.Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen. Päälimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin karvas pettymys ja paha mieli.
Luulin että riittää kun on äkäinen :frank:
Tehnyt mieli ruveta mielipidepoliisiksi ja bannata puolet kuvan laittaneista, kun masentavat vaan.
Pieraisisin jos pierettäis.
Nauraisisin jos naurattais.