Ei voi! Muuten on helvetti irti!![]()
Tiedän. :dunno: Ja olen havainnut, että itsehillintää joudut täällä suorittamaan.
Ei voi! Muuten on helvetti irti!![]()
Joulukin läheneeHyvät viilikset on! MUKAVAA on ollut ja lisää MUKAVAA tiedossa ainakin lähitulevaisuudessa! :thumbup:
Joulukin lähenee![]()
Tiedän. :dunno: Ja olen havainnut, että itsehillintää joudut täällä suorittamaan.
Joulukin lähenee![]()
En usko että voi keretä kun joka Joulu olen nähnyt Turussapäin.Tuleekohan joulupukki käymään taas tänä vuonna? :dunno:
No een! Ihan lepponen olen. Joskus vain lentää...![]()
Oisit nähny kun se huusi ohitellessani autoja vasemmalta ja oikealta matkalla HyvinkäälleRELAX! Ei kai susta oo tullu tosikkoa? Eihän? Läppää vaan!![]()
Oisit nähny kun se huusi ohitellessani autoja vasemmalta ja oikealta matkalla Hyvinkäälle![]()
Ja sitten ne hassut prätkä-äijät terassilla kirjoitteli rekkaria ylösJAAHA! Minä kyllä muistan vaan kun Hyvinkään keskustassa huutelin "HOMO":a auton ikkunasta!
JAAHA! Minä kyllä muistan vaan kun Hyvinkään keskustassa huutelin "HOMO":a auton ikkunasta!
Ahistaa. Koulu alkaa tiistaina. :thumbfh:
Sama fiilis edelleen.. Tässä tunnin pyörinyt juoksutrikoot päällä ympäri kämppää ja ollut menossa lenkille..
Kai sitä vois vähän käydä hölkkäilemässä..
Viikon päästä oon sitten Kööpenhaminassa syömässä pastaa tähän aikaan.![]()
Mä tein uuden ennätyksen eilen pikamatkalla!:thumbup: 7 minuuttia parani enkkari.
Viikon päästä Nokia...:thumbfh::nope::jaska:
Mä tein uuden ennätyksen eilen pikamatkalla!:thumbup: 7 minuuttia parani enkkari.
Viikon päästä Nokia...:thumbfh::nope::jaska: