Onnia Vaan!:thumbup:PekPoy sanoi:Kävin juuri katsomassa asuntoa, josta olemme sekä alueen että itse asunnon vuoksi tyttöystävän kera unelmoineet jo tovin. Kovan vänkäämisen jälkeen saamme sen ja olo on melkoisen hyvä.![]()
Onnia Vaan!:thumbup:PekPoy sanoi:Kävin juuri katsomassa asuntoa, josta olemme sekä alueen että itse asunnon vuoksi tyttöystävän kera unelmoineet jo tovin. Kovan vänkäämisen jälkeen saamme sen ja olo on melkoisen hyvä.![]()
Reipas iltakävely pikkupakkasessa taisi auttaa.Olga sanoi:Hieman haikea mieli. Ei oikein itsekään tiedä syytä. Kai se menee ohi.
Hui. Olisipa siinä joululahja vailla vertaa.elle sanoi:Odottavainen olo. Huomenna olisi joulupaketin laskettu aika.
Laske lahja vapaaksi vaan! Siskoni on syntynyt 24. ja kummityttöni 23.12., suosittua aikaa.elle sanoi:Odottavainen olo. Huomenna olisi joulupaketin laskettu aika.
elle sanoi:Odottavainen olo. Huomenna olisi joulupaketin laskettu aika.
kuisS.A sanoi:Jotenkin huono fiilis.
Tunnen itseni väsyneeksi ja kaiken jotenkin turhaksi.jaska sanoi:
Juskanen sanoi:Onpa kiva, kun on perjantai :thumbup:
Njps, hienoa :thumbup:Olga sanoi:Päivä alkoi yllättävästi ja se ennakoi hyvää koko päivälle.
Aamukahvi maistui tavallistakin paremmalle.
Kaiken lisäksi tänään on perjantai.
Siispä.![]()
Laskettu.. puoli kahdelta jouluyönä. On ollut ikimuistoista. Vaikka olin etukäteen harmissani synttäriajankohdasta, niin en osaa kuvitella tunnelmallisempaa aikaa pikkuihmiselle tupsahtaa maailmaan.jupla sanoi:Laske lahja vapaaksi vaan! Siskoni on syntynyt 24. ja kummityttöni 23.12., suosittua aikaa.