Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollu karsee päivä. Aamulla, tai jo yöllä alkas migreeni. Aamupäivällä nyrjäytin jalan. Kele eikä voi edes sairlomaa hakea kun työt joudun kuit tekemään. No onpa perjantai huomenna.

Loistava suorastaan :)

Huomenna vuodenvaihteeseen soveltuvan metallin merkityksellinen päivä :thumbup:

Hyvä ja odottavainen. Tänään on ollut syytä juhlaan, koska oon nyt vuotta vanhempi, enää 6 vuotta kolmeenkymppiin, APUA. :D

Odottavainen mieli, koska nyt taisi löytyä sopiva asunto. Siihen tosin liittyy pieni miettiminen, koska tulen niin kalliiksi kunnille ja suomen lakien mukaan kunta voi estää muuton. :nope:

edit. Tai eihän ne voi estää, mut sanoa etteivät maksa, jos vaihtaa kuntaa.

Hyvä ja odottavainen. Tänään on ollut syytä juhlaan, koska oon nyt vuotta vanhempi, enää 6 vuotta kolmeenkymppiin, APUA. :D

Odottavainen mieli, koska nyt taisi löytyä sopiva asunto. Siihen tosin liittyy pieni miettiminen, koska tulen niin kalliiksi kunnille ja suomen lakien mukaan kunta voi estää muuton. :nope:

edit. Tai eihän ne voi estää, mut sanoa etteivät maksa, jos vaihtaa kuntaa.

Paljon onnea syntymäpäiviesi johdosta! :thumbup:

Onnea Pietro! Kuuden vuoden päästä viritetään sun fillareihin jukurttipurkista pyykkipojista RÄPÄTIT!

Tulipa käytyä (e)männän tädin mökillä eilinen päivä. Järvestä nostettuja muikkuja paistettiin pari sataa. Tuli syötyäkin varmaan parikymmentä.:o

Flunssa on päällä, mutta sou not.

Niittykukkia

Vein niittykukkia velipojan haudalle. Aika kuluu niin nopeasti. Ruutulippu heilahti hänelle jo 15 vuotta sitten. :frown:

ketoneilikka1.jpg

Viimeksi muokattu: