Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Selvinpäin tanssiminen, vieläpä joku semmonen missä ei saa improviseerata..Eihän semmosta...Ei semmosta kestä selvinpäin.

Tuossapa selitys miksi Canukki on komukka, se luulee kommunismissa naisten olevan yhteiskäytössä.

Mistä kirjasta tai leffasta on se, kun mies vonkaa naiselta sanoin "oisit nyt solitaarinen (ja antasit)". Oon miettiny tota monesti, mutta en saa päähäni.

Itte osallistuin vanhojentansseihin ihan ilmaiseksi pelkän katsojan roolissa, luojan kiitos. En olis tähän päivään mennessä toipunu siitä häpeästä, minkä se tyllissä keekoilu olis aiheuttanu :yuck:. Luokkakaverit oli pääasiassa oikein mukavia ihmisiä, mutta sinä päivänä mulla oli epäilykseni niiden mielenterveydestä.

Miksi tyllissä eikö sinne nykyään vedetä yleensä päälle ihan vaan pitkä iltapuku? Miten sellasessa keekoilu hävettäs? Ja tartteeko sitä keekoilla?

Viiden täden vitutus, lievä masennus ja tässä vaiheessa iltaa myös väsymys. Perjantaita vaan kaikille!:alppu:

Muistelisin, että meillä tuo vanhojenpäivätanssit ja niihin harjoittelu oli pakollinen liikunnan kurssi. Itsekkään en tansseihin osallistunut, joten toisten harjoitellessa pelattiin sählyä toisessa salissa. Itse tanssiaisissa olisi pitänyt olla paikalla, muttei siellä minua nähty. Silti sain kurssista hyväksytty-merkinnän todistukseen. Olihan muissakin kursseissa se muutama tunti lintsausvaraa.

Täällä kokoontuvat kovat pojat: "Näin lintsasin Wanhojen tanssit - Lue asiantuntijoiden neuvot ja vältä erheet!"

Itsehän en lintsannut, tanssin, en pannut ja olin vielä kuskina, eli selvinpäin koko illan!

Viimeksi muokattu:
Miksi tyllissä eikö sinne nykyään vedetä yleensä päälle ihan vaan pitkä iltapuku? Miten sellasessa keekoilu hävettäs? Ja tartteeko sitä keekoilla?
Määkin vähän ihmettelin mikä tekee hyvissä vaatteissa paritanssien tanssimisesta noloa keekoilua. Vaan kukainen tyylillänsä.

Olin vanhojen tansseihin mentäessä jo havainnut, että meikäläinenhän osaa tanssia (kiitos aikaisempien pakollisten tanhuharjoitusten musiikiluokkien kuoromatkan takia). Tanssi ei ollut ongelma, mutta sen enempää vanhojen tanssiin kuin penkkareihinkaan ei kyllä kiinnostanut pätkääkään panostaa. Jotain rääsyjä päällä oli muodon vuoksi.

Mutta vanhojen tanssiin olimmekin bändin kosketinsoittajan kanssa tehneet dance-version lukiomme perinteisestä "poloneesista" (joka oli Melartinin Prinsessa Ruususen häämarssi - mikä ei ole poloneesia nähnytkään). Minuutin pari tuli sitä ikivanhaa vouvaavaa nauhoitusta ja sitten alkoi biitti ja syntsapop! :D

-Edit- Taidanpa tässä illan päätteeksi kuunnella sen. C-kasetti edelleen tallella. ;)

-Edit2- Niin tosiaan, sinne oli sekaan tungettu myös Ghostbusters, Vuorenpeikkojen tanssi ja Mendelssohn-Bartholdyn häämarssi.

Viimeksi muokattu:
Normi fiilis, huomenna ois hautajaiset mutta pitää jäädä sakkia vahtimaan niin en ole lähdössä sinne.