Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Naurattaa pirusti. South Park on ihan oikeasti hyvä sarja vaikka oon nähny nää jaksot monta kertaa. Uusin tuokkari on ollu pien pettymys kuitenkin.

Viimeksi muokattu:

image.php

Huono. Entinen työkaveri saanut sydärin kesken ajon. Ei tietoa vielä selvisikö. :(

:frown: toivotaan parasta.

Mun unelmani on toteutumassa, sain nimittäin sähköpostia:

Salude a totus,

bos informo ca semus lòmpidos a prus de 60 iscritziones. Tra is
iscritos sa die e s'ora prus seberadas sunt istadas:

Lunis a is 6 e mesu de merie

eli alotan sardin opiskelun vajaan kahden viikon päästä. :)

Huono. Entinen työkaveri saanut sydärin kesken ajon. Ei tietoa vielä selvisikö. :(

:frown: Oliko kaverisi ensimmäinen sydäri?

:

Mun unelmani on toteutumassa, sain nimittäin sähköpostia:

eli alotan sardin opiskelun vajaan kahden viikon päästä. :)

Kaverini naisystävä on sardinialainen ja kaverinikin on kai innostunut sardista. En kyllä tiedä mistä murteesta.

Ui saatana. Ammattiliitto kiitti, arpomalla mulle kahdeksan hengen mökin viikoksi 6 Vuokattiin, kera 40 kylpylälipun ja kaikki tämä alta 400€

:ahem::ahem::ahem:

Siinä ne taisi parin viimevuoden jäsenmaksut tullakkin taas takasin :thumbup:

Yli 980 euron lasku autokorjaamolta meinas alkaa vituttaa. Mutta mitäpä turhia. Ei oo ees sydänkohtausta :frown: tai muuta oikeasti ikävää. Eihän näissä mitään, joista rahalla selviää.

Ui saatana. Ammattiliitto kiitti, arpomalla mulle kahdeksan hengen mökin viikoksi 6 Vuokattiin, kera 40 kylpylälipun ja kaikki tämä alta 400€

:ahem::ahem::ahem:

Siinä ne taisi parin viimevuoden jäsenmaksut tullakkin taas takasin :thumbup:

Hieno homma!

Mä sen sijaan sanoin meidän YT-vastaavalle että olivat hänen minulle tarjoamat liittonsa mainospaperit ahkerassa käytössä WC:ssä. Jätin kuitenkin arvuuttelulle sijaa.

Koira on hengissä ja patti oli rasvakasvain, joka ei yleensä ole pahanlaatunen eikä uusi. Sillä on kuitenkin nyt iso reikä jalassa, eikä se ole oikein mieltä ylentävä näky hoippuessaan eteisessä vinkuen. :dunno: Tiedä sitten onko sen paha olo kivuista vai enemmänkin sekavuutta siitä nukutuksesta. Kipulääkettähän se on saanu.

Koira on hengissä ja patti oli rasvakasvain, joka ei yleensä ole pahanlaatunen eikä uusi. Sillä on kuitenkin nyt iso reikä jalassa, eikä se ole oikein mieltä ylentävä näky hoippuessaan eteisessä vinkuen. :dunno: Tiedä sitten onko sen paha olo kivuista vai enemmänkin sekavuutta siitä nukutuksesta. Kipulääkettähän se on saanu.
Hyvä, ettei vakavasta ollut kyse. Tsemiä sinulle koirasi kanssa. Terkut ja haukut täältä :thumbup: