Iso käsi kaipaa LISÄÄ SÄÄNTÖJÄ!
En ossaa sanoa tuohon mitään.
Siinähän se on olo nyt.
Iso käsi kaipaa LISÄÄ SÄÄNTÖJÄ!
Sellanen, että voisin hakata muutaman tyypin ihan tosta noin vain.
Liittyykö tämä nyt siihen rengastettuun ysivitoseen?Nyt nää asiat on pyöriny jo ihan tarpeeks mielessä. Kohta kaks viikkoa on ollu asiat ihan päin helvettiä. Tossa vkl sitte alko jo nukkumisesta tulla pelkkää pyörimistä. No, huomenna olis tarkotus tehdä asialle jotain, vaikka kuinka nolottais. Mutta jos sen jättäis tekemättä, ni se sitten vituttais paljon pitempään.
Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.
Sulla muuten keittää aika kevyesti. Vähän semmonen painekattilamainen ominaisuus.
Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.
Tarkoitatko hakkaamisella "iskemistä" vai "astaloimista"?
Jos kyseessä on #1, niin aika vamppi taidat olla ja jos kyseessä on case #2, niin älä uhoa enempiä ettei tule PANNIA!
Juu, mut jos sinua sanottaisiin kokoajan huoraksi ja niin edelleen
Meheä ei voi haukkua millään muotoa huoraksi, koska se antaa ilmaiseksi kaikille naisille :thumbup: Mehe on korkeintaan "hyväntekijä" tai "Isä Tereska" :ahem:
Vamppi on vanhahtava termpi eroottiselle ja viettelevälle naishenkilölle. Niin kuin vaikka Marilyn Monroe.Juu en sano enää mitää ja mikä o vamppi eihän se vain ole vammanen? En jaksais kuulla sitä täälläkin....
Vamppi on vanhahtava termpi eroottiselle ja viettelevälle naishenkilölle. Niin kuin vaikka Marilyn Monroe.
Sun linkin ykköskohta:No ei todellakaan. Vamppi on viettelijätär sanan negatiivisessa mekrityksesä, miehiä hyväkseen käyttävä huorahtava naishenkilö.
http://suomisanakirja.fi/vamppi
Ei käsittääkseni kauhean kaukana siitä mitä minä sanoin. Marilynistä voi tietysti olla montaa mieltä. Sitä paitsi mä yritin olla mukava.vamppi
1. viettelijätär. esim. Elokuvien kovapintainen vamppi.
Sun linkin ykköskohta:
Ei käsittääkseni kauhean kaukana siitä mitä minä sanoin. Marilynistä voi tietysti olla montaa mieltä. Sitä paitsi mä yritin olla mukava.
Mä oon tästä aiemminki maininnut eikä isokasin pidä loukkaantua, mutta nuoren masennus ilmenee hyvin usein ärtyneisyytenä, vihaisuutena ja kärsimättömyytenä. Tässä on ero aikuisen masennukseen.