Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeps ,taidan kyllä jättää väliin kyseisen ihmisen , toki eihän naisten logiikasta aina ota selvää joten tiedä sitte mitä hän on ajatellu .
Harmittaa toki , kun vaikka olen aika ulospäinsuuntautunut ihminen , olen todella lukossa jos pitäisi treffeille pyytää tai kertoa suoraan , että on kiinnostunut ja sitten ku sai itsestään irti, niin kävi näin .

Hugo-peliä lainaten... aina ei voi voittaa , ei edes joka kerta

Kyseistä juttua setvin kyseisen ihmisen kanssa paraikaa ... sekavin ajatuksin ja tuntein .

Mitäs pahaa Cliossa on? Mulla on niitä omanakin ollut kaksi jopa.

Miksi sorruit siihen kaksi kertaa
laughing-smiley.gif

Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:

Haikea. Kissani laitettiin tänään eläinlääkärikäynnin päätteeksi lopulliseen uneen. Kevyet mullat. :frown:

Kevyet mullat täältäkin. Kamala tilanne se on vallan lain, tiedän tunteen. Sitä poistuu eläinlääkäristä takki aika tyhjänä.

Mieliala on aika hyvä. Mulla on kotiasiat kunnossa ja työpaikka on kiva paikka. Täällä on paljon laitteita.

paskamainen.
ensin ei meinannut löytyä kämppää mistään, nyt tarjotaan kahta hyvää samaan aikaan :wall:
noh onneks on viikonloppu aikaa päättää mihin päätyy, kaupunginosan vaihdos nyt näyttää selvältä kumminkin.....

Osannotot, ei varmaan oo helppo päätös antaa lemmikilleen viimeistä piikkiä. Vaikka eipä sekään ole helppoa nähdä päivittäin sen kärsivän.